Over die drugstest, coke kan men vrij lang na het snuiven nog vinden in de wortels van hoofdhaar als ik me niet vergis, dus dat wordt normaalgezien sowieso gevonden.satine schreef:Nee, ze heeft vooral naar haar moeder geluisterd.
En als Guy niet onschuldig was opgepakt, had ze misschien nog steeds gezwegen...![]()
En misschien denkt ze daar niet bewust over na, maar een drugstest zal vandaag een heel ander resultaat geven dan de dag na het ongeval.
Dat voordeel heeft ze dan alvast.
Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
0 x

- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2570
Het zal inderdaad wel gezien worden, maar het resultaat zal anders zijn.
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Cocaine kan ongeveer twee maanden later nog terug gevonden worden in haar. Je haar heel kort knippen of kaalscheren is dus een goede tip voor gebruikers. Je haar (ont)kleuren kan het onderzoek ook in de war sturen en ik denk niet dat blond de originele kleur van Femke is.
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2570
Coke kan inderdaad op die manier getest worden, cannabis blijft ook lang in je bloed 'zitten', maar van andere drugs weet ik het niet.
Voor alcohol alvast niet, dat kan niet meer getest worden.
0 x
-
Rieka
- x 435
Dat onderzoeken ze toch niet altijd?satine schreef:Coke kan inderdaad op die manier getest worden, cannabis blijft ook lang in je bloed 'zitten', maar van andere drugs weet ik het niet.
'k Wil maar zeggen dat ik niet de indruk heb dat iemand, behalve Kasper, weet of vermoed dat Femke iets anders dan codeïne gebruikt(e). Dus waarom zouden ze dat dan onderzoeken als ze dat zelf verklaarde???
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2570
Tim zei daar toch iets over, dat Femke op drugs getest zou worden? 
0 x
-
Rieka
- x 435
'k Heb gisteren niet gekeken...satine schreef:Tim zei daar toch iets over, dat Femke op drugs getest zou worden?
Maar 'k zei ook niet dat het onmogelijk is dat ze haar bloed(en zo) zullen onderzoeken, hé?!
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Soms kan ik het niet meer volgen. Femke gaat aan Leo haar job terug vragen. 
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Wat houdt Femke er toch een vreselijk slechte timing op na. Je zou toch zeggen dat ze slimmer is dan dat!
Het draait er dadelijk nog op uit dat ze de loft ook nog kwijt raakt, terug naar "af"...
Het draait er dadelijk nog op uit dat ze de loft ook nog kwijt raakt, terug naar "af"...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Sasha
- Poster rang 1

Aangezien ze nu geen job heeft zou het best wel eens kunnen zijn dat ze de loft kwijtgeraakt.
Net wat ze nodig heeft.
En 'soaptechnisch' gezien (zoals iemand zo mooi verwoorde) zijn er niet meer veel plaatsen waar ze kan werken he.
Taxi Leo is ze ontslaan , de Noorderzon heeft ze ontslag genomen , in de Zus en Zo is ze niet welkom , ik denk niet dat ze op het notoriaat gaat werken
, als loodgieter bij Sanitechniek zie ik ze ook niet meteen werken. Veel blijft er niet echt over in Thuisland.
Maar misschien komt het wel weer goed tussen haar en Peggy en mag ze terug in de Noorderzon beginnen (waarschijnlijk met grote tegenzin van Julia).
Of hare crush Tim moest voor haar een jobke kunnen regelen op het politiekantoor.
Nee ? Aangezien hij daar toch als enige lijkt te werken. Lol
Net wat ze nodig heeft.
En 'soaptechnisch' gezien (zoals iemand zo mooi verwoorde) zijn er niet meer veel plaatsen waar ze kan werken he.
Taxi Leo is ze ontslaan , de Noorderzon heeft ze ontslag genomen , in de Zus en Zo is ze niet welkom , ik denk niet dat ze op het notoriaat gaat werken
Maar misschien komt het wel weer goed tussen haar en Peggy en mag ze terug in de Noorderzon beginnen (waarschijnlijk met grote tegenzin van Julia).
Of hare crush Tim moest voor haar een jobke kunnen regelen op het politiekantoor.
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Een heel grondige analyse van Femke's positie in Thuis....Sasha schreef:Aangezien ze nu geen job heeft zou het best wel eens kunnen zijn dat ze de loft kwijtgeraakt.
Net wat ze nodig heeft.![]()
![]()
Taxi Leo is ze ontslaan , de Noorderzon heeft ze ontslag genomen , in de Zus en Zo is ze niet welkom , ik denk niet dat ze op het notoriaat gaat werken, als loodgieter bij Sanitechniek zie ik ze ook niet meteen werken. Veel blijft er niet echt over in Thuisland.
![]()
Of hare crush Tim moest voor haar een jobke kunnen regelen op het politiekantoor.Nee ? Aangezien hij daar toch als enige lijkt te werken. Lol
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
^ Inderdaad!
Wat betreft het toekomstige werk van Femke (of het gebrek eraan, het kan tenslotte nog alle kanten uit
), gok ik erop dat het stempelen wordt, of dat we met een heel chagrijnige Julia te maken gaan krijgen. 
Wat betreft het toekomstige werk van Femke (of het gebrek eraan, het kan tenslotte nog alle kanten uit
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Briseis
- Poster rang 1

Of kuisvrouw bij Marianne, dan kunnen de dokters haar verslaving ineens in 't oog houden 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Het is waarschijnlijk niet serieus wat je zegt, maar eigenlijk zou het nog niet zo'n slecht idee zijn lijkt mij.Briseis schreef:Of kuisvrouw bij Marianne, dan kunnen de dokters haar verslaving ineens in 't oog houden
0 x
-
Briseis
- Poster rang 1

Ik denk dat dat niet zal gebeuren omdat Nancy er kuiste, maar het was wel geen slechte oplossing geweest 
0 x