Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tomboy
- Poster rang 1

- Mona'ke
- Poster rang 2

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Als ze voor adoptie kiezen, moeten ze maar een kindje ver (genoeg) weg adopteren en niet een kindje van 'om de hoek' (zoals nu met Sandrine). Daar komt toch alleen miserie van...
0 x
- Sasha
- Poster rang 1

Het is nog geen jaar geleden dat hij een gezin wou stichten met Femke.
Zo ziet ge maar... Maar dat Peter op dat vlak vlug was , dat wisten we natuurlijk al.
Zo ziet ge maar... Maar dat Peter op dat vlak vlug was , dat wisten we natuurlijk al.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Denk niet dat dat aan Peter ligt dat snel gaan, het is een soap, het moet vooruitgaan want anders is het niet interessant.
0 x

-
exsencon
- x 435
Vooruitgaan zegt ge? Het heeft verdorie een heel seizoen geduurd eer Femke zwanger was.En vroeger nog bijna een seizoen eer we wisten wie de vader was van Sandrine!En zo kan ik er nog wel een paar vinden.
Wat de Peter betreft zou Peggy beter op haar tellen passen. Die jongen is niet te vertrouwen, dat heeft hij al afdoend bewezen.
Wat de Peter betreft zou Peggy beter op haar tellen passen. Die jongen is niet te vertrouwen, dat heeft hij al afdoend bewezen.
0 x
- Sasha
- Poster rang 1

Het is inderdaad een soap , maar dat Peter vlug van vriendin kan veranderen of vlug verliefd wordt op iemand anders is al meerdere keren gebleken in het verleden.Poolaapje schreef:Denk niet dat dat aan Peter ligt dat snel gaan, het is een soap, het moet vooruitgaan want anders is het niet interessant.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Als blijkt dat P&P binnen de kortste keren een kind kunnen adopteren (minder dan een jaar samen, zij heeft nog geen 5 jaar geleden haar eigen kind afgestaan, ze wonen in een kamer in de B&B van haar moeder, geen eigen stekje, Peggy zonder werk...) dan zou ik dat een fameuze kaakslag vinden voor al die mensen die al jaren wachten op goed nieuws... 
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Peggy is toch nog niet akkoord gegaan met het adoptie-idee. Ik acht de kans klein dat die echt tot adoptie gaan overgaan.
0 x

- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Mijn posting was een reactie hierop:
Verder zullen we moeten afwachten natuurlijk.
Maar dit is het topic van Peter natuurlijk...
Ik vraag mij serieus af wanneer zijn batterijen eens vervangen worden - zijn rol beperkt zich de laatste tijd (in mijn ogen) alleen tot ergens bedenkelijk zitten kijken.
Hij mag gerust mee met Rosa en Peggy op wereldreis, wat mij betreft.
Maar ik vrees dat dit voorlopig niet in het scenario staat.
Dus ik hoop dat ALS het tot een adoptie komt, ze een beetje respect tonen voor mensen die daar al jaren mee bezig zijn.Poolaapje schreef: het moet vooruitgaan want anders is het niet interessant.
Verder zullen we moeten afwachten natuurlijk.
Maar dit is het topic van Peter natuurlijk...
Ik vraag mij serieus af wanneer zijn batterijen eens vervangen worden - zijn rol beperkt zich de laatste tijd (in mijn ogen) alleen tot ergens bedenkelijk zitten kijken.
Hij mag gerust mee met Rosa en Peggy op wereldreis, wat mij betreft.
Maar ik vrees dat dit voorlopig niet in het scenario staat.
0 x
-
exsencon
- x 435
O ja Satine, Peter, Rosa en Peggy op wereldreis, tof! Maar een echte wereldreis hé, zoals die van de Bastiaens!
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

moet satine ook al mee?exsencon schreef:O ja Satine, Peter, Rosa en Peggy op wereldreis, tof! Maar een echte wereldreis hé, zoals die van de Bastiaens!
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
exsencon
- x 435
Maar nee, natuurlijjk niet lord F, verdorie toch! Verkeerde syntax, sorry satine.lord F. schreef:moet satine ook al mee?exsencon schreef:O ja Satine, Peter, Rosa en Peggy op wereldreis, tof! Maar een echte wereldreis hé, zoals die van de Bastiaens!
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
-
fresia
- Poster rang 1

-
lord F.
- Poster rang 5

Maar misschien niet in het gezelschap van Peter, Rosa en Peggy.jessie V. schreef:Misschien wil Satine best mee op wereldreis
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!