Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Tim moest het wel aan Frank vertellen, veronderstel ik, omdat hij toch de man van Simonne is... En aan Leo omdat de taxi waarmee het gebeurd is in beslag moet genomen worden. Toevallig stonden daar veel mensen bij (Geert, Rosa, Jenny, Kasper). Dus ik denk dat hij het niet echt heeft "rondgebazuind", gewoon gedaan wat moest.
En ik vind Tim ook wel een knappe man, ik hou van grote mannen
Dat hij het aan Leo vertelde vond ik niet zo vreemd - tenslotte moet die zijn verzekering verwittigen.
Maar of het aan hem is om dit ook aan de man van het slachtoffer te vertellen, dat betwijfel ik.
Uiteindelijk zijn verdachten onschuldig tot hun schuld bewezen is, zelfs als ze bekend hebben - ze kunnen hun verklaring later nog altijd opnieuw intrekken.
Joehoe voor onze Tim. Was hij schattig of schattig gisterenavond ? Ik had wel de bedenking dat onze Tim heel cool moet zijn want zelf had hij geen spatje water op zijn uniform toen hij met de verzopen katin Femke uit de douche kwam.
satine schreef:Flik of gene flik: dit was eigenlijk pure huisvredebreuk...
Ik hoop voor Tim dat Femke hem na gisteren ook nog leuk vindt
Da's waar, Tim ging z'n boekje te buiten, maar 'k vond het toch een prachtige zet van hem.
Er gebeuren wel meer dingen in "Thuis" die niet helemaal comme il faut zijn, maar die absoluut niet op mijn lachspieren werken zoals deze douchescène. Ik had de indruk dat de spelers zelf ook met moeite hun lachen konden inhouden.
Wie zei ooit dat Tim een droogstoppel is/was?
Ik vond het een superactie van Tim gisteren.
Al hoop ik nu inderdaad ook wel dat hij daarmee zijn kansen bij Femke niet verknoeid heeft.
Maar, lang geleden dat ik zo smakelijk moest lachen bij het kijken naar 'Thuis'