Poll van 10 tot 16 september

Gesloten

Moet "Thuis" méér nadruk leggen op het huwelijk?

Peiling eindigde op zo 16 sep 2012, 23:25

Ja
2
11%
Nee
17
89%

Totaal aantal stemmen: 19

Herbie
Nog geen rang

Poll van 10 tot 16 september

Bericht door Herbie »

Hey,

Afgelopen week werd de poll vroegtijdig stop gezet.
Deze week gaat de poll over ofdat u vindt dat er voldoende tijd wordt vrijgemaakt voor een verhaallijn over de trouw van Franky & Tibo?

Groeten en tot volgende week...
0 x
osssver
Nog geen rang

Re: Poll van 10 tot 16 september

Bericht door osssver »

alstublieft niet zeg!
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Het lijkt mij goed genoeg zoals het nu is.
0 x
KennethC
Nog geen rang

Bericht door KennethC »

En ze kunnen toch niet de tortelduifjes blijven spelen, terwijl Simonneke voor de rest van haar leven een beperking heeft en in het ziekenhuis heeft gezeten.
0 x
pauldeboeck
Nog geen rang

Bericht door pauldeboeck »

Ja, maar dan met eens voor de verandering met een gelukkig koppel,die niet om de haverklap met iemand anders aanpappen.
0 x
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

Wat is er in godsnaam dramatisch interessant aan een gelukkig koppel?
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

osssver schreef:Wat is er in godsnaam dramatisch interessant aan een gelukkig koppel?
Waarom zou gelukkig moeten synoniem zijn voor saai???
0 x
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

In het dagelijkse leven is gelukkig zijn absoluut niet saai, maar volgens de wetten van de dramaturgie is er simpelweg conflict nodig en gelukkige mensen zijn exact drie scenes quasi boeiend en daarna is er niets aan.
Dit is uiteraard slechts mijn mening (en ik ben me ervan bewust dat die niet massaal gedeeld wordt als ik de andere meningen hier lees).

Bij deze dus mijn twee cent. Hoe ongelukkiger de personages zijn, des te gelukkiger ik word.

En om terug naar de polvraag te gaan (die btw serieus over tijd is, kweet niet wie de polls doet, maar de goesting is blijkbaar over)... ik mag er niet aan denken om nog meer nadruk op het huwelijk van Franky en Tibo te zien. Wat mij betreft het saaiste koppel EVER(dit zegt niets over de acteurs of personages onderling, maar de chemie tussen de twee is wat mij betreft nihil-> En alvorens er de terechte zin, maar zij kibbelen toch altijd en toch vind je hen saai. Kibbelen is wat mij betreft geen conflict.)
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

osssver schreef:In het dagelijkse leven is gelukkig zijn absoluut niet saai, maar volgens de wetten van de dramaturgie is er simpelweg conflict nodig en gelukkige mensen zijn exact drie scenes quasi boeiend en daarna is er niets aan.
Dit is uiteraard slechts mijn mening (en ik ben me ervan bewust dat die niet massaal gedeeld wordt als ik de andere meningen hier lees).

Bij deze dus mijn twee cent. Hoe ongelukkiger de personages zijn, des te gelukkiger ik word.

En om terug naar de polvraag te gaan (die btw serieus over tijd is, kweet niet wie de polls doet, maar de goesting is blijkbaar over)... ik mag er niet aan denken om nog meer nadruk op het huwelijk van Franky en Tibo te zien. Wat mij betreft het saaiste koppel EVER(dit zegt niets over de acteurs of personages onderling, maar de chemie tussen de twee is wat mij betreft nihil-> En alvorens er de terechte zin, maar zij kibbelen toch altijd en toch vind je hen saai. Kibbelen is wat mij betreft geen conflict.)
Dus een gelukkig koppel kent conflicten noch tegenslagen???
Amai, dat is dan een sprookje, geen soap!
Wat ik zou willen zien is een normaal koppel, een koppel dat ondanks alles samen is en blijft en er het beste van maakt.(Rosa ae Waldek zijn op "goeie weg)
Avontuur en spanning en miserie verzekerd, je(Ossver) zou dus best gelukkig kunnen zijn. :mrgreen:

En om het weer over de poll te hebben; nee, er moet niet meer de nadruk gelegd worden op het huwelijk.
0 x
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

Maar volgens dat principe zijn er toch zat gelukkige koppels...

Frank en Simonne
Tibo en Franky
Rosa en Waldeck
Nancy en Eddy
Mayra en Ann

Het probleem aan al die 'gelukkige' koppels is dat het na verloop van tijd zo smoetzig en gezellig wordt.... hoeveel gezellige ontbijtscenes kan een mens aan-> ik blijkbaar veel minder dan anderen.

Maar goed, ieder zoekt het zijne in de soap. Ik ben dol op personages als Guy, Marianne, Eddy... kortom I love de smeerlappen, moordenaars, mensen met kleine kantjes.

Voor geluk wend ik mezelf graag tot de realiteit. Moord, doodslag en diepe ellende is what I love in soaps.
0 x
Gesloten