Mss is hij wel stiekem verliefd op JanaLazylady schreef:Ja; hij vindt het blijkbaar leuk Bram zo overdreven te plagen... Waarom? Wat bereikt hij ermee?Kwast schreef:Ik vind Jens nog altijd een vervelend figuur

Mss is hij wel stiekem verliefd op JanaLazylady schreef:Ja; hij vindt het blijkbaar leuk Bram zo overdreven te plagen... Waarom? Wat bereikt hij ermee?Kwast schreef:Ik vind Jens nog altijd een vervelend figuur
Juist!Lazylady schreef:Wel sympathiek van hem dat hij Tim steunt met zijn gevoelens voor Femke.![]()
(Toch één iemand...)
Inderdaad, dat houdt het een beetje luchtig en gaat gelukkig een beetje in tegen het gezeur van Julia en Katrien.Flannery schreef:Juist!Lazylady schreef:Wel sympathiek van hem dat hij Tim steunt met zijn gevoelens voor Femke.![]()
(Toch één iemand...)
Een beetje ruimdenkendheid in heel die affaire mag wel ...
Ik heb het mij ook al afgevraagd. Misschien ontmoet hij op termijn wel een nieuwe vriendin (die hopelijk ook niet vermoord wordt)?nounake schreef:Ik vind dat de rol van Jens de laatste tijd niet veel voorstelt ; wat doet zijn personnage eigenlijk nog buiten de klankmuur zijn van de gevoelens van Tim ?
Lazylady schreef:Ik heb het mij ook al afgevraagd. Misschien ontmoet hij op termijn wel een nieuwe vriendin (die hopelijk ook niet vermoord wordt)?nounake schreef:Ik vind dat de rol van Jens de laatste tijd niet veel voorstelt ; wat doet zijn personnage eigenlijk nog buiten de klankmuur zijn van de gevoelens van Tim ?
Ieder zijn smaaknorake schreef:vond dat liedje wel mooi van jens voor de tim
Alsof we dat nog niet wistenMING schreef:Sorry, maar Ik vind persoonlijk "de Jens" zijn rol overbodig,