Guy De Herdt (Erik Goris)

Gesloten
Lazylady
x 435

Re: Guy De Herdt (Erik Goris)

Bericht door Lazylady »

Rieka schreef:
johan1969 schreef:Dat kan wel, maar hij zegt toch altijd dat n goeie zakenman 'business and pleasure' niet mag vermengen ?
Ik heb Guy dat nog nooit horen zeggen! :whistle:
't Is eerder iets voor Luckske :mrgreen:
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Luc schreef:Niemand in Thuis geeft zich meteen aan. Dat is nu éénmaal eigen aan soaps 8) .
In de realiteit zal dat niet anders zijn.
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Lazylady schreef:
Rieka schreef:
johan1969 schreef:Dat kan wel, maar hij zegt toch altijd dat n goeie zakenman 'business and pleasure' niet mag vermengen ?
Hij heeft zich dan toch mooi niet aan zijn motto gehouden... :thumbdown:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

smurfin schreef:
Lazylady schreef:
Rieka schreef:
Hij heeft zich dan toch mooi niet aan zijn motto gehouden... :thumbdown:
Welk motto heeft Guy???
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Guy heeft gisterenavond nog eens een volzin mogen zeggen maar wat voor één :shock:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad, wat voor een... :roll:
Julia en Luc zijn nét niet meer in beeld, of hij begint alweer te zaniken tegen Mayra...
Als hij het zo vreselijk lastig vindt om over het "verleden" heen te stappen, wat doet hij daar dan nog :?:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

sorry aan de anti Guy club maar gisterenavond moest ik Guy toch gelijk geven toen hij Mayra confronteerde met het feit dat zij geen kinderen wou, hij daardoor zijn kinderwens had opzij gezet en hij altijd zijn best heeft gedaan in het 12 jaar durende huwelijk. Want ik kan nu een beetje verkeerd zitten maar is het Mayra niet die haar huwelijk heeft opgeblazen door een relatie aan te gaan met Ann ? :silent:

En nu niet iedereen beginnen met :boo: want ik ben nu niet opeens overgelopen naar het kamp van Guy zulle want ik ben eerder bang dat hij, zwaar gefustreerd en verbitterd dat hij geworden is, wraak zal nemen op Mayra.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik heb toch altijd de indruk gehad dat het huwelijk van die twee op sterven na dood was toen Mayra Ann leerde kennen, die zei toen zelf dat ze met de taxi reed omdat ze wel hield van de onregelmatige uren.
Op die manier kon ze dan Guy regelmatig ontwijken.

En ik dacht dat er wel veel meer fout liep dan de onvervulde kinderwens van Guy.
Ik had helemaal niet de indruk dat het toen zo'n issue was...
Misschien dacht hij dat een kind de relatie ging wel redden, terwijl zij dacht 'dan raak ik er nooit meer vanaf'. Of zoiets.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Het zal allemaal wel, maar ik vind het maar kinderachtig van Guy dat hij zich dit nu plots weer gaat aantrekken na zijn scheiding. Als hij nog samen was geweest met Julia, had hij daar niet gezeten gisteren. Dat Mayra geen kinderen wou is haar goede recht, en dat Sandrine er is kan zij toch niet helpen... Wat moet ze doen? Ze kan toch niet doen alsof dat kind er niet is? De situatie met Ann is ook helemaal anders, want zij had dat kind voordien al. Het is de plicht van Mayra om ook voor dat kind te zorgen, toch?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik smijt geen tomaten, hoor! Martha. Ik ben het zelfs wel met je eens. Ik heb in het begin nooit gemerkt dat ze geen goed huwelijk hadden, we kenden ze amper toen An in beeld kwam.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ze gingen toch al vrij snel in relatietherapie omdat vooral Mayra vond dat ze in een sleur beland waren? Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het probleem vooral bij haar lag, of dat het al dan niet iets met Guy zijn kinderwens te maken had.
Hoe dan ook begrijp ik ook niet waar Guy nu nog over begint... Hij is gewoon oude koeien uit de sloot aan het halen, wat heeft dat nu nog voor zin? :-?
0 x
flupke
Nog geen rang

Bericht door flupke »

Ik kan Guy goed begrijpen. Ondanks het feit dat Mayra geen kinderen wou, bleef hij toch voor haar kiezen. Hij had inderdaad kunnen scheiden en met een andere vrouw opnieuw kunnen beginnen. Maar hij is Mayra altijd trouw gebleven en graag blijven zien. Zij heeft hem eigenlijk al die tijd aan het lijntje gehouden vermits ze niet eens wist wat ze nu eigenlijk wou (man??? vrouw??? of een leven alleen????).
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

flupke schreef:Zij heeft hem eigenlijk al die tijd aan het lijntje gehouden vermits ze niet eens wist wat ze nu eigenlijk wou (man??? vrouw??? of een leven alleen????).
Dat was alleen iets van de laatste paar maanden van hun huwelijk hè? Toen werd er over die kinderwens niet eens gesproken trouwens. Bovendien heeft ze nog aan haar huwelijk willen werken, maar dat bleek gewoon niet meer te gaan. Zoiets kan gebeuren... :)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik heb de indruk dat Guy het gewoon niet kan verkroppen als iets dat hij nog wel wou, voorbij is.
Hij behandelt Mayra zo en Julia ook.
Als iets op is, is het op - sommige mensen hebben het daar heel moeilijk mee, blijkbaar.

En als hij bleef voor Mayra kiezen, ondanks zijn kinderwens en ondanks het feit dat zij geen kinderen wou - is zijn keuze geweest.
Heel flauw dat hij dat nu onder haar neus schuift, dat had hij TOEN moeten doen.

Ik vind hem zo ontzettend zielig en dat voor zo'n 'held'... :whistle:
0 x
flupke
Nog geen rang

Bericht door flupke »

Hoe zou je zelf zijn. Eerst gerespecteerd worden omdat je zoveel mensen geholpen hebt en daarna, na een weliswaar serieuze misstap, door iedereen uitgespuwd worden. Je zou voor minder gefrustreerd raken.
0 x
Gesloten