Luc Bomans (Mark Willems)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Re: Luc Bomans (Mark Willems)
Er is inderdaad lange tijd niets over die aandelen gezegd, maar ze zaten nog altijd in Luc zijn hoofd. Nu deed zich een prima gelegenheid voor om zijn slag te slaan en dat deed hij. Als een spin in een web.
0 x
-
Pippa
- Nog geen rang
Ik kan me vergissen, maar hoeveel keer heeft Luc nu al niet in thuis een grote som geld verloren of gestolen gehad?
- Heel in begin bij Rosa. Iets met het Lief van Peggy. Zijn zwart geld uit america.
- Al zijn geld in Marie-design?
- was er daar ook niet eens iets in Italië met Marianne, zat zijn geld daar toen ook niet in?
- die broodjeszaak, was toch ook ooit van hem en Werner. was dat ook niet op de fles?
- Hij heeft ook eens ooit veel geld verstopt in een tafelpoot bij sani-technic. Ik denk dat Nancy dat toen gevonden/gestolen had.
(en misschien vergeet ik wel nog iets)
OF ben ik verschillende verhalen door elkaar aan het halen?
En elke keer weer koopt hij overal aandelen alsof dat het niets is?? De sluwe vos

- Heel in begin bij Rosa. Iets met het Lief van Peggy. Zijn zwart geld uit america.
- was er daar ook niet eens iets in Italië met Marianne, zat zijn geld daar toen ook niet in?
- die broodjeszaak, was toch ook ooit van hem en Werner. was dat ook niet op de fles?
- Hij heeft ook eens ooit veel geld verstopt in een tafelpoot bij sani-technic. Ik denk dat Nancy dat toen gevonden/gestolen had.
OF ben ik verschillende verhalen door elkaar aan het halen?
En elke keer weer koopt hij overal aandelen alsof dat het niets is?? De sluwe vos
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

Tja Luc blijkt over een onuitputtelijke geldbron te beschikken.Pippa schreef:Ik kan me vergissen, maar hoeveel keer heeft Luc nu al niet in thuis een grote som geld verloren of gestolen gehad?
OF ben ik verschillende verhalen door elkaar aan het halen?![]()
![]()
Een beetje zoals Marianne
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
-
lord F.
- Poster rang 5

hmmm, het klopt niet allemaal wat je schrijft. 
Even overlopen:
Even overlopen:
Benny was met een deel van dat geld gaan lopen, dat Frank dan op zijn beurt afgetroggeld heeft van Benny toen hij die toevallig in Italië tegenkwam.Pippa schreef:- Heel in begin bij Rosa. Iets met het Lief van Peggy. Zijn zwart geld uit america.
Marie-Design was van Marie met geld van Jacques.Pippa schreef:- Al zijn geld in Marie-design?
Luc heeft al z'n aandelen aan Leontien geschonken zodat ze haar getuigenis zou intrekken op die verkrachtingszaak.Pippa schreef:- was er daar ook niet eens iets in Italië met Marianne, zat zijn geld daar toen ook niet in?
Die broodjeszaak heeft hij verkocht aan Sam en FemkePippa schreef:- die broodjeszaak, was toch ook ooit van hem en Werner. was dat ook niet op de fles?
gestolen geld van Leo dat Femke uiteindelijk gevonden heeftPippa schreef:- Hij heeft ook eens ooit veel geld verstopt in een tafelpoot bij sani-technic. Ik denk dat Nancy dat toen gevonden/gestolen had.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Wallanderjunior
- x 435
die heeft geen ezel die geld ... maar een hele stal met dat soort beesten 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Even een goeie weergave van Luc z'n zakenleven. 
- komt terug uit Amerika met het zwart geld van de familie (???) waarmee hij verdwenen was. Had daarmee blijkbaar een pralinefabriek in Amerika dat hij voor z'n terugkeer verkocht heeft. Benny gaat weliswaar later met dat zwart geld aan de haal waarvan een deel later in handen komt van Frank die het verder versmost.
- na de dood van Vader Vercammen gaat hij in dienst bij Sanitair Vercammen en koopt zich later ook in de firma.
- Sanitair Vercammen breidt eventjes uit naar Italië. Achtereenvolgens zijn z'n partners bij Sanitair Vercammen Leontien, Leontien & Marianne, Marianne, Leontien, nonkel Gaston en terug Leontien
- om de gevangenis te ontlopen schenkt hij al z'n aandelen aan Leontien in ruil dat ze haar getuigenis in de verkrachtingszaak intrekt.
- dan blijft hij werknemer onder Leontien tot hij moet opbiechten aan haar dat hij samen met Isabelle van plan was om haar te vermoorden. wat tot z'n ontslag leidt.
- geraakt aan lager wal (de caravan die wat later ook ontploft enzo), maar werkt wel even als loodgieter voor Frank bij Sanitechniek die dat vooral doet om z'n broer te vernederen.
- start even later met Werner de broodjeszaak Ter Smissen Baget.
- nadat eerst Werner zich al uitgekocht heeft, verkoopt Luc de zaak aan Sam en Femke om opnieuw mede-aandeelhouder te worden bij Sanitair Vercammen.
- voor een iets té ambitieus bouwproject werkt Sanitair Vercammen samen met Sanitechniek. Beide firma's gaan failliet, maar Luc en Leontien zijn zo slim om hun eigen geld te redden.
- Luc gaat daarna in dienst bij Marie Design, dat eigendom is van Jacques Vanginderen maar geleid door Marie.
- Jacques wil daarna z'n geld uit de firma halen. Gezien Marie en Luc zelf het kapitaal niet hebben gaat Luc geld lenen bij de Russische maffia. Maar Marie Design wordt even later ook verkocht waardoor Luc weer even zonder werk zit.
- gaat daarna in dienst bij Sanitechniek onder Mo waar hij het administratief werk doet.
- koopt zich daarna in bij Sanitechniek nadat hij eerst geprobeerd heeft om met Leo z'n eigen geld z'n taxibedrijf over te nemen.
- en sedert vandaag is hij voor het eerst in heel lang meerderheidsaandeelhouder.
- komt terug uit Amerika met het zwart geld van de familie (???) waarmee hij verdwenen was. Had daarmee blijkbaar een pralinefabriek in Amerika dat hij voor z'n terugkeer verkocht heeft. Benny gaat weliswaar later met dat zwart geld aan de haal waarvan een deel later in handen komt van Frank die het verder versmost.
- na de dood van Vader Vercammen gaat hij in dienst bij Sanitair Vercammen en koopt zich later ook in de firma.
- Sanitair Vercammen breidt eventjes uit naar Italië. Achtereenvolgens zijn z'n partners bij Sanitair Vercammen Leontien, Leontien & Marianne, Marianne, Leontien, nonkel Gaston en terug Leontien
- om de gevangenis te ontlopen schenkt hij al z'n aandelen aan Leontien in ruil dat ze haar getuigenis in de verkrachtingszaak intrekt.
- dan blijft hij werknemer onder Leontien tot hij moet opbiechten aan haar dat hij samen met Isabelle van plan was om haar te vermoorden. wat tot z'n ontslag leidt.
- geraakt aan lager wal (de caravan die wat later ook ontploft enzo), maar werkt wel even als loodgieter voor Frank bij Sanitechniek die dat vooral doet om z'n broer te vernederen.
- start even later met Werner de broodjeszaak Ter Smissen Baget.
- nadat eerst Werner zich al uitgekocht heeft, verkoopt Luc de zaak aan Sam en Femke om opnieuw mede-aandeelhouder te worden bij Sanitair Vercammen.
- voor een iets té ambitieus bouwproject werkt Sanitair Vercammen samen met Sanitechniek. Beide firma's gaan failliet, maar Luc en Leontien zijn zo slim om hun eigen geld te redden.
- Luc gaat daarna in dienst bij Marie Design, dat eigendom is van Jacques Vanginderen maar geleid door Marie.
- Jacques wil daarna z'n geld uit de firma halen. Gezien Marie en Luc zelf het kapitaal niet hebben gaat Luc geld lenen bij de Russische maffia. Maar Marie Design wordt even later ook verkocht waardoor Luc weer even zonder werk zit.
- gaat daarna in dienst bij Sanitechniek onder Mo waar hij het administratief werk doet.
- koopt zich daarna in bij Sanitechniek nadat hij eerst geprobeerd heeft om met Leo z'n eigen geld z'n taxibedrijf over te nemen.
- en sedert vandaag is hij voor het eerst in heel lang meerderheidsaandeelhouder.
0 x
-
Pippa
- Nog geen rang
Héhé, mijn geheugen is terug opgefrist, bedankt hé!
Gelukkig is daar Lord F. Moest Luc ooit nog eens een CV moeten opstellen
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

