Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Re: Wat er niet klopt in Thuis
Dat Ann het verhaal over Madeleine aan haar moeder vertelt ! Er bestaat nog altijd zoiets als medisch geheim. Met Geert zou ze het evt wel kunnen bespreken.
0 x
-
Leigh
- Nog geen rang
Dat kan van Katrien ook gezegd worden. Zij zei ook dat er iets met Madeleine was tegen Jens en Tim.johan1969 schreef:Dat Ann het verhaal over Madeleine aan haar moeder vertelt ! Er bestaat nog altijd zoiets als medisch geheim. Met Geert zou ze het evt wel kunnen bespreken.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Er is n verschil tussen zeggen dat er 'iets' was en daarna de zwijgplicht braaf opvolgen of alles vertellen zoals Ann deed (dat het Mayra was die haar belde 'vergeet' ze wel tegen Mayra en haar ma te zeggen).
0 x
-
Valda
- Poster rang 1

Die zwijgplicht... Ik vrees dat niets zwart/wit is. Ook in het echte leven durft het er wel zo eens aan toe gaan hoor... Ik spreek uit ervaring... Of dat correct is, is een andere vraag, maar we zijn en blijven mensen (en menselijk). Zolang je als mens maar weet wat je tegen wie zegt...
0 x
tomorrow is another day...
-
sien
- Nog geen rang
Dat vind ik ook echt straf! Dat zal ook wel in 't verkeerde kelegat schieten bij mensen die willen adopteren of reeds geadopteerd hebben. Het duurt jaren vooraleer je een kind mag/kan adopteren en zij zouden dit doen terwijl ze zelf haar kind heeft afgestaanphhome schreef:Een pasgevormd koppel waarvan de vrouw haar kind heeft afgestaan (aan de zuster van haar ex-partner) gaat een adoptieprocedure opstarten. Een advocaat zou toch moeten weten dat deze procedure onrealistisch is.
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Verbeter me als ik verkeerd zit (en dat zullen jullie zeker doen, mijn dank hiervoor)
Simonneke zei vandaag tegen Franky dat hij de helft van Sani-Techniek heeft... euhm... hadden Franky en Bram niet samen de helft, m.a.w. heeft Luc dus nu reeds 75% (Bram verkocht al zijn deel)?
Simonneke zei vandaag tegen Franky dat hij de helft van Sani-Techniek heeft... euhm... hadden Franky en Bram niet samen de helft, m.a.w. heeft Luc dus nu reeds 75% (Bram verkocht al zijn deel)?
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Dat dacht ik ook, dat Luc sowieso al 75 % heeft - dus of Frank nu 25 % koopt of Luc heeft de volle 100 %; qua 'baas zijn' gaat dat niet veel verschil maken.Peter Jansens schreef:Simonneke zei vandaag tegen Franky dat hij de helft van Sani-Techniek heeft... euhm... hadden Franky en Bram niet samen de helft, m.a.w. heeft Luc dus nu reeds 75% (Bram verkocht al zijn deel)?
0 x
-
exsencon
- x 435
Tja, Luc heeft zijn hele Thuis-leven niks anders gedaan dan mensen in de zak zetten en soms eens een keer zijn eigen (ik herinner me Marie Design o.a.)
0 x
-
Valda
- Poster rang 1

