Guy De Herdt (Erik Goris)

Gesloten
Nele_
Nog geen rang

Re: Guy De Herdt (Erik Goris)

Bericht door Nele_ »

johan1969 schreef:Als we de 'aktiescenes' van Thuis zien, daar kan nog wel wat aan verbeterd worden mijn gedacht !

Ok, Simonne is niet neergeschoten door Guy, maar daar leek het wel op !

Ze rijden tegen haar benen maar er spuit bloed uit haar hoofd alsof ze een granaatscherf erin gekregen heeft !
Het is toch niet zo abnormaal dat als je aangereden wordt tegen je benen, je dan achterover valt en in het geval van Simonne hard met je achterhoofd tegen een muur terechtkomt?
Oké, het leek er inderdaad niet op dat Simonne heel hard was aangereden, maar zo raar vind ik het niet dat ze dan met haar hoofd tegen de muur terechtkwam en als gevolg daarvan een hoofdwonde waar bloed bij te pas kwam...
0 x
Nathan
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Nathan »

Maar het komt er ook nog bij dat Simonne op haar hoofd viel, misschien dat er daardoor bloed uit haar hoofd stroomt/stroomde? Ik moet dat stukje nog meer eens zien denk ik zo :P
0 x
Ilsemieke
Nog geen rang

Bericht door Ilsemieke »

Nele_ schreef:
johan1969 schreef:Als we de 'aktiescenes' van Thuis zien, daar kan nog wel wat aan verbeterd worden mijn gedacht !

Ze rijden tegen haar benen maar er spuit bloed uit haar hoofd alsof ze een granaatscherf erin gekregen heeft !
Het is toch niet zo abnormaal dat als je aangereden wordt tegen je benen, je dan achterover valt en in het geval van Simonne hard met je achterhoofd tegen een muur terechtkomt?
Oké, het leek er inderdaad niet op dat Simonne heel hard was aangereden, maar zo raar vind ik het niet dat ze dan met haar hoofd tegen de muur terechtkwam en als gevolg daarvan een hoofdwonde waar bloed bij te pas kwam...
Ik vond dat nu toch ook niet raar hoor.
0 x
Nele_
Nog geen rang

Bericht door Nele_ »

Nathan schreef:Maar het komt er ook nog bij dat Simonne op haar hoofd viel, misschien dat er daardoor bloed uit haar hoofd stroomt/stroomde? Ik moet dat stukje nog meer eens zien denk ik zo :P
Ja, ze viel op de grond nadat ze met haar hoofd tegen de muur was gebotst waardoor ze bewusteloos zal gevallen zijn hé 8)
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Nele_ schreef:

Ms niet raar, maar de 'enscenering' was maar heel raar.

Net zoals met die brand in de manege, het leek wel gephotoshopte vlammen !
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik geloof niet dat Guy nog een keer dom heeft gedaan. Hij is denk ik, alleen gaan kijken. Hij zal er wel van geleerd hebben, van Fien.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ja, volgens mij heeft Guy ook niks te maken met wat er met Simonne gebeurde. Hij is enkel wat de creep komen uithangen, maar heeft zich nog net op tijd kunnen bedwingen om weer iets uit te steken.
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Of hij is vertrokken om de Sanitechniek nog wat meer te verbouwen????
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ann+ schreef:Of hij is vertrokken om de Sanitechniek nog wat meer te verbouwen????
Kan goed zijn. :D
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

Ann+ schreef:Of hij is vertrokken om de Sanitechniek nog wat meer te verbouwen????
Hij zal gedacht hebben: "Laat ik Franky en Tibo een leuke thuiskomst hebben. In plaats van ballonnen, rollen wc-papier en wat doen ze nog allemaal, breek ik Sanitechniek af. Dan heb ik mij ineens ook afgereageerd op Luc die aanpapt met Julia."

Ik hoop dat het bij dit blijft en dat hij niet nog meer stommiteiten uithaalt.
0 x
oudje
Nog geen rang

Bericht door oudje »

Zoals Guy na wat hij zag toen hij door dat venster keek wegstoof leek hij niet iemand die zichzelf onder controle heeft. Ook ik vrees voor een verbouwing van sanitechniek.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

oudje schreef:Zoals Guy na wat hij zag toen hij door dat venster keek wegstoof leek hij niet iemand die zichzelf onder controle heeft. Ook ik vrees voor een verbouwing van sanitechniek.
Direct is heel 't kot daar afgebroken. :D
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Lazylady schreef:
oudje schreef:Zoals Guy na wat hij zag toen hij door dat venster keek wegstoof leek hij niet iemand die zichzelf onder controle heeft. Ook ik vrees voor een verbouwing van sanitechniek.
Direct is heel 't kot daar afgebroken. :D
dat mag ook wel eens eigenlijk. Heb je dat behangpapier daar al eens goed bekeken? :puke-right: :puke-right: :puke-right:

Afbeelding
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Crackers schreef:dat mag ook wel eens eigenlijk. Heb je dat behangpapier daar al eens goed bekeken? :puke-right: :puke-right: :puke-right:

Afbeelding
Inderdaad, 't trekt op nie veel. :mrgreen:
0 x
Pippa
Nog geen rang

Bericht door Pippa »

Zijn dat niet nog Marokkaanse Mozaïkskes van in den tijd van de Mo??
0 x
Gesloten