Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 979
x 582

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Bericht door martha »

Matthi schreef:We hebben van hem nog niet veel gehoord hé, dit seizoen. Waar zou die uithangen ? :dance:
In villa vantilt ? :mrgreen:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Matthi schreef:We hebben van hem nog niet veel gehoord hé, dit seizoen. Waar zou die uithangen ? :dance:
Eerlijk gezegd vind ik het niet zo erg...
0 x
KennethC
Nog geen rang

Bericht door KennethC »

Wat gaan ze met hem aanvangen, eigenlijk???
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Als de verhaallijn wat is is uitgeklaard van de finale, dan zal Peter wel een probleem krijgen met zijn nieuw lief zeker?
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Peter Jansens schreef:Als de verhaallijn wat is is uitgeklaard van de finale, dan zal Peter wel een probleem krijgen met zijn nieuw lief zeker?
Je bedoelt dat als Femke gaat verklaren dat ze zich opnieuw slecht begon te voelen door wat Peter over haar zei (ergo terug snoof, en dus het ongeval veroorzaakte), hij problemen zal krijgen?

Ik hoop het eerlijk gezegd, want het is echt lelijk wat hij heeft gezegd. Ook al heeft Femke nog zo'n extreme fouten gemaakt, zo iets zeg je toch zomaar niet!
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Lazylady schreef:
Peter Jansens schreef:Als de verhaallijn wat is is uitgeklaard van de finale, dan zal Peter wel een probleem krijgen met zijn nieuw lief zeker?
Je bedoelt dat als Femke gaat verklaren dat ze zich opnieuw slecht begon te voelen door wat Peter over haar zei (ergo terug snoof, en dus het ongeval veroorzaakte), hij problemen zal krijgen?

Ik hoop het eerlijk gezegd, want het is echt lelijk wat hij heeft gezegd. Ook al heeft Femke nog zo'n extreme fouten gemaakt, zo iets zeg je toch zomaar niet!
En jij denkt/hoopt dat Peter zou kunnen verantwoordelijk gesteld worden voor het ongeval omdat Femke snoof naar aanleiding van wat hij haar naar 't hoofd slingerde??? :crazy:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Rieka schreef: En jij denkt/hoopt dat Peter zou kunnen verantwoordelijk gesteld worden voor het ongeval omdat Femke snoof naar aanleiding van wat hij haar naar 't hoofd slingerde??? :crazy:
Wat vind jij dan van wat hij zei? Dat was er toch zwaar over en als hij het niet gezegd had, had Femke hoogst waarschijnlijk niet gesnoven.

Of hij echt verantwoordelijk is, dat is weer een andere discussie natuurlijk.
Dat zal vast niet...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Lazylady schreef:
Rieka schreef: En jij denkt/hoopt dat Peter zou kunnen verantwoordelijk gesteld worden voor het ongeval omdat Femke snoof naar aanleiding van wat hij haar naar 't hoofd slingerde??? :crazy:
Wat vind jij dan van wat hij zei? Dat was er toch zwaar over en als hij het niet gezegd had, had Femke hoogst waarschijnlijk niet gesnoven.

Of hij echt verantwoordelijk is, dat is weer een andere discussie natuurlijk.
Dat zal vast niet...
Het is schandalig wat Peter tegen Femke zei, maar dat staat toch volledig los van het ongeval van Simonne? Femke is een volwassen vrouw, ze heeft er zelf voor gekozen om aan de pillen en de coke te gaan en toch achter het stuur te kruipen. Ze deed dat trouwens al een hele tijd, dus het had al veel eerder fout kunnen gaan ook hè? ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

KennethC schreef:Wat gaan ze met hem aanvangen, eigenlijk???
Tot aan de seizoensfinale volgend jaar niet veel, hoop ik.... :twisted:
0 x
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Maar als Peter dan toch in beeld komt dan hopelijk zich groen en geel ergerend omdat Femke zeer frequent ten kantore zal verschijnen als nieuwe cliënt van Tom..... :twisted:
0 x
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

Ik kan Peter dus absoluut niet meer horen of zien.
Word mottig van die vent. :sick: :sick: :sick:

Hopelijk krijgt hij geen te prominente verhaallijn dit seizoen , en ik hoop dat Peggy hem dumpt en terug bevriend raakt met Femke. :lol:

Maar eerlijk gezegd is hij toch ook veel te saai voor Peggy. :crazy:

Vorige seizoenen is al gebleken wat voor een zielige man Peter eigenlijk is , en ik denk niet dat dat dit seizoen anders gaat zijn. Van mij had hij nog een paar weken uit beeld mogen blijven.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Nja, ik vind Peter sinds die overdreven reactie op Femke ook niet meer sympathiek. Ondanks dat Tom wel geniepig kan zijn, heb ik hem toch liever nu.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Lazylady schreef:Nja, ik vind Peter sinds die overdreven reactie op Femke ook niet meer sympathiek. Ondanks dat Tom wel geniepig kan zijn, heb ik hem toch liever nu.
Ik weet niet of die reactie van Peter zo overdreven is. Zijn vriendin bedroog hem met haar broer, waardoor hij ook nog eens zijn kind verloor. Een mens zou voor minder door 't lint gaan.
Hij was heel grof tegen Femke, da's waar, maar gezien het leed dat hem werd aangedaan zou ik in zijn geval wel voor verzachtende omstandigheden durven pleiten.
Dit gezegd zijnde ben ik helemaal akkoord met de stelling dat Peter's verhaal eigenlijk ten einde is. :mrgreen:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Femke heeft inderdaad grote fouten gemaakt, maar toch mag Peter van mij het geld gaan zoeken dat Nina gepikt heeft.
Ik heb hem nooit sympathiek gevonden.

En ik blijf mij afvragen wanneer hij eindelijk zijn haar eens gaat wassen. :mrgreen:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ik had ook zoiets als ik Peter terug zag gisterenavond van "aja, die speelt ook nog mee, met wie is die nu weer samen ?" 8)
0 x
Plaats reactie