Heb je de uitslagen?lord F. schreef:Oei, zo stil hier. Is het Dag van Nationale Rouw na het verlies van Nederland?
2 leuke matchen vanavond in groep C >> Spanje heeft laten zien dat ze niet voor niks topfavoriet zijn, maar Italië was ook verrassend goed.
En ja, van Kroatië kregen we al eens een voorproefje voor de voorrondes voor het WK.
EK 2012
-
Ann+
- x 435
Re: EK 2012
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Volg je sporza.be niet? 
Spanje - Italië 1-1
Kroatië - Ierland 3-1
Spanje - Italië 1-1
Kroatië - Ierland 3-1
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Ann+
- x 435
Ik volg normaal gezien helemaal geen voetbal, maar weet wel altijd graag wie gewonnen heeft.lord F. schreef:Volg je sporza.be niet?
Spanje - Italië 1-1
Kroatië - Ierland 3-1
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat zou je bijna gaan denken. Op de radio gaat het nog steeds bijna nergens anders over, en afgelopen zaterdag kwam ik zelfs 2 snotterende mannen tegen!lord F. schreef:Oei, zo stil hier. Is het Dag van Nationale Rouw na het verlies van Nederland?![]()
Normaal heb ik echt helemaal niks met voetbal, maar nu ben ik toch wel benieuwd wat Nederland gaat doen woensdag. Zelfs een leek als ik weet nog dat het peentjes zweten wordt.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
lord F.
- Poster rang 5

Het is ze natuurlijk al gelukt in 1996 >> toen moest Oranje een match alles of niks spelen tegen Duitsland, waarbij de verliezer wellicht naar huis zou moeten gaan. Een match die Nederland met 3-1 won (en Duitsland won trouwens later dat EK nog).
Dus, het kan.
enfin, vandaag was er al een saaie match Frankrijk - Engeland dat op 1-1 eindigde. Nu is er met Oekraïne - Zweden een veel leukere match bezig.
Dus, het kan.
enfin, vandaag was er al een saaie match Frankrijk - Engeland dat op 1-1 eindigde. Nu is er met Oekraïne - Zweden een veel leukere match bezig.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik geloof er nog steeds in!Crackers schreef:Nederland wordt Europees kampioen
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Mona'ke
- Poster rang 2

Nog geen 25' ver en het is al 0-2 voor Tsjechië.
En de scheidsrechter is daarnet ook al omver gelopen.
En de scheidsrechter is daarnet ook al omver gelopen.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Het was na 6 minuten zelfs al 0-2 
Enfin, nu dus Polen - Rusland, naast de topper van vandaag ook een politiek gevoelige match.
Enfin, nu dus Polen - Rusland, naast de topper van vandaag ook een politiek gevoelige match.
0 x
-
Ann+
- x 435
Ik moet dringend eens op sporza.be gaan kijken, want ik heb totaal geen idee wie er allemaal speelt vanavond, en nog veel minder enig idee van de resultaten van de gespeelde wedstrijden of een pronostiek voor de wedstrijden die nog bezig zijn...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ter info:
Griekenland - Tsjechië 1-2
Polen - Rusland 1-1
Alles kan nog in de laatste match, maar ik zie Rusland en Polen toch doorgaan na wat ik gezien heb.
Morgen de match waar gans Nederland (en Crackers) van wakker ligt.
Polen - Rusland 1-1
Alles kan nog in de laatste match, maar ik zie Rusland en Polen toch doorgaan na wat ik gezien heb.
0 x
-
Ann+
- x 435
Bedankt om mij op de hoogte te houden, Lord F.lord F. schreef:Ter info:
Polen - Rusland 1-1
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

In de vooravond vanavond nog een heel belangrijke match nl Portugal - Denemarken
Als Denemarken wint is het zeker van de kwartfinales. Bij verlies zou alles beslist worden op de laatste speeldag.
Om maar te zeggen dat Nederland met een punt niet genoeg zal hebben vanavond tegen Duitsland.
Als Denemarken wint is het zeker van de kwartfinales. Bij verlies zou alles beslist worden op de laatste speeldag.
Om maar te zeggen dat Nederland met een punt niet genoeg zal hebben vanavond tegen Duitsland.
0 x
-
Ann+
- x 435
In 2008 hebben de Nederlanders op vrijdag 13 juni gewonnen tegen Frankrijk...
We kunnen niet anders doen dan hopen dat woensdag 13 juni 2012 ook zo'n goed resultaat geeft tegen Duitsland!
We kunnen niet anders doen dan hopen dat woensdag 13 juni 2012 ook zo'n goed resultaat geeft tegen Duitsland!
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

er écht in geloven! er is nog niets verloren (behalve de eerste match dan)Ann+ schreef:Hopen tegen beter weten in, of echt geloven , overtuigd zijn van?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!