Katrien Snackaert (Lotte Vannieuwenborg)

Gesloten
Ilsemieke
Nog geen rang

Re: Katrien Snackaert (Lotte Vannieuwenborg)

Bericht door Ilsemieke »

Ze is jaloers omdat zij een man wilt en geen kan vastkrijgen en Femke, waar ze op neerkijkt, mannen genoeg kan krijgen. Dat is toch begrijpelijk, verwerpelijk maar begrijpelijk.
0 x
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

Femke is dan ook niet zo een bitch als Katrien. Daarmee dat ze waarschijnlijk meer mannen kan krijgen. Ook al kent Femke heel wat miserie is ze toch een heel toffe zelfstandige en niet te vergeten knappe meid. Dus genoeg mannen die op haar zullen vallen. Katrien doet altijd uit de hoogte en tegen iedereen , en dat heeft ze altijd al gedaan. En dat kan zeer irritant zijn. En ze is ook een betweter vind ik. Vandaar dat ze ook minder succes heeft bij het andere geslacht. Allee dat denk ik er toch van eh :D
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Sasha schreef:Katrien doet altijd uit de hoogte en tegen iedereen , en dat heeft ze altijd al gedaan. En dat kan zeer irritant zijn. En ze is ook een betweter vind ik. Vandaar dat ze ook minder succes heeft bij het andere geslacht. Allee dat denk ik er toch van eh :D
Eerst viel Katrien toch goed mee in dit seizoen? Ik vond haar zo lief met Madeleine toen ze haar stage nog deed, en ze was zo'n steun voor Jens met Fien toen... Ze stond in tegenstelling tot haar zus veel meer met de voeten op de grond en bekeek de dingen meer nuchter.
Jammer dat ze er nu zo'n bitch van gemaakt hebben :thumbdown: :boo:
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Als je bekijkt wat er allemaal gebeurd is met Katrien. Eerst wordt haar beste vriendin vermoord, dan vertrekt haar beste vriend waar ze ondertussen een oogje op heeft, voor onbepaalde duur naar het buitenland. Haar zus vertrekt ook nog eens en als Jens terug is, blijkt dat de gevoelens niet wederzijds zijn en ze tot de situatie wat genormaliseerd is tussen hen, eigenlijk niet op hem durft of kan steunen.

Je zou voor minder wat verbitterd zijn als iedereen waar je goed mee overweg kan vertrekt of verdwijnt uit je leven. Haar gedrag tegenover Femke is daar gewoon een uiting van. (niet dat ik het goedkeur, maar het is wel wat verstaanbaar als je de juiste verklaring ervoor zoekt)
0 x
Afbeelding
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Klopt allemaal, maar als verzorgende zou zij zich daarboven moeten kunnen zetten, en zéker tijdens haar werkuren.
En het is niet niks, maar er zijn mensen die ergere dingen meemaken, die dat wél een plaats kunnen geven en hun frustraties dus niet op de verkeerde persoon uitwerken.

Het is niet erg professioneel wat ze daar allemaal doet. :naughty:
0 x
Ilsemieke
Nog geen rang

Bericht door Ilsemieke »

Voilà, inderdaad. Verbitterd of niet, je moet dat niet afreageren en zeker op je werk niet. Er worden er voor minder ontslagen. Femke zo op haar plaats zetten waar die ouderen bijzitten dat is zeer onprofessioneel en dat doe je niet. Femek moet daar werken en zij zal zich daarbij moeten neerleggen.Als ze dat niet kan is zij diegenen die een probleem heeft en zal ZIJ ander werk moeten zoeken, niet Femke. En dan die privé opmerkingen over dat bal en dergelijke. Dat mag ze zeker niet doen ! :thumbdown:
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Femke moet daar toch niet werken? Femke moet in het revalidatiecentrum werken en da's niet hetzelfde als Winterlicht.

Het op de plaats zetten van Femke, over dat fruit ronddragen, daar had Katrien wel gelijk in. Femke moet zich tot haar job beperken, en dat is kuisen. Zij weet niet welke oudjes allergisch zijn voor welk fruit of wat voor fruit niet of wel mogen eten. Daar kunnen de oudjes problemen van krijgen.

Katrien kan dit wel op een vriendelijkere manier doen, da's waar. Dit is gewoon even een fase, die waait vroeg of laat wel over. Ik denk als ze ziet hoe gelukkig Tim is als hij bij Femke is, ze haar fout wel zal inzien. Ik vind wel nog steeds dat je ook wat begrip moet tonen voor haar situatie, ze wordt hier bijna aan de schandpaal genageld omdat ze Femke nog maar scheef bekeken heeft.

