Crackers, ik zou het ook leuk vinden,dat ze zouden winnen... maar eerlijk gezegd ik geloof er niet in!
Ze hadden zonder probleem moeten winnen van Denemarken, en het Duitsland lastig maken .. en dan was het verdiend geweest om door te stoten naar de kwartfinale.. maar dat is mijn mening!
Wat een stelletje vervelende knapen zijn die Portugese spelers. Gruwelijk irritant. Het zijn net een stel kleine kinderen.... hoewel ze mij ook wel doen denken aan de dames van Gooische vrouwen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
Kwast schreef:Wat een stelletje vervelende knapen zijn die Portugese spelers. Gruwelijk irritant. Het zijn net een stel kleine kinderen.... hoewel ze mij ook wel doen denken aan de dames van Gooische vrouwen.
Maar eerlijk is eerlijk >>ze hebben drie kwart van de match Nederland weggespeeld.
Eigenlijk nog een wonder dat Portugal niet meer scoorde.
Door m'n bezoek hebben we de Nederlandse commentaar beginnen volgen en de interviews achteraf waren wel interessant.
In ieder geval zullen de koekjes en dergelijke met een oranje laagje bovenaan, wellicht een stuk goedkoper zijn nu... of gaat die hele voorraad de vuilbak in?
Ann+ schreef:In ieder geval zullen de koekjes en dergelijke met een oranje laagje bovenaan, wellicht een stuk goedkoper zijn nu... of gaat die hele voorraad de vuilbak in?
ik denk het ook. Geluksvogeltjes, Plusbandjes, Gijpvogels... ze zullen ze naar je hoofd gooien.
Ann+ schreef:In ieder geval zullen de koekjes en dergelijke met een oranje laagje bovenaan, wellicht een stuk goedkoper zijn nu... of gaat die hele voorraad de vuilbak in?
ik denk het ook. Geluksvogeltjes, Plusbandjes, Gijpvogels... ze zullen ze naar je hoofd gooien.
Er is nog een kwalificatie-campagne voor Brazilië 2014 natuurlijk.
De Lidl in Nederland heeft al die oranje troep geschonken aan de voedselbank. Hebben ze in elk geval iets lekkers, de mensen die bij de voedselbank komen. Of nee iets extra's
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"