Begingeneriek
-
Valda
- Poster rang 1

-
Lazylady
- x 435
Re: Begingeneriek
Die man kan zingen; alleen dit niet. Ik heb nooit begrepen waarom hij een onnozele begingeneriek als dit heeft ingezongen. Past toch totaal niet bij hem?Luc schreef:Gaat deze al niet langer mee ? Wordt wel eens tijd voor een nieuwe begingeneriek, het geschreeuw van Peter Evrard stak me al tegen vanaf dag 1.
Sofie Van Moll tot daartoe.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Maar wel een heel truttig muziekje.Valda schreef:'k Vond de eerste ook wel nog iets hebben
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Jammer dat we dit jaar weer geen nieuwe begingeneriek krijgen. Het lijkt wel alsof ze het voor eeuwig bij deze gaan houden.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
lord F.
- Poster rang 5

"eeuwig", het is nog maar het derde seizoen zeker dat ze die generiek gebruiken?Matthi schreef:Jammer dat we dit jaar weer geen nieuwe begingeneriek krijgen. Het lijkt wel alsof ze het voor eeuwig bij deze gaan houden.
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
4e geloof ik ...
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Tomboy
- Poster rang 1

De middagafleveringen zijn van begin 2009 en die heeft toch een iets andere begingeneriek, die duurt minstens 2x zo lang maar daar passen wel alle personages in één generiek. De huidige 'verkorte' generiek is toch niet ouder dan 3 seizoenen, denk ik.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Onder een nieuwe generiek versta ik ook een andere introsong. Deze versie is gewoon een geupdate versie van degene die hierboven vemeld word. Ik zou graag een volledig nieuwe generiek zien. Mét nieuwe muziek. Dus wat mij betreft gebruiken ze deze generiek al vijf jaar en is dit het zesde seizoen dat ze hem gebruiken. Ik kan 'nergens beter dan thuis' echt niet meer horen eerlijk gezegd. Dan vond ik degene hiervoor veel beter ('thuis is waar je heen wilt, waar je echt jezelf kan zijn etc.') En die hebben ze maar twee seizoenen gebruikt. Laat ons hopen dat we de stem van Peter Evrard nog 'maar' 194 keer moeten horen... (of 199)
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Het stoort me eigenlijk niet en kan wel begrijpen dat er in jaren dat de VRT moet besparen daar geen geld in gestoken wordt.
Ik ben die generiek ook nog niet echt beu.
Ik ben die generiek ook nog niet echt beu.
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Het stoort mij nu ook niet echt, maar had toch ook graag een nieuwe generiek gezien. 
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Aangezien ze hem al vijf jaar gebruiken hebben we dat muziekje nu al ongeveer 1000 keer moeten horen :p. Een beetje van het goede teveel, gelukkig is het nu wel korter dan de eerste twee jaar, maar toch ^^.
0 x
-
KennethC
- Nog geen rang
-
Lazylady
- x 435
Ik vind het nummer niet echt fantastisch, maar de beelden vallen best mee vind ik.
0 x
-
Valda
- Poster rang 1

Ik durf al eens doorspoelen.
Die generiek maakt me niet zo uit.
Van mij zou een serie gewoon altijd dezelfde generiek mogen hebben. 'k Vond die eerste wel leuk (idem voor familie indertijd met de stem van jacky lafon)
Die generiek maakt me niet zo uit.
Van mij zou een serie gewoon altijd dezelfde generiek mogen hebben. 'k Vond die eerste wel leuk (idem voor familie indertijd met de stem van jacky lafon)
0 x
tomorrow is another day...
- smurfin
- Poster rang 2

Mij stoort die begingeneriek eigenlijk niet. 'k Vind het liedje niet slecht en 'k vind het op zich wel leuk dat er drie verschillende versies zijn met verschillende personages.
0 x