Ik vind in deze dat Yvette niet echt een serpent kan genoemd worden. Ik vind het eerder normaal dat ze dingen zegt tegen Femke als 'ah en nu ze al wat beter is, is je geweten dan gesust?' Ik zou dat ook zeggen.
Inderdaad, zolang Simonne nog gevolgen van de aanrijding door Femke ondervindt, moet Femke op niet al te veel medeleven of vriendelijkheid rekenen van de familie Bomans-Backx en hun vrienden. Wat ik niet meer dan normaal vind.
Ja, maar Femke had wel gelijk toen ze vroeg of het dan beter zou zijn als ze uit een raam springt.
De dingen zijn wat ze zijn, het verleden kan niemand veranderen.
Dus lijkt het mij wel fijner als Femke tenminste wat medeleven toont (hoewel ze daar wel in overdrijft, vind ik persoonlijk)
Raar dat ze vandaag zo graag wilde dat Madeleine terug kwam! Terwijl de dag ervoor ergerde ze zich er kapot aan.
Maarja, je weet pas wat je mist als het er niet meer is
fresia schreef:Hu verdiend
Ze kan aandoenlijk zijn wanneer het haar uitkomt
Ja sorry ... ik bedoelde eigenlijk net hetzelfde.
Yvette is in mijn ogen een venijn. En als ze dan door de mand valt, weet ze niet hoe zich te redden. Ik zie haar wel graag afzien.
En wat ik me afvraag ? Zal Yvette een nieuwe kamergenote krijgen ? Want rust en verzorgingstehuizen hebben toch altijd ellenlange wachtlijsten ? En wat ik me ook afvroeg ? Hebben die kamers geen "bel" om de verpleging te roepen als er iets misgaat ?