Vind het wel grappig om hem als speurneus aan het werk te zien, terwijl z'n enige rol waar de acteur van bekend is toevallig net dis is van in Merlina, zowat het bekendste Vlaamse detectivebureau van de jaren 80.

Ik heb de aflevering gezien waar hij Katrien het vuur aan de schenen legde. Ik dacht ook meteen aan Merlina en riep hem( in gedachten) toe dat ie in 't verkeerde programma zat. 'k Vond het helemaal niet leuk en ook niet goed geacteerd.lord F. schreef:Deze had blijkbaar nog geen eigen onderwerp.
Vind het wel grappig om hem als speurneus aan het werk te zien, terwijl z'n enige rol waar de acteur van bekend is toevallig net dis is van in Merlina, zowat het bekendste Vlaamse detectivebureau van de jaren 80.
Waarom zou je je moeten excuseren? Ieder heeft toch z'n mening zeker.Rieka schreef:Ik heb de aflevering gezien waar hij Katrien het vuur aan de schenen legde. Ik dacht ook meteen aan Merlina en riep hem( in gedachten) toe dat ie in 't verkeerde programma zat. 'k Vond het helemaal niet leuk en ook niet goed geacteerd.![]()
![]()
![]()
Mijn excuses aan de fans van Pol Ricourt.
Wat is een thuisgehalte precies?Lacrimosa schreef:Ik vind hem niet slecht acteren, maar hij heeft geen Thuisgehalte. Zijn gedrag lijkt niet in de serie te passen, zijn taalgebruik ook niet. Aan de andere kant, verschillen moeten er zijn...
Dat is iets dat ik niet kan uitleggen, dat moet je voelenexsencon schreef:Wat is een thuisgehalte precies?Lacrimosa schreef:Ik vind hem niet slecht acteren, maar hij heeft geen Thuisgehalte. Zijn gedrag lijkt niet in de serie te passen, zijn taalgebruik ook niet. Aan de andere kant, verschillen moeten er zijn...
Als Yvette nog een relatie gaat beginnen is André toch wel een kanshebber.eddy en nancy schreef:Merlina is mij totaal onbekend - ik ben dan ook al een oude vent, maar het André-personage doet mij wat taalgebruik heel erg denken aan "Rogerken van ons moe". Ik vind het een vrij overbodig personage en hoop dan ook dat zijn rol stilaan afloopt. Tenzij hij Yvette nog zou zwanger maken natuurlijk![]()
Nu maak je me pas nieuwsgierig.Lacrimosa schreef:Dat is iets dat ik niet kan uitleggen, dat moet je voelenexsencon schreef:Wat is een thuisgehalte precies?Lacrimosa schreef:Ik vind hem niet slecht acteren, maar hij heeft geen Thuisgehalte. Zijn gedrag lijkt niet in de serie te passen, zijn taalgebruik ook niet. Aan de andere kant, verschillen moeten er zijn...