is mij blijkbaar ontgaanCrackers schreef:Dat concept heeft ze in de boekskes gevonden heeft ze zelf gezegd tegen Femke.
Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Wallanderjunior
- x 435
Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
En ze zal er vlug moeten bij zijn want op 28 december vind je bijna geen pompoenen meer (of ze zijn al rot). Nancy als assepoester maar wie zal dan de boze stiefzuster zijn ? Katrien ? 
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
zó ver moeten we toch niet zoeken naar dat die boze stiefzuster, Marianne natuurlijkmartha schreef:En ze zal er vlug moeten bij zijn want op 28 december vind je bijna geen pompoenen meer (of ze zijn al rot). Nancy als assepoester maar wie zal dan de boze stiefzuster zijn ? Katrien ?
ze moet dan wel met haar "stiefzus" afspreken dat ze ook aan de porto mag zitten (en voor de speciale gelegenheid mag het ook eens een porto van een speciaal jaar zijn)
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
nancy begint erg op mijn zenuwen te werken met haar gehaast getrippel en haar gezaag over dat huwelijk !
0 x
-
Lazylady
- x 435
Toch nog iemand; ik dacht al dat ik alleen was.nounake schreef:nancy begint erg op mijn zenuwen te werken met haar gehaast getrippel en haar gezaag over dat huwelijk !
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ouf !!! Ik dacht dat ookLazylady schreef:Toch nog iemand; ik dacht al dat ik alleen was.nounake schreef:nancy begint erg op mijn zenuwen te werken met haar gehaast getrippel en haar gezaag over dat huwelijk !
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
maar in de thuis-geschiedenis is Nancy 1 van de weinige die al maanden op voorhand haar huwelijk plant. Meestal is een feest plannen een week voor de gebeurtenis een vast gegeven in Thuis.
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

Ocharme ons Nanceke toch hare droom in spetters
Mss wijze les voor haar en hare Eddy spring niet verder dan uw stok lang is

0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
haar "Assepoesterdroom" zal blijkbaar in het eerste hoofdstuk blijven stekenfresia schreef:Ocharme ons Nanceke toch hare droom in spetters
t was te mooi om waar te zijn
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

Ja en ergste vind ik dat ze zegden mss kan ons Fem geld len nu ze toch hare loft verkoopt
bwaaaaaaaaaaaaaa
bwaaaaaaaaaaaaaa
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
-
exsencon
- x 435
Tja, Nancke en Eddy als ge geld begint uit te geven dat ge nog niet hebt...
Maar van die twee is dat toch niet echt om verwonderd over te zijn,nee toch. Hun voorgeschiedenis spreekt boekdelen!
Maar van die twee is dat toch niet echt om verwonderd over te zijn,nee toch. Hun voorgeschiedenis spreekt boekdelen!
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Alleen al het feit dat Nancy niet snapte dat het geld voor de brouwerij terug betaald moet worden aan de bank, geeft wel aan dat ze écht niet met geld om kan gaan. Dat geldt dus ook voor die opmerking over Femke's loft: als Nancy ook maar een kwartje geroken heeft, dan vliegt het al langs ramen en deuren buiten. 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Lazylady
- x 435
Het personage kan zo overdrijven in de dingen. Ja, het is soms wel leuk, maar het is gewoon te veel van het goeie lijkt me wel.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ze vindt het zelf blijkbaar de gewoonste zaak van de wereld dat Femke haar dat geld zou willen "lenen" voor de bruiloft.
En zoals al gezegd is, zo is Nancy.
En zoals al gezegd is, zo is Nancy.
0 x