Buren / Neighbours
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
Lazylady
- x 435
Re: Buren
Of die die twee nou gekust hebben of niet, Kate wil Noah gewoon niet, maar hij kan dat precies niet snappen. Het gebeurt toch vaker in het leven dat je iemand kust, maar achteraf denkt; "Dat had ik beter niet gedaan"? (Al praat ik het niet goed, natuurlijk.)
Wel een idiote verhaallijn voor de rest. Nu doen de scenarioschrijvers precies alsof iemand kussen en er later spijt van hebben een misdaad is, of zo. :')
Paul lust trouwens wel nog een groen blaadje, precies. Alleen heeft hij pech, want ze is getrouwd.
Wel een idiote verhaallijn voor de rest. Nu doen de scenarioschrijvers precies alsof iemand kussen en er later spijt van hebben een misdaad is, of zo. :')
Paul lust trouwens wel nog een groen blaadje, precies. Alleen heeft hij pech, want ze is getrouwd.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Hij is wel wat milder geworden van karakter, vind ik. Nog altijd geniepig natuurlijk, maar toch iets minder dan een tijd geleden (en waarschijnlijk nog veel langer).Tomboy schreef:Zij het dat Paul er wel een paar jaartjes tussenuit is geweest. Maar inmiddels zit hij er al ik weet niet hoelang weer in
Is hij eigenlijk gescheiden van zijn vrouw waarvan ik de naam niet meer weet en die nu ook niet meer meedoet precies? (Er zijn periodes dat ik niet of minder naar Neighbours kijk, maar dat is niet zo positief aangezien alles daar zo snel kan gaan! Ik vraag me dit daarom dus af...)
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Spelen Jim en Harold nog mee? 
Heb ooit eens naar de beginjaren gekeken toen m'n moeder en m'n zus daar zo'n fan van waren toen dat nog op de plaats van Thuis uitgezonden werd. Dat zal intussen ook al meer dan 15 jaar geleden zijn.
Heb ooit eens naar de beginjaren gekeken toen m'n moeder en m'n zus daar zo'n fan van waren toen dat nog op de plaats van Thuis uitgezonden werd. Dat zal intussen ook al meer dan 15 jaar geleden zijn.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Tomboy
- Poster rang 1

Euhh....je bedoelt de moeder van Declan, die naar Portugal is vertrokken? (djeez, hoe heet ze toch ook weer...)
Jim is al jááren dood (maar de acteur heeft nog een rolletje gespeeld in Seapatrol) Harold speelt af en toe gastrollen.
Jim is al jááren dood (maar de acteur heeft nog een rolletje gespeeld in Seapatrol) Harold speelt af en toe gastrollen.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Dat was het dus.Tomboy schreef:Euhh....je bedoelt de moeder van Declan, die naar Portugal is vertrokken? (djeez, hoe heet ze toch ook weer...)
0 x
-
Valda
- Poster rang 1

Ze heette Rebecca. Ik twijfel nu ook of ze daadwerkelijk gescheiden zijn. Ik dacht het niet. Paul ging wel papieren tekenen waarin hij haar vrijpleitte voor die bijna dodelijke val van het terras, maar dat is dacht ik last minute niet doorgegaan.
Oliver en Carmella zijn dan terug gekeerd en hebben Rebecca, Declan en Indy meegenomen naar Portugal.
Wat de verhaallijn Kate-Noah betreft. Er is vroeger nog eens zoiets gebeurd met Libby als leerkracht. Alleen was het daar wel min of meer wederzijds...
Oliver en Carmella zijn dan terug gekeerd en hebben Rebecca, Declan en Indy meegenomen naar Portugal.
Wat de verhaallijn Kate-Noah betreft. Er is vroeger nog eens zoiets gebeurd met Libby als leerkracht. Alleen was het daar wel min of meer wederzijds...
0 x
tomorrow is another day...
-
Lazylady
- x 435
Ja, juist. Dat van die twee andere personages heb ik dan gemist.Valda schreef:Ze heette Rebecca. Ik twijfel nu ook of ze daadwerkelijk gescheiden zijn. Ik dacht het niet. Paul ging wel papieren tekenen waarin hij haar vrijpleitte voor die bijna dodelijke val van het terras, maar dat is dacht ik last minute niet doorgegaan.
Ken ze verder ook niet, want zo lang kijk ik Neighbours nog niet.
Ik dacht eigenlijk eerst dat Kate toch iets voelde voor die kerel, maar het tegenhield om haar zus niet te kwetsen (terwijl ze nog zo jong is en nog zo veel jongens kan ontmoeten!) en omdat ze Noah's leerkracht is/was. Eigenlijk is het nog steeds niet helemaal duidelijk, maar volgens mij weet ze het nu wel en ziet ze die kus als een vergissing, maar met Neighbours weet je nooit...
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Oh ja Rebecca, toch niet zo'n moeilijke naam om te onthouden
Ja, Libby had ooit wat met een leerling, Ty heette hij, geloof ik. Vind alleen dat die docent-leerling verhouding zo wordt overdreven, het leeftijdsverschil is echt minimaal...
Ja, Libby had ooit wat met een leerling, Ty heette hij, geloof ik. Vind alleen dat die docent-leerling verhouding zo wordt overdreven, het leeftijdsverschil is echt minimaal...
0 x