Het komt ook totaal onverwachts. Binnen de week van gezond tot hersendood.
Aan de andere kant, het is zoals Rosa zegt, hij weet er niks van. Misschien beter zo dan maanden op voorhand op je dood moeten wachten.
Prachtig dat orgaandonatie zo weer eens de aandacht haalt.
Als verpleegkundige Intensieve Zorgen kan ik dit alleen maar toejuichen.
Aan de makers van thuis:
Ik vond dat wel een mooi moment. Vanaf Waldek dat kind aansprak wist ik dat hij zo Rosa zou overtuigen om toch toe te stemmen. Ik vond het wel mooi toen hij dat kind voorstelde aan Rosa.
Ik denk dat Kasper het kortste wederoptreden in Thuis geweest was.
En ik of het ooit zal uitkomen dat hij het geld gepikt heeft van Tibobo en Franky. Peggy mag wel betaald hebben maar toch. En die inbraak bij ten huize Bastiaens ?
Ilsemieke schreef:Ik vond dat wel een mooi moment. Vanaf Waldek dat kind aansprak wist ik dat hij zo Rosa zou overtuigen om toch toe te stemmen. Ik vond het wel mooi toen hij dat kind voorstelde aan Rosa.
Ik vond het vooral ergerlijk voorspelbaar. Maar anderzijds idd niet slecht gebracht.
inderdaad voorspelbaar maar tegelijkertijd ook heel ontroerend
alweer een gevoelig thema dat volgens mij respectvol behandeld wordt in "thuis", daarvoor alleen al een pluim
Hm. Ik vond het eigenlijk echt overdreven dat hij ineens van een val ook sterft. Oké, dat kan in het echte leven ook plots gebeuren. Maar in thuis komt het wel vaak voor dat er toevallig iets slechts gebeurd dus daarom vond ik dit er een beetje veel aan. :p Maja, hoort bij thuis. Ik vind het wel jammer dat Kasper er niet meer zal zijn... Ik zag net een leuk verhaal tussen hem en femke. xD Hij was toens precies jaloers toen hij Tim met Femke zag.
Dat bericht van Geert vond ik echt veel te vroeg "ja wil je zijn organen laten gebruiken?" ze wisten nog maar net dat hij hersendood was, vond ik best onrespectvol. :p Maar ik vind het wel goed dat ze ja hebben gezegd op het voorstel.
In de realiteit gebeurt het ook vaak dat de vraag bijna onmiddellijk wordt gesteld, bijvoorbeeld bij verkeersslachtoffers. Daarom ook de commotie over orgaandonatie. Als mensen een maand tijd zouden hebben om erover na te denken, zouden er veel meer mensen mee instemmen, helaas is dat niet realistisch.
De dood van Kasper vind ik ook niet echt realistisch en nu niet echt in het verhaal passen. Ik vind het jammer dat ze de kans niet hebben open gelaten om hem te laten terugkeren. Nu keert hij nooit nog terug in Thuis en dat is een gemiste kans voor latere verhaallijnen.