Zoals?...martha schreef:Wij blijven kijken. Ik heb veel zwakkere Thuis jaargangen meegemaakt dan deze.
Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
exsencon
- x 435
Re: Wat er niet klopt in Thuis
0 x
-
Bas4444
- Nog geen rang
Daarnet klopte er iets niet: Tijdens de 1e scène met Katrien, Yvette en André was het dag, scène daarna kwamen Tim en Femke terug van de wedstrijd (avond), scène daarna was het vervolg om de scène van K, Y en A en is het ineens dag...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

lange onderhandelingen zijn geen uitzondering meer in ons landBas4444 schreef:Daarnet klopte er iets niet: Tijdens de 1e scène met Katrien, Yvette en André was het dag, scène daarna kwamen Tim en Femke terug van de wedstrijd (avond), scène daarna was het vervolg om de scène van K, Y en A en is het ineens dag...
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
dat vind ik ook en geef toe, zich aan de situaties of personnages ergeren heeft eigenlijk ook zijn charme !martha schreef:Wij blijven kijken. Ik heb veel zwakkere Thuis jaargangen meegemaakt dan deze.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Soms ben ik Thuis ook wel beu en wil het niet meer volgen, maar Sturm Der Liebe is nog veel onrealistischer.Lazylady schreef:Zeg dat wel; de realiteit in Thuis is tegenwoordig erg ver te zoeken... Soms denk ik ook wel eens dat ik wil stoppen met kijken of minderen (tevens door mijn ergernis aan meer en meer personages), maar op de één of andere manier zit ik er zo aan vast gekluisterd dat ik het gewoon niet kan.
Met een soap als Neighbours gaat dat bijvoorbeeld wel. Daar kijk ik naar als het mij uitkomt.
Neighbours is dan wel veel te braaf en conservatief. Er is n homo (Chris), maar zijn geaardheid is blijkbaar een of andere enge ziekte, want je ziet hem nooit kussen of knuffelen met n andere jongen.
Je ziet er ook geen mensen met n rolstoel, en heel zelden mensen met n andere huidskleur, maar die mogen dan niks zeggen.
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Je slaat de spijker op zijn kop met Neighbours, het is net de jaren vijftig maar dan met mobieltjes en facebook....het is voor die serie al heel wat dat er een homo in voorkomt en daar blijft het dan bij en als mensen niet blank zijn hebben ze hooguit een heel licht tintje....johan1969 schreef:Soms ben ik Thuis ook wel beu en wil het niet meer volgen, maar Sturm Der Liebe is nog veel onrealistischer.Lazylady schreef:Zeg dat wel; de realiteit in Thuis is tegenwoordig erg ver te zoeken... Soms denk ik ook wel eens dat ik wil stoppen met kijken of minderen (tevens door mijn ergernis aan meer en meer personages), maar op de één of andere manier zit ik er zo aan vast gekluisterd dat ik het gewoon niet kan.
Met een soap als Neighbours gaat dat bijvoorbeeld wel. Daar kijk ik naar als het mij uitkomt.
Neighbours is dan wel veel te braaf en conservatief. Er is n homo (Chris), maar zijn geaardheid is blijkbaar een of andere enge ziekte, want je ziet hem nooit kussen of knuffelen met n andere jongen.
Je ziet er ook geen mensen met n rolstoel, en heel zelden mensen met n andere huidskleur, maar die mogen dan niks zeggen.
Dan is Thuis toch wel heel modern en vooruitstrevend met zijn homohuwelijk en eigentijds met donkergetinte of rolstoelgebonden hoofdrolspelers. Dat vind ik dan weer wel realistisch aan deze serie.
0 x
-
sien
- Nog geen rang
Wat er ook niet realistisch is, dat ze nooit hun deur op slot doen als ze weggaan.
Femke gaat zomaar de deur uit. Er wonen toch nog mensen in dat gebouw? En bij Julia en Katrien kan ook iedereen binnen en buiten.
Maar ja, met een flik in het gebouw ...
Femke gaat zomaar de deur uit. Er wonen toch nog mensen in dat gebouw? En bij Julia en Katrien kan ook iedereen binnen en buiten.
Maar ja, met een flik in het gebouw ...
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Zoals gezegd : Chris, de lokale homo van Neighbours, praat over zijn geaardheid alsof t n enge ziekte is. Maar hij doet er ook verder niks mee. En lesbische koppels zoals in Thuis zien we er al helemaal niet.Tomboy schreef:Je slaat de spijker op zijn kop met Neighbours, het is net de jaren vijftig maar dan met mobieltjes en facebook....het is voor die serie al heel wat dat er een homo in voorkomt en daar blijft het dan bij en als mensen niet blank zijn hebben ze hooguit een heel licht tintje....johan1969 schreef:Soms ben ik Thuis ook wel beu en wil het niet meer volgen, maar Sturm Der Liebe is nog veel onrealistischer.Lazylady schreef:Zeg dat wel; de realiteit in Thuis is tegenwoordig erg ver te zoeken... Soms denk ik ook wel eens dat ik wil stoppen met kijken of minderen (tevens door mijn ergernis aan meer en meer personages), maar op de één of andere manier zit ik er zo aan vast gekluisterd dat ik het gewoon niet kan.
Dan is Thuis toch wel heel modern en vooruitstrevend met zijn homohuwelijk en eigentijds met donkergetinte of rolstoelgebonden hoofdrolspelers. Dat vind ik dan weer wel realistisch aan deze serie.
Af en toe zie je n kwart aboriginal op de achtergrond of n meisje met n hoofddoek achterin de hoek van n terrasje, maar dat is het dan ook.
De enige migranten met n rol zijn Aziaten of Grieken...
Voor de rest zie je enkel de klassieke gezinnetjes : blanke man en vrouw en 2 kids.
En als iemand n tijdje vrijgezel is, is het wel n weirdo.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Storm of Love is dan weer t andere uiterste :
- broer en zus zijn verliefd op mekaar maar dan blijkt dat ze geen familie zijn en kunnen ze toch n relatie starten
- door n wonderdrankje word je verliefd op om het eender wie
- af en toe duikt n dubbelganger op
- mensen veranderen zomaar van naam en identiteit zonder dat iemand er vragen bij stelt
- broer en zus zijn verliefd op mekaar maar dan blijkt dat ze geen familie zijn en kunnen ze toch n relatie starten
- mensen veranderen zomaar van naam en identiteit zonder dat iemand er vragen bij stelt
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Thuis :johan1969 schreef:Storm of Love is dan weer t andere uiterste :
- halfzus en halfbroer worden verliefd op elkaar
- frank bomans blijkt een dubbelganger te hebben "den Manfred"
- tom bastiaens keert terug in een gans andere gedaante en niemand stelt zich vragen erbij
- idem dito voor Franky Bomans - na de grote vakantie is die precies naar een serieuse plastische chirurg geweest
Zoek de verschillen
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

