Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Idem.
En David die dan zo schijnheilig vraagt 'wat scheelt er thuis ?'. Knappe maat !
En David die dan zo schijnheilig vraagt 'wat scheelt er thuis ?'. Knappe maat !
0 x
- smurfin
- Poster rang 2

Echt, hè. Dieje durft Geert toch niet meer onder ogen te komen als dit uitkomt, mag ik hopen.
0 x
-
Rieka
- x 435
Denk je dat? Als ie nu zo onbeschaamd Geert's vriend durft te spelen, zou 't mij verwonderen dat ie iets anders zal tonen dan triomf als Marianne openlijk voor hem zou kiezen.smurfin schreef:Echt, hè. Dieje durft Geert toch niet meer onder ogen te komen als dit uitkomt, mag ik hopen.
Met tomaten aan Johan1969 die mij weer in 't verkeerde topic deed posten.
't Is hier Marianne's topic!!!
Ik denk niet dat ze definitief voor David zal kiezen, maar als 't uitkomt zou ze wel eens deftig kunnen schrikken van Geert's reactie!
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Ik moet Marianne een kleine pluim geven want ze kan wel tegen David gezegd hebben dat zij voor hem kiest doch kennelijk heeft zij gisteren beseft wat zij allemaal gaat kwijtraken als zij met Smeekens breekt en "wat" zij maar zal terugkrijgen. En zeg nu zelf, Smeekens was toch heel lief tegen haar gisterenavond. Marianne zal maar beseffen wat zij allemaal in de weegschaal heeft gelegd als de dag aanbreekt dat zij alles dreigt te verliezen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Marianne beseft al een hele tijd wat ze kwijt dreigt te raken hè, ze twijfelt niet voor niks zo ontzettend...
Maar ze mag nou onderhand toch wel eens wat knopen door gaan hakken vind ik, want dit wordt echt een beetje vervelend en genant zo.
Maar ze mag nou onderhand toch wel eens wat knopen door gaan hakken vind ik, want dit wordt echt een beetje vervelend en genant zo.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Een heel groot
voor ons Marianne : gisteren deed ze terug volkomen normaal tegen Geert. Ik vond het zelfs een heel lieve scène toen ze hem trooste; het was en klonk heel gemeend.
En een geluk bij een ongeluk is wel nu Kasper in het ziekenhuis ligt Rosa en Peggy voor de moment Marianne niet meer zullen chanteren.
Wat ik een beetje verontrustend vond is dat "Claire" plots ter sprake kwam; en meestal is dat een voorbode dat dat personage (terug) te voorschijn zal komen.
En een geluk bij een ongeluk is wel nu Kasper in het ziekenhuis ligt Rosa en Peggy voor de moment Marianne niet meer zullen chanteren.
Wat ik een beetje verontrustend vond is dat "Claire" plots ter sprake kwam; en meestal is dat een voorbode dat dat personage (terug) te voorschijn zal komen.
Laatst gewijzigd door martha op di 02 okt 2012, 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik denk eerder dat ze Claire ter sprake brachten om nog maar eens aan te geven dat Geert en Marianne echt bij elkaar horen/passen. Dat beseften ze destijds door Claire, en dat beseffen ze nu gelukkig blijkbaar weer. Onbegrijpelijk (of zelfs onlogisch) dat ze het gesprek van gisteren niet eerder gevoerd hebben. Ineens kunnen ze weer luisteren naar elkaar en tijd vrijmaken voor elkaar... Inderdaad een lieve scène, vond ik ook. 
De vraag is alleen; hoe lang gaat dit blijven duren, want er weten inmiddels zo'n hoop mensen van de "affaire" tussen Marianne en David, dat zal waarschijnlijk hoe dan ook uitkomen...
De vraag is alleen; hoe lang gaat dit blijven duren, want er weten inmiddels zo'n hoop mensen van de "affaire" tussen Marianne en David, dat zal waarschijnlijk hoe dan ook uitkomen...
0 x
-
FlowerPower89
- Nog geen rang
Ik denk ook dat dat nog gaat uitkomen, ook omdat David nu zo afstandelijk doet tegenover Geert.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
misschien gaat Rosa toch eens haar mond vooFlowerPower89 schreef:Ik denk ook dat dat nog gaat uitkomen, ook omdat David nu zo afstandelijk doet tegenover Geert.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
t Zou maar erg zijn moest het niet uitkomen, dan missen we weer wat drama ! 
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Als Marianne na gaat denken, zal ze tot de conclusie komen, dat er maar 1 persoon is die Geert ingelicht kan hebben en dat is Peggy. Jenny zal ze niet verdenken, maar Peggy met haar chantage des te meer. Dat kan nog vuurwerk geven, want die weet van niks.
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

Vond het niet mooi wat Rosa deed
anderzijds Marianne dacht er ongestraft vanaf te komen
anderzijds Marianne dacht er ongestraft vanaf te komen
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Tsja, ik denk dat we Marianne van een heel venijnige kant zullen gaan zien....
Als ik Peggy was zou ik ontzettende zin hebben om alsnog een rondreis door China te gaan maken (wat ze van plan was toen ze zwanger was van Sandrine)
Als ik Peggy was zou ik ontzettende zin hebben om alsnog een rondreis door China te gaan maken (wat ze van plan was toen ze zwanger was van Sandrine)
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Marianne heeft haar billen verbrand en zal nu op de blaren moeten zitten. Dat haar verhouding met David is uitgekomen, is eigenlijk maar goed. Zoiets komt toch altijd uit en Geert heeft bovendien het recht om te weten wat zijn "kameraad" en zijn vrouw hebben uitgehaald. Nu kan Geert in elk geval zelf beslissen of hij ondanks alles nog met Marianne verder wil...
En ze zal vast wel kwaad zijn op Peggy en vervolgens op Rosa (mocht het uitkomen dat Rosa Geert ingelicht heeft), maar dat vind ik ook niet meer dan normaal. Daar hebben moeder en dochter Verbeeck het zelf naar gemaakt...
En ze zal vast wel kwaad zijn op Peggy en vervolgens op Rosa (mocht het uitkomen dat Rosa Geert ingelicht heeft), maar dat vind ik ook niet meer dan normaal. Daar hebben moeder en dochter Verbeeck het zelf naar gemaakt...
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Dat zoiets uit komt is wel duidelijk. Ik had het meer met Geert te doen toen hij nog van niks wist en alle anderen wel, dan toen het uitgekomen was. Het is alleen niet aan Rosa of Peggy om hem hierover in te lichten. Als Rosa mocht denken dat ze hiermee een sympathiek gebaar tegenover Geert heeft gemaakt, dan zit ze er lelijk naast. Het was pure boosaardigheid.
Ik heb ook geen medelijden met Marianne of David, maar dat is een andere hoofdstuk.
Ik heb ook geen medelijden met Marianne of David, maar dat is een andere hoofdstuk.
0 x