- Peter Jansens
- Poster rang 2

In het Thuis boek staat ergens dat de scenario schrijvers steeds met de realiteit rekening houden wanneer ze bv. iemand een ziekte of handicap 'aanschrijven' of wanneer het over legale zaken gaat.
De laatste weken wordt hiertegen zwaar gezondigd en rommelt men maar wat aan:
1. een verdacht overlijden in een rusthuis wordt (nog) niet onderzocht...
2. de hersenkronkels van Anne tegen André houden geen steek, alles wat ze te zeggen heeft is dat medische dossiers geheim zijn en dat André dit als ex-politieagent zou moeten weten... punt andere lijn...
3. Peter, hoe zit het overigens met zijn proces als notoir geldverduisteraar (dat hem een schorsing zou kunnen opleveren)?, schijnt als advocaat niet te beseffen dat zijn adoptieplannen redelijk onrealistisch zijn...
4. Waldek en Frank weigeren een hoger bod op de brouwerij te aanvaarden en zien hierdoor elk 2000 Euro door de neus geboord...
5. met de stand van de medische wetenschap is het erg gesteld:
twee opeenvolgende insuline inspuitingen werden op hoogst onprofessionele wijze gegeven zonder enige vorm van medische controle
Yvette's handen genezen maar niet, terwijl Simonneke zich reeds klaarmaakt voor haar eerste Iron Man...
...en ik hoop werkelijk dat het aandelenpakket van Franky in Sani-Techniek niet mysterieus werd verhoogd van 25 naar 50% en dat dit slechts een slip-of-the-tongue was van Simonne.
2. de hersenkronkels van Anne tegen André houden geen steek, alles wat ze te zeggen heeft is dat medische dossiers geheim zijn en dat André dit als ex-politieagent zou moeten weten... punt andere lijn...
3. Peter, hoe zit het overigens met zijn proces als notoir geldverduisteraar (dat hem een schorsing zou kunnen opleveren)?, schijnt als advocaat niet te beseffen dat zijn adoptieplannen redelijk onrealistisch zijn...
4. Waldek en Frank weigeren een hoger bod op de brouwerij te aanvaarden en zien hierdoor elk 2000 Euro door de neus geboord...
twee opeenvolgende insuline inspuitingen werden op hoogst onprofessionele wijze gegeven zonder enige vorm van medische controle
Yvette's handen genezen maar niet, terwijl Simonneke zich reeds klaarmaakt voor haar eerste Iron Man...
...en ik hoop werkelijk dat het aandelenpakket van Franky in Sani-Techniek niet mysterieus werd verhoogd van 25 naar 50% en dat dit slechts een slip-of-the-tongue was van Simonne.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
Rieka
- x 435
Peter Jansens schreef:In het Thuis boek staat ergens dat de scenario schrijvers steeds met de realiteit rekening houden wanneer ze bv. iemand een ziekte of handicap 'aanschrijven' of wanneer het over legale zaken gaat.
Yvette's handen genezen maar niet, terwijl Simonneke zich reeds klaarmaakt voor haar eerste Iron Man...![]()
Ik ben bijna helemaal gestopt met kijken, ik doe bijna niets anders meer dan mij ergeren om dergelijke, hierboven aangehaalde zaken, Tè stom voor woorden is "Thuis" mijns inziens geworden.
0 x
-
exsencon
- x 435
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
^ Ook ik kan helaas niks anders doen dan me daarbij aansluiten...
Wel een mooie opsomming, Peter Jansens!
Het geblunder door het rusthuis vóór Madeleine's dood kan trouwens ook nog voor een puntje of 4-5 tellen...
Wel een mooie opsomming, Peter Jansens!
Het geblunder door het rusthuis vóór Madeleine's dood kan trouwens ook nog voor een puntje of 4-5 tellen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Lazylady
- x 435
Zeg dat wel; de realiteit in Thuis is tegenwoordig erg ver te zoeken... Soms denk ik ook wel eens dat ik wil stoppen met kijken of minderen (tevens door mijn ergernis aan meer en meer personages), maar op de één of andere manier zit ik er zo aan vast gekluisterd dat ik het gewoon niet kan.
Met een soap als Neighbours gaat dat bijvoorbeeld wel. Daar kijk ik naar als het mij uitkomt.
Met een soap als Neighbours gaat dat bijvoorbeeld wel. Daar kijk ik naar als het mij uitkomt.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Wij blijven kijken. Ik heb veel zwakkere Thuis jaargangen meegemaakt dan deze.
0 x