David Magiels (Bob De Moor)

Gesloten
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: David Magiels (Bob De Moor)

Bericht door Tomboy »

Christel schreef:David is een grote egoist, zoveel is inmiddels wel duidelijk. Van de andere kant krijgt hij Marianne steeds verder waar hij haar hebben wil, dus niet moeilijk dat hij haar niet met rust laat. Hij zal voelen dat Marianne inmiddels zo goed als "om" is, en dat is natuurlijk niet alleen zijn schuld...
Medelijden zal ik dan ook niet hebben met Marianne als haar overspel uitkomt... :twisted:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tomboy schreef:
Christel schreef:David is een grote egoist, zoveel is inmiddels wel duidelijk. Van de andere kant krijgt hij Marianne steeds verder waar hij haar hebben wil, dus niet moeilijk dat hij haar niet met rust laat. Hij zal voelen dat Marianne inmiddels zo goed als "om" is, en dat is natuurlijk niet alleen zijn schuld...
Medelijden zal ik dan ook niet hebben met Marianne als haar overspel uitkomt... :twisted:
Ik ook niet... Maar ook niet met Geert en Ann om heel eerlijk te zijn. :twisted:
De hele bende heeft zich de laatste tijd zo dom en/of irritant opgesteld, dat ik eigenlijk niet kan wachten tot de bom eindelijk barst. Benieuwd hoe ze zich met z'n allen uit de strijd gaan trekken! :mrgreen:
Op de één of andere manier kan ik me David en Marianne in elk geval niet als blijvend koppel voorstellen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Het valt mij wel een beetje tegen van Geert en Ann. Tot nu toe heb ik hen altijd een beetje het geweten van Marianne gevonden, vooral Ann, maar daar is ze nu een ietsje te drammerig voor....
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Dat hij zich niet schaamt tegenover Geert... :boo:
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ik vind het allemaal zo erg voor Geert. Je doet zoiets gewoon niet, ookal komt je partner niet bepaald meer verrassend uit de hoek.
0 x
Ilsemieke
Nog geen rang

Bericht door Ilsemieke »

Als je moest weten hoe dikwijls het voorkomt dat mensen vreemd gaan met de beste vriend(in) van de partner. Ik zou ze niet te eten willen geven hoor. Dat is nu eens heel realistisch, hoe triestig ook.
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ja, dat wel helaas.

Ik ben 'blij' dat het nu allemaal is uitgekomen en 'k vond het hun verdiende loon, zoals David en Marianne daar zaten als twee kleuters die iets mispeuterd hebben.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

David lijkt mij wel iets sympathieker nu hij Marianne min of meer uit zijn hoofd heeft gezet.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Er is inderdaad wel een verschil merkbaar in de David voor- en na zijn affaire met Marianne. Hij lijkt eindelijk ingezien te hebben dat Marianne van Geert houdt, en zich dus eindelijk neer te leggen bij de situatie, zoals hij eerder ook al tegen Mayra zei. Hij had dat alleen beter ietsje eerder gedaan, maar ja...
Zijn spijt leek gisteravond in elk geval wel oprecht, ook al was die nog altijd meer naar Marianne gericht dan naar Geert.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Heb ik het mis maar koesterde David nog altijd de hoop dat Marianne in zijn armen terug ging vliegen ? :denk:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

martha schreef:Heb ik het mis maar koesterde David nog altijd de hoop dat Marianne in zijn armen terug ging vliegen ? :denk:
Dat zou inderdaad niet raar geweest zijn.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Lazylady schreef:
martha schreef:Heb ik het mis maar koesterde David nog altijd de hoop dat Marianne in zijn armen terug ging vliegen ? :denk:
Dat zou inderdaad niet raar geweest zijn.
Die indruk had ik nou net niet eigenlijk... :razz:
Door Marianne's reactie leek David in mijn ogen juist des te meer te beseffen dat Marianne echt voor Geert gekozen had. Hij zag er eerder een beetje verslagen uit vond ik... :)
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

"Die z'n gat verbrandt, moet op de blaren zitten!" Geen medelijden met David, noch met Marianne :twisted:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

:lol: Onze echtbreker zat er gisteren toch maar onwennig bij in de huiskamer van Frank en dan die steken onder water van Geert en Eddy en Frank die het in Keulen hoorden donderen. Ik vond het absoluut amusant. :lol:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind Geert veel te braaf. Hij had David over de tafel moeten trekken en afrossen ! Maar dat is misschien zijn stijl niet.
0 x
Gesloten