(Het is precies de heilige Femke waarover niets slechts mag gezegd of fout naar gekeken worden zoals sommigen hier reageren op personages die dit doen)
0 x
Afbeelding
Ilsemieke
Nog geen rang

Bericht door Ilsemieke »

Ik vind dat het meer dan scheef bekijken is. Die opmerking over dat bal bvb dat doet je niet waar die mensen bij zijn. Trouwens ik weet niet waar je werkt maar je zet niet iemand op zijn plaats waar anderen bij zijn. Die mensen roep je dan apart. En dan wijs je de mensen op zijn of haar fouten. En zeker al niet met 'klanten' erbij. Als je al de bevoegdheid hebt om mensen op hun plaats te zetten.
0 x
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Fase of niet, Katrien moet haar problemen, of beter gezegd haar jaloezie en zelfmedelijden, thuis laten en dient zich op haar werk professioneel te gedragen. Niemand wil behandeld worden zoals Femke door Katrien. En Femke heeft ook het nodige te verduren (gehad) maar gedraagt zich daarom ook niet bitsig.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Femke heeft zelf een hand in haar problemen gehad. Zelf voor gekozen om bewust met haar broer in bed te duiken en bewust voor gekozen om codeïne-pillen en coke te nemen. Katrien heeft geen vat op wat haar overkomt. Groot verschil.
0 x
Afbeelding
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

Poolaapje schreef:Femke heeft zelf een hand in haar problemen gehad. Zelf voor gekozen om bewust met haar broer in bed te duiken en bewust voor gekozen om codeïne-pillen en coke te nemen. Katrien heeft geen vat op wat haar overkomt. Groot verschil.
Dat heeft hier eigelijk niets mee te maken. Het gaat niet om wat de eventuele oorzaak is van Femke haar problemen , maar om het gedrag dat Katrien vertoont.
Ten eerste heeft Femke Katrien nooit iets misdaan , waardoor dat bitchie gedoe van haar al helmaal nergens op slaat.
En zoals andere al zeiden is Katrien daar op haar werk , ze heeft zich professioneel te gedragen. En zich professioneel gedragen houdt niet in dat je Femke bijna zit te pesten op het werk met al die gemene opmerkingen. Zij valt Femke gewoon lastig terwijl Femke enkel en alleen haar job probeert te doen. En die privé opmerkingen over Tim en over het bal waren er al helemaal over. Katrien moet gewoon haar job doen en niet meer.

Dat van die appels had Katrien natuurlijk wel een punt , het is niet aan Femke om die te geven. Ze hadden er inderdaad allergisch aan kunnen zijn. Maar opnieuw de manier WAAROP Katrien het zijn vond ik absoluut niet kunnen.

Katrien heeft gewoon veel zelfmedelijden om welke reden dan ook en reageert zich daarom af op Femke. En dat vind ik niet kunnen. Femke heeft pas reden om zelfmedelijden te hebben , maar toch uit zij dit niet op iemand anders.
Dus het enige wat ik nog kan zeggen tegen Katrien is : GROW UP !
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Sasha schreef:- lap tekst -
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Heb hier ook nergens gezegd dat ik goedkeur hoe Katrien reageert op Femke. Gewoon, vanuit haar standpunt gekeken, heeft zij het ook moeilijk en ze reageert het af op de verkeerde manier op de verkeerde persoon.

Edit: en ik heb hier ook ergens gezegd dat ik denk dat ze wel zal bijdraaien als ze ziet hoe gelukkig Tim is als hij bij Femke is. Dan zal haar frank (2 eurocent) wel vallen.
0 x
Afbeelding
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Sasha schreef:Femke is dan ook niet zo een bitch als Katrien. Daarmee dat ze waarschijnlijk meer mannen kan krijgen. Ook al kent Femke heel wat miserie is ze toch een heel toffe zelfstandige en niet te vergeten knappe meid. Dus genoeg mannen die op haar zullen vallen. Katrien doet altijd uit de hoogte en tegen iedereen , en dat heeft ze altijd al gedaan. En dat kan zeer irritant zijn. En ze is ook een betweter vind ik. Vandaar dat ze ook minder succes heeft bij het andere geslacht. Allee dat denk ik er toch van eh :D
Niet mee eens. En er is meer nodig dan je haar afbleken om er 'knap' uit te zien.
0 x
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Bericht door Thuisforum »

Smaken verschillen, zullen we het daar bij houden?

Als je babes wil zien moet je maar naar een ander programma kijken.
:razz:

(ontopic)
0 x
Gesloten