Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Geen enkel normaal en weldenkend mens gaat onderhandelen over een prijs, als de compromis al is getekend

0 x
-
Trouwe kijker
- Nog geen rang
- x 112
- x 27
Ik vind dat Eddy recht heeft op een meerprijs aangezien het recept van het Slurfke wel degelijk van hem was.
Ik vraag me ook af welk hard labeur Frank, Waldek en Geert in de brouwerij verricht hebben!?!
Ik vraag me ook af welk hard labeur Frank, Waldek en Geert in de brouwerij verricht hebben!?!
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Daarom hadden ze ook (beter) met elkaar moeten communiceren, dan hadden ze overeen kunnen komen met wie in zee te gaan voordat er iets getekend werd.....satine schreef:Geen enkel normaal en weldenkend mens gaat onderhandelen over een prijs, als de compromis al is getekend![]()
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

klopt ook niet helemaal hé. z'n recept is in de wasmachine van Nancy aan z'n einde gekomen en het is dankzij David dat ze dat recept nog kunnen reconstrueren hebben (wat niet erg geloofwaardig is, maar kom, we gaan er vanuit dat David die gave hadTrouwe kijker schreef:Ik vind dat Eddy recht heeft op een meerprijs aangezien het recept van het Slurfke wel degelijk van hem was.
Voor de rest gaat het om geld >> Geert, Frank en Waldek hebben samen voor €200.000,- in de brouwerij gestoken. Eddy €50.000,-.
En Eddy werd ook wel betaald voor z'n werk dat hij in de brouwerij stak, de rest deed (voorlopig?) vrijwilligerswerk.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Maar zonder Eddy was er nooit een origineel recept geweest en hadden ze niks kunnen 'reconstrueren'.
Sterker nog: zonder het recept van Eddy was die eerste gevonden brouwersketel waarschijnlijk nooit (meer) gebruikt.
Toch niet om bier in te brouwen.
Dus ergens heeft Eddy wel meer rechten op dat recept dan de anderen, vind ik.
Sterker nog: zonder het recept van Eddy was die eerste gevonden brouwersketel waarschijnlijk nooit (meer) gebruikt.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

En anderzijds is Eddy ook de schuldige dat de deal met Duitsland niet door ging. Z'n meerrecht heeft hij daarmee in ieder geval al opgesoupeerd.satine schreef:Maar zonder Eddy was er nooit een origineel recept geweest en hadden ze niks kunnen 'reconstrueren'.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad, en bovendien was Eddy naar mijn mening ook niet alleen schuldig aan het fiasco in Duitsland.
De enige die verstand had van het brouwen werd weggestemd vanwege de privé-toestanden van Geert, en Waldek en Frank hadden het te druk met hun eigen besognes. Eddy heeft dan misschien wel het brouwsel verknoeid, maar hij werd ook wel helemaal aan zijn lot overgelaten door de rest.
De enige die verstand had van het brouwen werd weggestemd vanwege de privé-toestanden van Geert, en Waldek en Frank hadden het te druk met hun eigen besognes. Eddy heeft dan misschien wel het brouwsel verknoeid, maar hij werd ook wel helemaal aan zijn lot overgelaten door de rest.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
lord F.
- Poster rang 5

Maar het blijft wel zo dat ze samen het recept opnieuw samengesteld hebben en dat ze toen besloten hadden dat het recept nu van alle 5 was.Christel schreef:Inderdaad, en bovendien was Eddy naar mijn mening ook niet alleen schuldig aan het fiasco in Duitsland.
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

Eddy weer met zijn gesjoemel
Jaja da bier weg laten latenNe vorst verliest zen haren maar niet zijn streken

Jaja da bier weg laten latenNe vorst verliest zen haren maar niet zijn streken
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

-
lord F.
- Poster rang 5

en een vos wellicht?fresia schreef:Moest laten lopen zijn dat bier
0 x
-
Lazylady
- x 435
Waarom heeft hij dat nu weer gedaan? En wat was de bedoeling van die scène waar hij die kratten bier in zijn koffer laadde?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Dat hij het bier niet laten weglopen heeft, maar gebotteld heeft om ze in het zwart te verkopen. Wat anders?Lazylady schreef:Waarom heeft hij dat nu weer gedaan? En wat was de bedoeling van die scène waar hij die kratten bier in zijn koffer laadde?
(ik neem aan dat hij er niet mee zal langsgaan bij die cafébaas van vorige week)
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik had niet door dat hij gelogen had.lord F. schreef: Dat hij het bier niet laten weglopen heeft, maar gebotteld heeft om ze in het zwart te verkopen. Wat anders?
(ik neem aan dat hij er niet mee zal langsgaan bij die cafébaas van vorige week)
0 x