Wat heb ik gemist?Crackers schreef:Voor Waldek die samen is met de vrouw voor wie hij iets voelt?
Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
-
- Poster rang 3
Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
0 x

- Crackers
- Poster rang 5
Ik voel het die richting uit gaan nu het slecht gaat tussen Waldek en Rosa en Marianne er ook al op aludeerde dat ze het haar geen drie keer zou lappen na Walter en Jean-Pierre om haar man af te pakken.Poolaapje schreef:Wat heb ik gemist?Crackers schreef:Voor Waldek die samen is met de vrouw voor wie hij iets voelt?
Geert deed vandaag wat kregelig tegenover Rosa maar ik zie ze toch naar elkaar toe groeien.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 3
Ik denk eerder dat hij na een tijd terug naar Marianne gaat gaan. Als zijn mannelijke trots wat hersteld is en hij niet meer constant op David kijkt en er zo herinnerd wordt aan de affaire.
Zou het te onorigineel vinden dat Rosa er weer met een man van Marianne vandoor gaat en wat met Waldek dan?
Zou het te onorigineel vinden dat Rosa er weer met een man van Marianne vandoor gaat en wat met Waldek dan?
0 x

- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Zo denk ik er ook over...Poolaapje schreef:Ik denk eerder dat hij na een tijd terug naar Marianne gaat gaan. Als zijn mannelijke trots wat hersteld is en hij niet meer constant op David kijkt en er zo herinnerd wordt aan de affaire.
Geert heeft een tijdje als steunpilaar voor Rosa gefungeerd, en ik moet zeggen dat ik ook even getwijfeld heb toen ze Marianne uit haar krammen lieten schieten over Rosa en haar mannen, maar inmiddels lijkt het er in mijn ogen steeds meer op dat ze Geert gewoon tijdelijk terug laten veranderen in de hork uit zijn begintijd in Thuis. Ze lieten Rosa wat dat betreft ook al op haar neus kijken vanavond. Het beeld wat zij de afgelopen tijd van Geert had, als begrijpende goedzak, zag je zienderogen weer afbrokkelen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
Ik zat eigenlijk ook wel in die richting te denken van Geert en Rosa, maar anderzijds zou het maar raar zijn zo vlak na de dood van Kasper.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Het lijkt wel of Geert op iedereen wraak wil nemen na wat Marianne hem heeft aangedaan !
0 x
- Flannery
- Nog geen rang
Geert gedraagt zich inderdaad behoorlijk arrogant, om niet te zeggen lichtjes onuitstaanbaar... En nu wil hij plots aan het hoofd staan van de brouwerij. Hij gaat wel wat ver, 'k vind dat hij wel wat tegenwind zou mogen krijgen 

0 x
-
- x 435
Geert aan het hoofd van de brouwerij? Hij is misschien wel een bierkenner (proever) maar toch geen brouwer?? Niet alleen overmoedig maar vooral heel arrogant 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Heel arrogant inderdaad...
En dat hij kwaad is op David kan ik me voorstellen, maar wat hebben Frank, Waldek en Eddy hem in vredesnaam misdaan?
Het zal wel ter compensatie zijn, om maar iets om handen te hebben zodat hij niet aan Marianne hoeft te denken, maar toch...
En dat hij kwaad is op David kan ik me voorstellen, maar wat hebben Frank, Waldek en Eddy hem in vredesnaam misdaan?

Het zal wel ter compensatie zijn, om maar iets om handen te hebben zodat hij niet aan Marianne hoeft te denken, maar toch...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
Ja, z'n leger-kantje komt eindelijk weer boven. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Er ontbreekt nog een kostuum en legerbotten.lord F. schreef:Ja, z'n leger-kantje komt eindelijk weer boven.

0 x
-
- Nog geen rang
Misschien voor de kennis van het brouwen. Niemand van diegenen die er zit kent iets van brouwen. Den Eddy heeft misschien het recept maar zonder den David was dat bier, en dus ook de brouwerij er niet gekomen hoor.Crackers schreef:Waarom zou hij zich nog plooien naar de wil van de andere aandeelhouders? Voor wie zou hij dat moeten doen? Niet voor David, duidelijk. Voor Frank de grootvader van het kleinkind van Marianne? Voor Eddy zijn Nancy die voor Marianne gaat werken en die voorschriften heeft gestolen? Voor het geld? Voor Waldek die samen is met de vrouw voor wie hij iets voelt?
0 x
-
- x 435
zonder David kunnen ze volgens mij de brouwerij meteen opdoeken vooraleer ze failliet zijn
ik begrijp niet dat Geert (toch een verstandige mens dacht ik) dat niet beseft (of doet alsof??)

ik begrijp niet dat Geert (toch een verstandige mens dacht ik) dat niet beseft (of doet alsof??)
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Geert probeert, geloof ik, zijn "waardigheid" terug te vinden. Hij was wel de man het de horens, waarvan iedereen wist, behalve hijzelf. Dat is misschien een beetje de oorzaak van zijn rare gedrag.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Ik vond het ijzersterk van Geert dat hij op deze manier reageerde naar Marianne. Het is haar verdiende loon. Zij heeft hem immers bedrogen. Die blik van Geert, sodeknetter!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt