Misschien heeft Femke schrik gekregen om zich nog te binden, door wat er al niet allemaal gebeurd is in haar geval.Ganja schreef:Allee nu dacht ik toch dat ze verliefd was/is op Tim maar blijkbaar niet of nog niet genoeg, want toen die haar wou kussen trok ze zich ineens wegmss is ze er nog niet aan toe? Tim blijkbaar wél
Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Lazylady
- x 435
Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
0 x
-
dafkapin
- Nog geen rang
ik denk dat ze nog niet heel overtuigd is dat Tim oprechte gevoelens heeft voor haar, misschien denkt ze dat hij medelijden met haar heeft en dat verwart met gevoelens hebben
ik denk dat ze zich bovendien niet goed genoeg voelt voor Tim, aangezien haar zelfbeeld ver onder nul zit, voor de moment
ik denk dat ze zich bovendien niet goed genoeg voelt voor Tim, aangezien haar zelfbeeld ver onder nul zit, voor de moment
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Ik denk dat je daar wel eens gelijk zou kunnen hebben martha.
En misschien wil ze Tim ook onbewust 'beschermen' tegen wat anderen over hem gaan zeggen/denken - of hem laten vallen...
En misschien wil ze Tim ook onbewust 'beschermen' tegen wat anderen over hem gaan zeggen/denken - of hem laten vallen...
0 x
-
dafkapin
- Nog geen rang
[quote="satine"]Ik denk dat je daar wel eens gelijk zou kunnen hebben [b]martha[/b].
[/quote]
Tis niet de mamsie, tis de dochter
Tis niet de mamsie, tis de dochter
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
- Flannery
- Nog geen rang
Femke reageerde gisteren nogal geprikkeld op Katrien ("ieder zijn job, ...etc."), die twee hebben toch geen problemen met elkaar, dacht ik, en nu kwam dat wel zo over, beetje vreemd vond ik... 
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik denk dat Femke zich een beetje aangevallen voelde vanwege die opmerking van Katrien over de vuilnisbak. Ik geloof niet dat Katrien dat verkeerd bedoelde, maar Femke is de laatste tijd nogal vaak scheef aangekeken, dus ik kan me wel voorstellen dat ze wat sneller op haar tenen getrapt is nu... 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Vond ik ook wel.Flannery schreef:Femke reageerde gisteren nogal geprikkeld op Katrien ("ieder zijn job, ...etc."), die twee hebben toch geen problemen met elkaar, dacht ik, en nu kwam dat wel zo over, beetje vreemd vond ik...
Maar ja, vrouwen onder mekaar he !
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Ik vind dat Femke toch ook haar steentje heeft bijgedragen aan de goede afloop van dit verhaal.
Hopelijk wordt dat in het Thuis-dorp ook opgemerkt!
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Ik vind het positief hoe ze (=scenaristen) Femke hebben neergezet.
Eens iets anders dan altijd de 'slechte', 'depressieve' Femke. Terug de Femke met doorzettingsvermogen.
Ze deed er alles aan om Sandrine veilig te stellen.
Eens iets anders dan altijd de 'slechte', 'depressieve' Femke. Terug de Femke met doorzettingsvermogen.
Ze deed er alles aan om Sandrine veilig te stellen.
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
De grote comeback van Femke als het goede meisje ?
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
- Ganja
- Poster rang 3

Helemaal mee eens. Ze bleef vrij kalm en heeft Sandrientje beschermt en gered.satine schreef:Ik vind dat Femke toch ook haar steentje heeft bijgedragen aan de goede afloop van dit verhaal.
Het is inderdaad nu te hopen dat ze haar daad opmerken en vooral prijzen en ze laten beseffen dat ze niet zo'n slecht kind is zoals ze nu wordt afgedaan.
0 x
-
Lazylady
- x 435
-
Rieka
- x 435
In Femke's plaats had ik ook gereageerd: Katrien deed duidelijk denigrerend!Flannery schreef:Femke reageerde gisteren nogal geprikkeld op Katrien ("ieder zijn job, ...etc."), die twee hebben toch geen problemen met elkaar, dacht ik, en nu kwam dat wel zo over, beetje vreemd vond ik...
En waarom moet die zich de meerdere voelen van Femke? Moest er geen onderhoudspersoneel zijn, dan zou Katrien, de verpleegster, haar mooie handjes moeten vuil maken!
Ik vond dat Femke overschot van gelijk had om te laten blijken dat ze zich (nog steeds) niet laat doen.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Had er nog niet zo bij stilgestaan, maar ze heeft vandaag idd ervoor gezorgd dat sommigen haar nu anders gaan beoordelen na wat gisteren gebeurt is. 
Al kan ik me nu niet inbeelden dat dat op Frank veel indruk gaat maken dat ze een bende "kakmadams" gered heeft.
Al kan ik me nu niet inbeelden dat dat op Frank veel indruk gaat maken dat ze een bende "kakmadams" gered heeft.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!