Ja uiteraard Satine dat is wat ik bedoelde en ik denk dat mijn vorige post een beetje te "compressed" was. Maar goed, ik blijf erbij dat die gast nu is eindelijk voor zijn spiegel komt te staan en eens ziet wat hij al allemaal gedaan heeft sinds hij in Thuis verscheen.Not very good! Exit Peter?Misschien bedoelt exsencon de eerste keer dat Peter en Femke uiteen gingen, toen hij met Nina 'rommelde'?
Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
exsencon
- x 435
Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
0 x
-
Lazylady
- x 435
- Kwast
- Poster rang 5

Peter hield Tom tegen, maar Tom ging toch in gestrekte draf naar het huis van zijn moeder en Geert. Wat een mafklapper dat hij de sleutel niet wist om te draaien... de zenuwen zeker?
Enfin, ik vond het ook wel kloek van Peter... zo kwam maar weer eens aan het licht dat er naast David meer mensen zijn die niet zuiver op de korrel zijn
Enfin, ik vond het ook wel kloek van Peter... zo kwam maar weer eens aan het licht dat er naast David meer mensen zijn die niet zuiver op de korrel zijn
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Tini
- Nog geen rang
Maar dat kwam omdat Guy de sleutel er langs de binnenkant had laten opzitten.Kwast schreef:Peter hield Tom tegen, maar Tom ging toch in gestrekte draf naar het huis van zijn moeder en Geert. Wat een mafklapper dat hij de sleutel niet wist om te draaien... de zenuwen zeker?
0 x
-
FlowerPower89
- Nog geen rang
Klopt! Dat hebben ze nog duidelijk in beeld gebracht.Tini schreef:Maar dat kwam omdat Guy de sleutel er langs de binnenkant had laten opzitten.Kwast schreef:Peter hield Tom tegen, maar Tom ging toch in gestrekte draf naar het huis van zijn moeder en Geert. Wat een mafklapper dat hij de sleutel niet wist om te draaien... de zenuwen zeker?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Slim, maar ook wat vergezocht dat Peter direct tegen David zou beginnen over Guy (op basis van een opmerking van Tom). Peter kent David ook amper.Lazylady schreef:Slim van Peter om over dat bedrijf te beginnen tegen David.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
exsencon
- x 435
Verdorie toch, de Peter toch nog niet weg! Wat moet Rosa nog doen?
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Bedoelt Peter nu adoptie toen hij tegen Rosa zei dat er nog 'andere mogelijkheden' waren?
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Exact wat ik ook dacht, toen Peter daar over begon...jessie V. schreef:Het moet niet gekker worden
Volgens mij doelde hij wel op adoptie; dat gaan ze toch niet menen??
Van de andere kant; als dat de aandacht afleidt van het ge-touwtrek om Sandrine, dan graag! Die extra dosis onrealisme neem ik er dan persoonlijk graag bij...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Of Peter bedoelt dat hij een draagmoeder wil zoeken - misschien vinden ze wel iemand in de buurt of zo... 
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Hij had het over adoptie. Ik hoop niet voor Peggy dat de biologische moeder van het te adopteren kind, zich net zo gaat gedragen als Peggy zelf, want dan zal ze niet veel plezier van haar kind hebben.
Dat dan even afgezien van de absurditeit van dat hele gedoe.
Dat dan even afgezien van de absurditeit van dat hele gedoe.
0 x
-
FlowerPower89
- Nog geen rang
Misschien wil Mayra wel draagmoeder zijnsatine schreef:Of Peter bedoelt dat hij een draagmoeder wil zoeken - misschien vinden ze wel iemand in de buurt of zo...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Of Femke...FlowerPower89 schreef:Misschien wil Mayra wel draagmoeder zijn![]()
0 x