Bram Schepers (Bert Verbeke)

Gesloten
Rieka
x 435

Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)

Bericht door Rieka »

Amiche schreef:Hee, mannekes, heeft niemand meer iets over Brammetje te zeggen? Ik vind hem zo'n knuffelbeer geworden, maar wel op een manier die heel goed is uitgewerkt en door de acteur neergezet. Hij heeft nog steeds een grote mond, maar hij heeft echt geleerd van zijn grote misstappen. Vind hem zo schattig, zoals hij met Jana omgaat - hoewel ik ook vind dat zij dat niet verdiend, wat een tutje. En ook zo lief zoals ie bij Simonne zat met zijn bammetjes.
Blijkbaar wordt ie er nog steeds niet uitgezet bij het koppel - ik dacht dat dat vorig seizoen een breekpunt was tussen de heren? Ze hebben het nu te druk met ruzie maken over Jana blijkbaar. Reden te meer dat Tibo zou eisen dat Bram opkalefatert. Hmmm, toch niet.
Bram was echt een gouden aanwinst om Thuis weer op te schudden met humor en ook rake opmerkingen, heerlijk!
Ik hou ook van Bram! :mrgreen:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Rieka schreef:
Amiche schreef:Hee, mannekes, heeft niemand meer iets over Brammetje te zeggen? Ik vind hem zo'n knuffelbeer geworden, maar wel op een manier die heel goed is uitgewerkt en door de acteur neergezet. Hij heeft nog steeds een grote mond, maar hij heeft echt geleerd van zijn grote misstappen. Vind hem zo schattig, zoals hij met Jana omgaat - hoewel ik ook vind dat zij dat niet verdiend, wat een tutje. En ook zo lief zoals ie bij Simonne zat met zijn bammetjes.
Blijkbaar wordt ie er nog steeds niet uitgezet bij het koppel - ik dacht dat dat vorig seizoen een breekpunt was tussen de heren? Ze hebben het nu te druk met ruzie maken over Jana blijkbaar. Reden te meer dat Tibo zou eisen dat Bram opkalefatert. Hmmm, toch niet.
Bram was echt een gouden aanwinst om Thuis weer op te schudden met humor en ook rake opmerkingen, heerlijk!
Ja in zijn boxershort :mrgreen:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Bram is inderdaad een brave jongen geworden lijkt het wel, en het mag gerust zo blijven. :)
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

martha schreef:
Rieka schreef:
Ja in zijn boxershort :mrgreen:
Met of zonder, 't is een toffe kadee.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:'t is een toffe kadee.
Vind ik ook! :thumbup: Met of zonder streken... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
flupke
Nog geen rang

Bericht door flupke »

Ik vind ook dat Bram een stuk volwassener is geworden. De "oude" Bram zou zo met Jana naar Frankrijk vertrokken zijn. De "nieuwe" Bram heeft schijnbaar geleerd zijn verstand te gebruiken.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Zou het niet slimmer zijn om in het weekend op uitstap te gaan...?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik vraag mij af wat die "voorwaarden" precies waren dat Bram Jana mocht zien...
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ik ook eerlijk gezegd.

Ik hou ook van Bram en 'k vind idd ook dat hij al een stuk volwassener is geworden.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

nu ja, die voorwaarden zijn momenteel ook niet echt belangrijk meer. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik heb ms iets gemist, maar wat was de reden van het bezoek van Bram aan Jana en haar ma ? Was het omdat ze mekaar niet meer buitenshuis zonder toezicht mogen zien ? Gezellig leek het niet echt !
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik snap het ook niet... en ik word er een beetje lastig van dat Ellen het altijd heeft over die "voorwaarden" die wij niet eens kennen... :wtf: :mrgreen:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Die voorwaarden lijken er vooral uit te bestaan dat Ellen de touwtjes strak houdt en dat Bram en Jana zich maar moeten schikken, alsof ze met 2 kleuters te maken heeft. Hoe ze daar gisteren ook aan tafel zat...verschrikkelijk! :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

De risico's natuurlijk van een relatie te hebben met een minderjarige. :)

Enfin, ik begrijp anderzijds wel dat Tibo en Ellen op hun hoede zijn dat ze niet plots zwanger wordt ofzo van Bram.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik vraag mij af hoe lang die relatie met Jana nog gaat duren. Je hoort nu al dat Bram twijfels heeft, want "ze zit nu in 't vijfde dus moet ze nog een jaar en daarna gaat ze zeker verder studeren want ze is zot slim, dat is zeker nog vier jaar, tegen dan ben ik een oude zak"
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Gesloten