het had een discussie op gang kunnen trekken dat hij dat wel zelf gezocht had.
Luc Bomans (Mark Willems)
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Luc Bomans (Mark Willems)
wel riskant van Luc om Lowietje nog op te rakelen aan de koffietafel. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Zou Lowie terugkomen? Toch al een keer of drie vermeldt geweest in de laatste weken.
0 x

- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Dat zat ik gisteren ook te denken. Meestal als een verdwenen personage een aantal keer vernoemt wordt, wil dat toch iets zeggen.Poolaapje schreef:Zou Lowie terugkomen? Toch al een keer of drie vermeldt geweest in de laatste weken.
Ik zat mij af te vragen hoe oud Lowie nu ongeveer zou zijn? Die was toch niet zoveel jonger dan Franky dacht ik.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Wanneer heeft die persoon dan meegespeeld in Thuis en waarom is hij precies "verdwenen"?
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Lowie is de zoon van Luc en Leontien en ik denk toch wel een jaar of vijf jonger dan Franky voor dat die zelf zijn groeispurt gekregen heeft.
Leontien is door Luc naar Zuid-Amerika gevlucht, met de hulp van Frank en Simonne. Luc had haar een aantal keer laten opnemen in een psychiatrisch centrum als ik me dat nog goed herinner en probeerde ervoor te zorgen dat Leontien Lowie niet meer zou kunnen zien. Is al een hele tijd geleden, dus het fijne weet ik het niet meer van.
Leontien is door Luc naar Zuid-Amerika gevlucht, met de hulp van Frank en Simonne. Luc had haar een aantal keer laten opnemen in een psychiatrisch centrum als ik me dat nog goed herinner en probeerde ervoor te zorgen dat Leontien Lowie niet meer zou kunnen zien. Is al een hele tijd geleden, dus het fijne weet ik het niet meer van.
0 x

- Crackers
- Poster rang 5

Dat Luc daar zo mee aan tafel zat gisteren bij Frank en Simonne en dat hij nu een "familiebedrijf" heeft met enkel de drie Bomansen en hij zelf 75% van de aandelen heeft, stelt mij toch niet gerust. Wat voert hij nu weer in zijn schild?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Lazylady
- x 435
Luc kennende; niet veel goeds!Crackers schreef:Dat Luc daar zo mee aan tafel zat gisteren bij Frank en Simonne en dat hij nu een "familiebedrijf" heeft met enkel de drie Bomansen en hij zelf 75% van de aandelen heeft, stelt mij toch niet gerust. Wat voert hij nu weer in zijn schild?
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
De vrede hangt aan een zijden draadje. Zeker van de kant van Frank. En de bedoelingen van Luc (het grote familiegevoel) zullen zoals gewoonlijk wel weer een duistere kant hebben 
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Yuuuuup!jessie V. schreef:De vrede hangt aan een zijden draadje. Zeker van de kant van Frank. En de bedoelingen van Luc (het grote familiegevoel) zullen zoals gewoonlijk wel weer een duistere kant hebben
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
lord F.
- Poster rang 5

goh, wat zou hij kunnen doen? Hij is de baas van Sanitechniek nu en hij heeft zowel Frank als Franky nodig. Meer aandelen heeft hij niet nodig momenteel.Crackers schreef:Dat Luc daar zo mee aan tafel zat gisteren bij Frank en Simonne en dat hij nu een "familiebedrijf" heeft met enkel de drie Bomansen en hij zelf 75% van de aandelen heeft, stelt mij toch niet gerust. Wat voert hij nu weer in zijn schild?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ook ik denk dat het hem daar eigenlijk om te doen was; gewoon weer eigen baas zijn. Hij irriteerde zich wel eens aan het feit dat hij alles moest overleggen met Franky en Bram, en bovendien had hij regelmatig een hele kluif aan de planning; wie kon werken met wie, en wie er onderling weer eens ruzie had bijvoorbeeld.lord F. schreef:goh, wat zou hij kunnen doen? Hij is de baas van Sanitechniek nu en hij heeft zowel Frank als Franky nodig. Meer aandelen heeft hij niet nodig momenteel.Crackers schreef:Dat Luc daar zo mee aan tafel zat gisteren bij Frank en Simonne en dat hij nu een "familiebedrijf" heeft met enkel de drie Bomansen en hij zelf 75% van de aandelen heeft, stelt mij toch niet gerust. Wat voert hij nu weer in zijn schild?
Daar is hij nu vanaf, dus ik denk dat hij daarom zo in zijn nopjes is.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Blokje
- Nog geen rang
- Contacteer:
Vreemd hoor, ik dacht even dat Luc veranderd was. Tot hij wéér over die aandelen begon.
Nu denk ik dat hij nog nooit eerder zo goed voorbereid was.
Nu denk ik dat hij nog nooit eerder zo goed voorbereid was.
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Een hele kluif aan de planning ? Hij klaag altijd dat er te veel werk en te weinig personeel is en dan stuurt hij twee man af op enkele gemakkelijke klusjes. Gewoon om iedereen in slaap te wiegen ? Hij heeft duidelijk weer een verborgen agenda !
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
- Blokje
- Nog geen rang
- Contacteer:
't Is echt. We waren er bijna ingetrapt.eddy en nancy schreef:Een hele kluif aan de planning ? Hij klaag altijd dat er te veel werk en te weinig personeel is en dan stuurt hij twee man af op enkele gemakkelijke klusjes. Gewoon om iedereen in slaap te wiegen ? Hij heeft duidelijk weer een verborgen agenda !
Eddy
Ik denk dat we nog zwaar gaan verschieten over de grootte van die agenda. Te lang om hier uit te leggen.
Ik heb een theorie --> iets te lang voor hier
Sorry als een link echt niet mag, vind het gewoon grappig hoe beheerst hij het deze keer aanpakt.
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Ik mis iets denk ik - Franky weet toch dat Luc die aandelen heeft gekocht?
0 x