Vind ik ook!martha schreef:
Amiche : inderdaad op gevoelens zit geen leeftijd maar ik vind het verhaallijn van de scheve schaats nog altijd niet passen bij Marianne. Om te beginnen is ze nog niet zo lang samen met Smeekens (ik bedoel ze is niet van jongsaf aan mee getrouwd) dus zou je toch verwachten dat de sleet nog altijd te harden is en Smeekens mag dan een saaie man zijn, ze gingen toch samen veel op restaurant enzo.
Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Luc
- Poster rang 4

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Vind ik ook, maar liefde is meer dan samen op restaurant gaan.martha schreef:Ik denk dat ik Marianne nog maar 1 keer heel passievol heb beziggezien en dat is al lang geleden : met Walter de entrepreneur toen hij nog de loft aan het installeren was. Dat was pas een vrij-scene![]()
Amiche : inderdaad op gevoelens zit geen leeftijd maar ik vind het verhaallijn van de scheve schaats nog altijd niet passen bij Marianne. Om te beginnen is ze nog niet zo lang samen met Smeekens (ik bedoel ze is niet van jongsaf aan mee getrouwd) dus zou je toch verwachten dat de sleet nog altijd te harden is en Smeekens mag dan een saaie man zijn, ze gingen toch samen veel op restaurant enzo.
En op die leeftijd is seks toch niet meer zo belangrijk.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
En Marianne voelt zich beter dan n ander, 'elite', klasse etc ... daar blijkt toch niet veel van uit haar gedrag !
En David denkt enkel aan zichzelf.
Iedereen weet t behalve Geert
En David denkt enkel aan zichzelf.
Iedereen weet t behalve Geert
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2569
Ben jij al zo oud dat je dat weet Johan?johan1969 schreef:En op die leeftijd is seks toch niet meer zo belangrijk.
En wat voor jou dan geldt, geldt voor iedereen?
0 x
-
Rieka
- x 435
Lekker off-topic: nee Johan is nog niet zo oud, maar zijn moeder heeft dat gezegd en hij denkt dat hij ongestraft mag veralgemenen?!satine schreef:Ben jij al zo oud dat je dat weet Johan?johan1969 schreef:En op die leeftijd is seks toch niet meer zo belangrijk.![]()
En wat voor jou dan geldt, geldt voor iedereen?
Fout dus, Johannemanneke!
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ik kan daar wel iets aan toe voegen maar het is beter van niet
haha
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2569
Kwast schreef:Ik kan daar wel iets aan toe voegen maar het is beter van niethaha
Maar we hebben ook nog het offtopicforum om hierover te 'zeveren' he.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Marianne vindt dat zij in haar huis bepaalt wie er kuist, maar de praktijk is toch Geerts werkplek !
Soms denk ik dat ze zomaar iets zoeken om ruzie over te maken.
Soms denk ik dat ze zomaar iets zoeken om ruzie over te maken.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Straks gaan ze nog ruzie maken over de kleur van de pannenlappen
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
- smurfin
- Poster rang 2

- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik denk eerder dat het van Nancy en Femke af zal gaan hangen, aangezien Geert nogal door de mand is gevallen met zijn principes en Marianne nu met haar rug tegen de muur staat. Marianne wil liever Nancy terug, maar wil Nancy dat ook nog als dat betekent dat Femke haar werk kwijt raakt? Ik verwacht van niet... 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Nu dacht ik dat Marianne zou breken met David (omdat ze haar telefoon niet opnam), maar nu gaat ze alles opbiechten aan Geert (en scheiden en iets met David beginnen ?). Erg !
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad erg...dat ze niet veel eerder eerlijk geweest is.
Ze is eigenlijk toch vrij om te kiezen voor wie ze wil? Het is alleen wel extra kwetsend dat ze Geert eerst zo'n tijd heeft voorgelogen... En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat die 2 blijkbaar alleen een paar weken ruzie over wissewasjes nodig hadden om ervoor te zorgen dat heel hun huwelijk in puin ligt.
Ik vind dat toch jammer, want buiten dat heel hun gedrag gewoon niet logisch overkomt, vond ik het ook wel een mooi koppel.
Ze is eigenlijk toch vrij om te kiezen voor wie ze wil? Het is alleen wel extra kwetsend dat ze Geert eerst zo'n tijd heeft voorgelogen... En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat die 2 blijkbaar alleen een paar weken ruzie over wissewasjes nodig hadden om ervoor te zorgen dat heel hun huwelijk in puin ligt.
Ik vind dat toch jammer, want buiten dat heel hun gedrag gewoon niet logisch overkomt, vond ik het ook wel een mooi koppel.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

Haha Marianne is weer top de laatste tijd. Vooral de ruzies met Geert zijn hilarisch.
(Al mag ze wel bijna gaan beslissen)
(Al mag ze wel bijna gaan beslissen)
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Ik ben geen fan van Geert, maar nu heb ik toch met hem te doen. Hij weet van niks en vraagt zich af wat er toch met Marianne aan de hand is, terwijl een heel stel mensen weten van Marianne en David. Niet goed.
0 x