Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Marianne zal het nog wel moeilijk krijgen met al haar leugentjes...
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
- Kwast
- Poster rang 5

Marianne kan zo niet liegen. Hoe verzin je het om zo een slechte smoes te verzinnen, zijn wij echt creatiever dan Marianne zelf?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
KennethC
- Nog geen rang
Lieg zo een ster plekke voor de neus van uw man of dochter.Kwast schreef:Marianne kan zo niet liegen. Hoe verzin je het om zo een slechte smoes te verzinnen, zijn wij echt creatiever dan Marianne zelf?
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
KennethC schreef:Lieg zo een ster plekke voor de neus van uw man of dochter.Kwast schreef:Marianne kan zo niet liegen. Hoe verzin je het om zo een slechte smoes te verzinnen, zijn wij echt creatiever dan Marianne zelf?
Ik zou eerder denken dat Marianne nu eens echt de kluts kwijt is want meestal is ze toch geslepen genoeg om zich uit alles te praten. Maar wat ik niet snap : ze heeft toch een hele nacht de tijd gehad om met een plausibele uitleg bij ann te komen en Smeekens, ocharme, is die nu echt zo naïf in zijn vriendschap tov David dat hij zomaar het verhaal van Marianne gelooft ? Het verwondert me van Marianne dat ze voor de moment zo onzelfzeker is. Toch een menselijk kantje ?
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Dacht ik ook: een menselijk kantje. Maakt haar voor mij sympathiek en het gebeurt niet zo vaak, dat ik haar sympathiek vind.
Ik denk ook: je zal maar getrouwd zijn met zo'n hark als Geert..............
Ze wordt de les gelezen door haar dochter, of ze een klein kind is en ze heeft geen weerwoord, voor het eerst.
Haar zoon begrijpt het wel een beetje, dat kon ook niet anders.
Ik denk ook: je zal maar getrouwd zijn met zo'n hark als Geert..............
Ze wordt de les gelezen door haar dochter, of ze een klein kind is en ze heeft geen weerwoord, voor het eerst.
Haar zoon begrijpt het wel een beetje, dat kon ook niet anders.
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Marianne is inderdaad iets sympathieker nu. Dat geldt ook wel voor Tom, hij heeft zijn moeder goed door en gaat daar beter mee om dan Ann. Van een arts mag je toch meer mensenkennis verwachten, zeker als het om je eigen moeder gaat.
En Geert, tsja, een goeie vent maar toch een beetje een dooie diender.
En Geert, tsja, een goeie vent maar toch een beetje een dooie diender.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Tom kan haar ook moeilijk de les lezen inderdaad, als ervaringsdeskundige
Toch moet ik zeggen dat ook ik zijn manier van doen beter kan hebben dan die van Ann... Zij weet toch zelf ook wel dat dit soort gedrag normaal gesproken helemaal niks is voor haar moeder? Daarbij; haar opmerking over Geert (dat hij zoveel moeite doet) vind ik ook nogal uit de lucht gegrepen. Geert doet nu weer moeite (ineens kunnen er spreekuren overgenomen worden en stelt hij voor om samen te badderen), maar dat was voor David's hartaanval wel even anders... Niet dat dat een excuus is voor Marianne om vreemd te gaan, maar toch...
Toch moet ik zeggen dat ook ik zijn manier van doen beter kan hebben dan die van Ann... Zij weet toch zelf ook wel dat dit soort gedrag normaal gesproken helemaal niks is voor haar moeder? Daarbij; haar opmerking over Geert (dat hij zoveel moeite doet) vind ik ook nogal uit de lucht gegrepen. Geert doet nu weer moeite (ineens kunnen er spreekuren overgenomen worden en stelt hij voor om samen te badderen), maar dat was voor David's hartaanval wel even anders... Niet dat dat een excuus is voor Marianne om vreemd te gaan, maar toch...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Lazylady
- x 435
Ik vind Marianne sowieso al veel minder "bitch" dan vroeger. Veel meer bezorgd en begaan...
0 x
-
Valda
- Poster rang 1

Ze is wel geëvolueerd hé (wat ook heel menselijk is...) als je haar bvb. vergelijkt met de eerste 2 seizoenen...
0 x
tomorrow is another day...
-
KennethC
- Nog geen rang
- Tomboy
- Poster rang 1

Ze is natuurlijk Peggy en Rosa al een tijdje niet meer tegengekomen. Zet Marianne met een of beide dames in een ruimte en het bitsige is snel genoeg weet terug 
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ook toen vond ik haar best menselijke trekjes hebben, al moet ik zeggen dat ze inderdaad nog wat milder is geworden door de jaren heen. Maar ik vind Marianne sowieso niet zo "slecht". Ze heeft echt meerdere kanten, wat haar in mijn ogen ook juist een heel boeiend personage maakt.Valda schreef:Ze is wel geëvolueerd hé (wat ook heel menselijk is...) als je haar bvb. vergelijkt met de eerste 2 seizoenen...
En tsja, dat die 3 dames (Rosa, Peggy, Marianne) onderling dezelfde werking hebben als een rode lap op een stier, dat is iets wat altijd wel zo zal blijven denk ik.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Dus uw man bedriegen is 'maar menselijk' en dus ok ?KennethC schreef:Ik vind het goed nu, de menselijke Marianne!!!
0 x
-
Rieka
- x 435
Het is idd menselijk, maar niet iedereen vind dat OK. Niemand schreef hier dat het net die actie is van Marianne die haar menselijk maakt, hé?johan1969 schreef:Dus uw man bedriegen is 'maar menselijk' en dus ok ?KennethC schreef:Ik vind het goed nu, de menselijke Marianne!!!
0 x
-
osssver
- Nog geen rang