Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Elke keer als ik Rosa in een razernij zie lig ik plat van het lachen, en dat is volgens mij toch niet de bedoeling
Overacting noemen ze zoiets denk ik
Dat denk ik ook...
In ieder geval bedankt voor het plaatsen van de link, want ook ik heb weer eventjes krom gelegen
Ik ook, vooral door da speeksel dat uit Rosa hare mond vliegt op een bepaald moment
Verder erger ik me eigenlijk nooit aan Rosa en haar temprament, ik hou er wel van.
Nickos schreef:Marianne. Alle verantwoordelijkheid voor haar misstap van zich af schuiven en verschuiven naar iemand die net haar zoon verloren is. Walgelijk gewoon.
Ikzelf erger me helemaal niet aan dat hysterische gedrag van Marianne. Na al haar valsigheid, gekonkel en gemanipuleer van de laatste seizoenen vind ik het eigenlijk èrrug leuk dat zij de bodem heeft bereikt...
Nickos schreef:Marianne. Alle verantwoordelijkheid voor haar misstap van zich af schuiven en verschuiven naar iemand die net haar zoon verloren is. Walgelijk gewoon.
Ikzelf erger me helemaal niet aan dat hysterische gedrag van Marianne. Na al haar valsigheid, gekonkel en gemanipuleer van de laatste seizoenen vind ik het eigenlijk èrrug leuk dat zij de bodem heeft bereikt...
Daar heb je een punt! Maar het is een personage dat ik toch liever anders zie.
azerty1984 schreef:Al eens de gezichtsuitdrukkingen van franky gezien
die laat mij altijd aan shrek denken...
Haha, ja vind ik ook. Die jongen heeft gewoon géén gezichtsuitdrukkingen. Hij kijkt altijd alsof hij er niks van begrijpt. En DOE JE MOND TOCH EENS DICHT MAKKER
azerty1984 schreef:Al eens de gezichtsuitdrukkingen van franky gezien
die laat mij altijd aan shrek denken...
Haha, ja vind ik ook. Die jongen heeft gewoon géén gezichtsuitdrukkingen. Hij kijkt altijd alsof hij er niks van begrijpt. En DOE JE MOND TOCH EENS DICHT MAKKER
Meer dan een jaar later maar ik ben de nieuwe nog steeds niet gewoon. De vorige was gewoon beter.