-
exsencon
- x 435
Jongens toch, de dubbelganger van de Frank Bomans,ja! Als ik daar nog aan denk! Dat was ook niet het beste van dat seizoen. Ik wil gerust te eten geven aan elke vlaming die als dubbelganger een duitse crimineel heeft. Geloof me, ik ga niet failliet gaan! De Franky moeten we aannemen heeft gewoon "een scheut gehad"!!! Het is en blijft een soap hé?!?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
inhoud bericht verwijderd - spoilers enkel en alleen in het spoilerhoekje!
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
exsencon schreef:Jongens toch, de dubbelganger van de Frank Bomans,ja! Als ik daar nog aan denk! Dat was ook niet het beste van dat seizoen. Ik wil gerust te eten geven aan elke vlaming die als dubbelganger een duitse crimineel heeft. Geloof me, ik ga niet failliet gaan! De Franky moeten we aannemen heeft gewoon "een scheut gehad"!!! Het is en blijft een soap hé?!?
Laatst gewijzigd door Nickos op zo 25 nov 2012, 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
Valda
- Poster rang 1

Helemaal offtopic, en er is trouwens al een topic voor neighbours bij 'andere tv-programma's'. Toch kan ik het ff niet laten...
Er waren in het verleden ook holebi's in Neighbours, bvb. de leerkracht van Billy die indertijd zijn dyslexie ontdekte. Een huisgenoot van Harold die zowat half op hem verliefd was... Verder was er wél een lesbische verhaallijn met Sky Mangel. Er was zelfs begin jaren 90 een incestrelatie tussen de halfbroer van Paul Robinson en zijn halfzus Lucy Robinson. (die werd jammergenoeg door BBC volledig gecencureerd, net zoals sommige naaktscènes, maar in Australië wel uitgezonden).
Chris krijgt binnenkort een homorelatie met Aidan, die verpleger.
En Ajay Kapoor komt binnenkort met zijn familie in Ramsaystreet wonen en die is toch ook niet zo blank...
Er waren in het verleden ook holebi's in Neighbours, bvb. de leerkracht van Billy die indertijd zijn dyslexie ontdekte. Een huisgenoot van Harold die zowat half op hem verliefd was... Verder was er wél een lesbische verhaallijn met Sky Mangel. Er was zelfs begin jaren 90 een incestrelatie tussen de halfbroer van Paul Robinson en zijn halfzus Lucy Robinson. (die werd jammergenoeg door BBC volledig gecencureerd, net zoals sommige naaktscènes, maar in Australië wel uitgezonden).
Chris krijgt binnenkort een homorelatie met Aidan, die verpleger.
En Ajay Kapoor komt binnenkort met zijn familie in Ramsaystreet wonen en die is toch ook niet zo blank...
0 x
tomorrow is another day...