martha schreef:En nu de recentste reeks op nederland 1 afgelopen is (vond het wel een heel spannende aflevering) gaan ze "flikken antwerpen" uitzenden : in vlaanderen noemt dat "zone stad"
Flikken Maastricht
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- Sarita Therror
- Poster rang 3

Re: Flikken Maastricht
0 x
Je suis la!
-
Rieka
- x 435
Heb nu de 2 eerste afleveringen gezien van de nieuwste reeks van "Flikken Maastricht" en werd tweemaal zwaar ontgoocheld.Sarita Therror schreef:martha schreef:En nu de recentste reeks op nederland 1 afgelopen is (vond het wel een heel spannende aflevering) gaan ze "flikken antwerpen" uitzenden : in vlaanderen noemt dat "zone stad"en de rest heeft namen als Grens, Voeren, BRT en Vlas. En niet 'parking'.
De vorige reeks was stukken spannender en beter qua verhaallijn. Voor mij is 't afgelopen, ik ga niet meer kijken.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Rieka, nochtans deze reeks (heb die die al vroeger op nederland gezien) begint misschien wel zwakjes maar eindigt heel sterk. Ik zou niet zo vlug opgeven.
0 x
-
Rieka
- x 435
Serieus?martha schreef:Rieka, nochtans deze reeks (heb die die al vroeger op nederland gezien) begint misschien wel zwakjes maar eindigt heel sterk. Ik zou niet zo vlug opgeven.
Als dat waar is, ga ik ze nog één kans geven....
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Ze is wel beter dan seizoen 5 vind ik, maar seizoen 5 vond ik de zwakste tot nu toe. 1, 2, 3 en 4 zijn gewoonweg de beste !
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Millie
- Poster rang 1

-
Ann+
- x 435
was het gisteren de laatste aflevering? Ik heb ze niet gezien wegens een feestje!
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Ik heb ondertussen reeks 6 en 7 al gezien op Nederland 1. Dus het is voor jouw een vraag en voor mij een weetRieka schreef:Wèh, is Wolfs nu dood???*snik*
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Ik denk het wel ... het scherm stond uit, maar het geluid nog wel aan. Als ik goed gehoord heb was dit inderdaad de laatste afl. van het seizoen.Ann+ schreef:was het gisteren de laatste aflevering? Ik heb ze niet gezien wegens een feestje!
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
wateenbeesten
- Nog geen rang
Het was inderdaad de laatste aflevering. Uiteraard is ie niet dood (hoop ik toch).
0 x
-
Ann+
- x 435
En waarover ging die laatste aflevering? Heeft Wolfs inderdaad die 4 miljoen achterover gedrukt, of is dat nog altijd niet geweten?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

neen dat heeft hij niet gedaan, wil je weten wie het wel was?Ann+ schreef:En waarover ging die laatste aflevering? Heeft Wolfs inderdaad die 4 miljoen achterover gedrukt, of is dat nog altijd niet geweten?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
zie mijn bericht van 12/02/2012 op de 1ste pagina van dit topicAnn+ schreef:En waarover ging die laatste aflevering? Heeft Wolfs inderdaad die 4 miljoen achterover gedrukt, of is dat nog altijd niet geweten?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

deze topic is pas gestart op 27/02/2012martha schreef:zie mijn bericht van 12/02/2012 op de 1ste pagina van dit topicAnn+ schreef:En waarover ging die laatste aflevering? Heeft Wolfs inderdaad die 4 miljoen achterover gedrukt, of is dat nog altijd niet geweten?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!