't Is eerder iets voor LuckskeRieka schreef:Ik heb Guy dat nog nooit horen zeggen!johan1969 schreef:Dat kan wel, maar hij zegt toch altijd dat n goeie zakenman 'business and pleasure' niet mag vermengen ?

't Is eerder iets voor LuckskeRieka schreef:Ik heb Guy dat nog nooit horen zeggen!johan1969 schreef:Dat kan wel, maar hij zegt toch altijd dat n goeie zakenman 'business and pleasure' niet mag vermengen ?
In de realiteit zal dat niet anders zijn.Luc schreef:Niemand in Thuis geeft zich meteen aan. Dat is nu éénmaal eigen aan soaps.
Hij heeft zich dan toch mooi niet aan zijn motto gehouden...Lazylady schreef:'t Is eerder iets voor LuckskeRieka schreef:Ik heb Guy dat nog nooit horen zeggen!johan1969 schreef:Dat kan wel, maar hij zegt toch altijd dat n goeie zakenman 'business and pleasure' niet mag vermengen ?
Welk motto heeft Guy???smurfin schreef:Hij heeft zich dan toch mooi niet aan zijn motto gehouden...Lazylady schreef:'t Is eerder iets voor LuckskeRieka schreef:Ik heb Guy dat nog nooit horen zeggen!johan1969 schreef:Dat kan wel, maar hij zegt toch altijd dat n goeie zakenman 'business and pleasure' niet mag vermengen ?
Dat was alleen iets van de laatste paar maanden van hun huwelijk hè? Toen werd er over die kinderwens niet eens gesproken trouwens. Bovendien heeft ze nog aan haar huwelijk willen werken, maar dat bleek gewoon niet meer te gaan. Zoiets kan gebeuren...flupke schreef:Zij heeft hem eigenlijk al die tijd aan het lijntje gehouden vermits ze niet eens wist wat ze nu eigenlijk wou (man??? vrouw??? of een leven alleen????).