Vanya over de incestrelatie in Thuis.

Gesloten
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Vanya over de incestrelatie in Thuis.

Bericht door eddy en nancy »

0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Re: Vanya over de incestrelatie in Thuis.

Bericht door Matthi »

Ieder zijn mening zeker :lol:
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Er is een groot verschil tussen de titel van het artikel en de inhoud naar mijn gevoel.
Van titels in de gazet val ik ook soms achterover: die moeten sensatiebeluste lezers aantrekken en zijn vaak overdreven.
Vanya veroordeelt dergelijke mensen niet, dat begrijp ik als uit wat er staat in het interview.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Rieka schreef:
Er is een groot verschil tussen de titel van het artikel en de inhoud naar mijn gevoel.
Van titels in de gazet val ik ook soms achterover: die moeten sensatiebeluste lezers aantrekken en zijn vaak overdreven.
Vanya veroordeelt dergelijke mensen niet, dat begrijp ik als uit wat er staat in het interview.
Ja, had ook dat idee. :)
"of neef en nicht" hadden ze ook mooi weggelaten uit de titel.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Tja, gesteld dat Femke en Rafael echt half-broer en -zus zijn, ze zijn niet samen opgegroeid, ze wisten niet eens van elkaars bestaan af.
Het is dan ook niet de eerste keer zijn dat mensen in zo'n situatie elkaar ontmoeten en verliefd worden:

http://www.schalkseruiters.com/seizoen2 ... archr2.htm

Het zal je maar overkomen. :whistle:
0 x
Ilsy
Nog geen rang

Bericht door Ilsy »

Heeft iemand ooit Sons & Daughters gezien. Ik denk dat er daar iets was tussen een tweeling die gescheiden van mekaar opgegroeid waren. Toen keken mensen gewoon en hadden zoveel kritiek niet. :mrgreen:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Toen bestonden er nog zo geen forums als deze. Misschien kregen de tv-zenders wel constant boze brieven hierover zonder dat wij ervan af wisten :mrgreen: ? Maar Sons & Daughters ben ik een beetje te jong voor, maar ik kan me vaag herinneren dat mn moeder er naar keek en kan me ook herinneren dat dit een redelijk goede soap was, maar beperkt in afleveringen (seizoen of 2 ???). Denk dat VRT dan daarna met Neighbours begonnen is.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Luc schreef:Toen bestonden er nog zo geen forums als deze. Misschien kregen de tv-zenders wel constant boze brieven hierover zonder dat wij ervan af wisten :mrgreen: ? Maar Sons & Daughters ben ik een beetje te jong voor, maar ik kan me vaag herinneren dat mn moeder er naar keek en kan me ook herinneren dat dit een redelijk goede soap was, maar beperkt in afleveringen (seizoen of 2 ???). Denk dat VRT dan daarna met Neighbours begonnen is.
Ik herinner me vooral dat irritant/truttig muziekje nog. :)
een "goede soap" voor z'n tijd wellicht. of "goed in z'n genre". :mrgreen:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

lord F. schreef:
Luc schreef:Toen bestonden er nog zo geen forums als deze. Misschien kregen de tv-zenders wel constant boze brieven hierover zonder dat wij ervan af wisten :mrgreen: ? Maar Sons & Daughters ben ik een beetje te jong voor, maar ik kan me vaag herinneren dat mn moeder er naar keek en kan me ook herinneren dat dit een redelijk goede soap was, maar beperkt in afleveringen (seizoen of 2 ???). Denk dat VRT dan daarna met Neighbours begonnen is.
Keek jij daar naar?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Crackers schreef:
lord F. schreef:
Keek jij daar naar?
Nee, was toen nog te jong. Neighbours heb ik heel even gevolgd omdat ik toen wist dat Kylie Minogue er ooit ging in opduiken, maar ik had al afgehaakt lang voor haar eerste optreden in die serie. :)
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Ik lees nu pas topics onder 'Pers' en dus ook dit verhaal. Bij het lezen van het artikel moest ik ineens denken aan de 1e soap die ik ooit zag (als je Peyton Place niet meeneemt) en ook werkelijk aan verslaafd raakte; en prompt komt Ilsy ermee op de proppen. Wat grappig. In mijn vrienden- en kennissenkring kent niemand deze Australische soap. Ik was net terug van 1 jaar Australie, dus dat maakte het extra leuk.
Ik vond het een geweldige serie, athans het 1e seizoen, toen de tweeling echt centraal stond. Daarna moest helaas ook daar alles opgeschud worden, scheiden, vreemdgaan enz enz. en ging het ook niet meer echt over hen.
Maar voor het vergelijk, de broer en zus waren vooral stapel op elkaar, zonder het te 'consumeren' zoals Fem en Raf.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Gesloten