zou wel eens grappig zijn om per personage eens een CV te maken van wanneer tot wanneer hij bij een bedrijf gewerkt heeft.Pippa schreef:Héhé, mijn geheugen is terug opgefrist, bedankt hé!
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 580
Hoe zal Franky reageren als hij ontdekt dat Luc de aandelen van Bram heeft overgekocht en dat daardoor Bram vertrokken is ? En Luc heeft toch maar een slap vingerke zulle zoals hij er altijd mee staat te zwaaien 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Hopelijk gaat hij nu niet schijnheilig lopen doen naar Franky over hoe jammer hij het wel niet vindt, maar stiekem in zijn handjes wrijft... Helaas vrees ik ervoor.martha schreef:Hoe zal Franky reageren als hij ontdekt dat Luc de aandelen van Bram heeft overgekocht en dat daardoor Bram vertrokken is ? En Luc heeft toch maar een slap vingerke zulle zoals hij er altijd mee staat te zwaaien
0 x
-
Lazylady
- x 435
Wat had ik gezegd?Lazylady schreef:Hopelijk gaat hij nu niet schijnheilig lopen doen naar Franky over hoe jammer hij het wel niet vindt, maar stiekem in zijn handjes wrijft... Helaas vrees ik ervoor.
Slijmen is het niet geworden, maar doen alsof hij van niks weet wel natuurlijk!
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Wat is Luc nu weer van plan? Hij heeft nu 75% van de aandelen, Franky 25%, Frank nougatbollen. Hij gaat ze vroeg of laat weer een hak zetten.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
lord F.
- Poster rang 5

nee, hij wil gewoon het voor het zeggen hebben in z'n eigen zaak, wat wel redelijk logisch is. Voorheen moest hij voor iedere beslissing Bram of Franky aan z'n kant krijgen, nu kan hij beslissen wat hij wil.Crackers schreef:Wat is Luc nu weer van plan? Hij heeft nu 75% van de aandelen, Franky 25%, Frank nougatbollen. Hij gaat ze vroeg of laat weer een hak zetten.
btw Frank is gewoon werknemer.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 580
Ik denk ook dat Luc Frank heeft aangenomen omdat hij bijna zonder werknemers zit (Guy en Bram zijn er niet meer) en ook om in een goed blaadje bij Tjoelia te blijven staan en ook om Simoooooooooone en dan is er nog zijn petekind Franky. Als er problemen zullen ontstaan met Frank zal dat (helaas) wel komen door het gedrag van Frank zelf.
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Ik hoor het Luc zo zeggen.martha schreef: Tjoelia - Simoooooooooone
0 x