Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Dat weet ik nog zo niet hoor
Langs de ene kant wil ze wel maar de druk van Madre familias he
Ik vind Ann ook weinig ruggegraat hebben ,meestal luistert ze wel naar MADRE FAMIlias
Als Marianne haar dochter wil "beschermen", dan is dit toch wel een heel bijzondere manier. Eerlijkheid en niet neerzien op mensen die "maar"verpleegkundige zijn, is toch wel ver weg hier.
jessie V. schreef:Als Marianne haar dochter wil "beschermen", dan is dit toch wel een heel bijzondere manier. Eerlijkheid en niet neerzien op mensen die "maar"verpleegkundige zijn, is toch wel ver weg hier.
In mijn ogen was het niet zozeer dat ze op verpleegkundigen "neerziet", maar meer het feit dat Katrien niet voor eigen verantwoordelijkheid werkt en dus minder hard gestraft gaat worden. Maar dat gezegd zijnde, beschermt ze Ann zo natuurlijk helemaal niet. Zoiets komt toch uit, en als dan blijkt dat Ann ook nog eens een hele tijd haar mond gehouden heeft, dan wordt het probleem alleen maar groter lijkt me. Om over de eerlijkheid nog maar te zwijgen, want die is inderdaad ver te zoeken.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Heel triest inderdaad, hoe de dames tegen elkaar zaten te kissebissen in die debiele situatie. Alsof Peggy ineens zo levensgevaarlijk is, dat ze alleen onder toezicht met Sandrine mag komen spelen
En dan die opmerkingen over Barbies met luizen; alsof de ene kleuter haar zin niet kreeg van de andere en maar wat zei... Waar halen ze het!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tja... De eeuwige venijn tussen die twee; zullen we maar zeggen... maar zonder Peggy was Marianne nu wel geen oma. Benieuwd of ze daar al eens aan gedacht heeft.
Dat weten we niet, misschien had Ann ondertussen dan al wel een ander kind geadopteerd?
Het is een idiote verhaallijn, heel dat Sandrine-gedoe, zoveel is wel zeker
satine schreef:Dat weten we niet, misschien had Ann ondertussen dan al wel een ander kind geadopteerd?
Het is een idiote verhaallijn, heel dat Sandrine-gedoe, zoveel is wel zeker
t is niet de enige idiote verhaallijn, maar dat is een magere troost ...