Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Gesloten
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Bericht door martha »

Is dat niet normaal dat personeel ontslagen wordt bij diefstal ? De zogenaamde "dwingende redenen" ? :denk: Maar wat ik wel vreemd vind is dat Smeekens Nancy ontslaat terwijl Nancy indertijd door Marianne is aangenomen als poetsvrouw. Maar ja, het verwondert me niet van Smeekens. Wat zijn "beroep" betreft is hij altijd heel correct geweest. Gaat nooit overdreven medicijnen voorschrijven of iemand een ziektebriefje geven die niet ziek is. Alleen spijtig dat hij in zijn privéleven enorme blunders maakt.
0 x
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Een kusivrouw in een dokterspraktijk moet 100% betrouwbaar zijn. De kuisvrouw die bij mijn vader (huisarts) rondloopt, kan niet heel goed kuisen, maar ze blijft aangenomen omdat ze volledig te vertrouwen is...
Zelfs al is het eenmalig, doktersbriefjes stelen kan enorme gevolgen hebben, waaronder voor de huisarts als er iemand sterft met een briefje dat hij (zogezegd) heeft voorgeschreven.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Hij heeft haar inderdaad gepaaid met opslag, omdat hij de bui anders al zag hangen, als heel hun inkomen van de slurfkes afhing. En nu gooit hij haar zelf buiten voor iets wat ze voor Femke gedaan heeft en wat ze nooit uit zichzelf zou doen... Geert had eerst altijd extreem veel begrip voor Nancy en nu ineens helemaal niks. Ik vind dat toch wat raar. :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Het is wel een crimineel feit he, hij geeft haar niet aan, dan vind ik dat ontslag echt niet de ergste optie is.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

interrupted schreef:Pff wat Nancy gedaan heeft is natuurlijk niet goed te keuren, maar Geert zou moeten weten dat Nancy (met alle respect een simpele ziel is) die zich makkelijk laat overtuigen om iets te doen. Nancy wil gewoon het beste voor Femke en is bereid om grote risco's te nemen om haar dochter gelukkig te maken. Geert kent Nancy al lang, waardoor ik zijn reactie eigenlijk niet zo goed kan plaatsen. Ik vind hem de laatste tijd echt onsympathiek geworden :(
Zijn danspasjes met Nancy waren dan weer EPIC :D
Het is toch normaal dat een poetsvrouw die steelt, ontslagen wordt ! En ze is enkel ontslagen bij Geert, ze kan nog op n ander gaan werken. Ik weet niet of ze via n bureau met dienstencheques als gezinshulp werkt of in t zwart ? Als Geert er geen ruchtbaarheid aan geeft, kan ze nog op n ander werken.

Diefstal van doktersbriefjes is geen lachertje ! Idd als iemand sterft door zelfmedicatie, is hij wel de pineut !

Dat ontslag vind ik niet meer dan normaal.
0 x
KennethC
Nog geen rang

Bericht door KennethC »

Ik vind onslag ook niet overdreven, dat noem ik pas wangedrag!!
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ik vond Geerts reactie eigenlijk wel overdreven, toch vergeleken met het begrip dat hij normaal toonde voor Nancy's situatie.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

En nu mag Femke daar wel blijven werken...
Sorry, maar ik kan Marianne in dit geval echt heel goed begrijpen. Ik weet niet wat het probleem van Geert is, maar dit hele gedoe slaat echt nergens op...
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Nee, Marianne heeft nu echt wel groot gelijk, vind ik ook.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

t Wordt wel tijd dat Geert het weet, en liefst voor t einde van t seizoen
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ja, en het blijft maar aanslepen... 't Was weer typisch dat Marianne zich gisteren op het laatste moment ging bedenken...
0 x
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Eigenlijk vind ik het heel erg voor Geert dat heel zijn huishouden weet dat hij bedrogen wordt, inclusief de twee gerantes van Zus&Zo, en zijn beste vriend. En niemand die hem iets zegt. Ik vind het ook wel Marianne's taak om het hem te zeggen, maar het loopt zo wel een beetje de spuigaten uit...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Denk ook wel dat het extra hard aan gaat komen als Geert daar achterkomt. Zowat het hele dorp is op de hoogte... Pijnlijk! :thumbdown:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Zou het niet kunnen dat Smeekens ergens het handschrift herkend heeft en daarom het verhaal van Marianne checkte bij ann ? En ik denk dat een blad papier dat al zo lang ergens tussen boeken op een plank ligt er wel verkleurd en stoffig moet uitzien.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ik vond dat ook best raar... Aan papier ruik je bovendien ook dat het oud is, en dit velletje zag er inderdaad spiksplinternieuw uit. Maar goed, hij leek toch gerustgesteld te zijn toen Ann het verhaal van Marianne zo spontaan bevestigde.
0 x
Gesloten