Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door martha »

In de afkickkliniek samen met Rafael :lol:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

KennethC schreef:Wat gebeurt er met het personage als ze bekent?
Tja, dat zullen we zien.

Weer zo'n dramatische rechtzaak, vermoed ik.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Femke is typisch een geboren loser. Jammer voor haar want ik vind haar wel symphatiek. Ik vrees dat zij weleens de loft zal verliezen als er een rechtzaak komt en zij zal mogen opdraaien voor de revalidatiekosten van Simonne :?: En Frank Bomans is net als zijn broer Luc een geldwolf :whistle:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Het zou wel kunnen dat Guy per ongeluk Simonne heeft aangereden, in een vlaag van zinsverbijstering, of omdat hij dacht dat Simonne, Julia was. Ze hadden toen hetzelfde kapsel !

We hebben niet gezien dat Femke, Simonne heeft aangereden en ze weet het zelf ook niet. De bluts in de wagen was er trouwens al n paar dagen voor de trouw.

Ik dacht trouwens al voor de zomer dat Guy de dader was.
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

^^Maar Kasper had toch alles gezien?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad, en er zat bovendien wel degelijk een extra deuk in de taxi. Femke zei nog dat de politie dacht dat die er al vanaf de vernielingen in zat, dus dat wil zeggen dat zij weet dat die er extra bij gekomen is.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

En Kasper zou er Femke niet over aanspreken als ze er niks mee te maken zou hebben.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Ik ben toch ook zeker dat het Femke was en niet Guy die haar aangereden heeft.
0 x
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

Het WAS Femke!
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Omega schreef:^^Maar Kasper had toch alles gezien?
Het was donker en hij had wel andere zorgen denk ik ...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vind het geen geweldig origineel idee om nou Guy weer de verdachte te laten zijn.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Alle personages in Thuis hebben hun portie miserie natuurlijk wel gehad. Maar soms overdrijven ze, in het geval van Femke ook. Sinds heel het dramatische gedoe rond Mike heeft ze niet veel geluk meer gehad. Een korte periode, toen ze met Peter was. Maar snel daarna kwam Rafael en is het van kwaad naar erger gegaan.

Het is nu zo ver gekomen dat heel het personage Femke mij niet meer interesseert, vooral omdat ze zo'n negatieve evolutie heeft doorgemaakt. Ik zou het echt niet erg vinden moesten ze haar eruit schrijven.
0 x
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Ik zou het erg vinden als ze haar eruit schrijven, omdat ik Vanya Wellens een goede actrice vind. Maar ik zag haar inderdaad ook heel graag wat gelukkiger spelen, zoals in de tijd met Peter. Nu had ze zo wat opflakkeringen met Tim, maar met al die miserie gaat dat ook weer de dieperik in. Dus ik hoop dat ze haar weer wat gelukkiger laten worden!

Ze beseft wel dat ze zelf de oorzaak is van de miserie van Nancy ook, dat vind ik positief, want ik denk niet dat de meeste junks begrijpen dat ze hun omgeving (gewild of ongewild) kwaad doen.
0 x
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

Ikzelf vindt hoe duisterder het pad van Femke wordt des te interessanter ik de lijn vindt. Ik begrijp niet zo goed waarom mensen personages interessanter vinden als ze braaf of sympathiek, laat staan gelukkig zijn. Gelukkige personages zijn toch ontzettend saai.

Stel je voor...

Hamlet: 'to be or not to be...ach wat maakt het uit, kvoel me lekker in mn vel.'
Othello: ' Ik heb Desdemona vermoord... en dat was terecht en god wat een opluchting. Ik ga nu vrolijk een hapje in de noorderzon eten.'

Gelukkige personages zijn de dood voor elke dramatische ontwikkeling. En personages die voortdurend status quo blijven en niet evolueren (zowiezo een probleempunt van menig soap) zijn dodelijk saai.

Goed, ik begrijp dat niet iedereen het hier mee eens is, maar these are my two cents.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

osssver schreef:Ikzelf vindt hoe duisterder het pad van Femke wordt des te interessanter ik de lijn vindt. Ik begrijp niet zo goed waarom mensen personages interessanter vinden als ze braaf of sympathiek, laat staan gelukkig zijn. Gelukkige personages zijn toch ontzettend saai.
Het is niet dat ik haar zoveel interessanter zou vinden als er niks meer mee zou gebeuren. Het gaat er gewoon om dat het een beetje "te veel" aan het worden is met het personage, naar mijn mening.
0 x
Plaats reactie