Simonne Backx (Marleen Merckx)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Simonne Backx (Marleen Merckx)

Bericht door Crackers »

Ik zou niet graag Marleen Merckx zijn morgen op de Thuisdag... "en? en? en? en? ben je nu echt dood of niet?"

En dat elfhonderdelfendertig keer op een "originele" manier moeten beantwoorden :crazy:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Crackers schreef:Ik zou niet graag Marleen Merckx zijn morgen op de Thuisdag... "en? en? en? en? ben je nu echt dood of niet?"

En dat elfhonderdelfendertig keer op een "originele" manier moeten beantwoorden :crazy:
Ze zal een standaardantwoordje hebben in de zin van "je moet maar kijken in september".. maar idd, ocharme Marleen en ze deed het al niet zo graag (las ik in een interview enkele weken geleden).
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Simonneke zal een serieuze hoeveelheid paracetamol nodig hebben :shock: Tjonge. Volgens mij heeft Femke ze plat gereden :eek:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Ilsemieke
Nog geen rang

Bericht door Ilsemieke »

Luc, je gelooft toch niet dat ze die laten sterven?
0 x
Millie
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Millie »

Simonneke is bijna zo'n Thuisbeeld als Ons moe indertijd.
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ja, ik denk ook dat ze het zal overleven.

'k Vond het wel heel onverwacht wat er met haar gebeurde.
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

smurfin schreef:Ja, ik denk ook dat ze het zal overleven.

'k Vond het wel heel onverwacht wat er met haar gebeurde.
Ja, dat stukje cliffhanger hebben ze goed geheim kunnen houden, ik denk dat er niet veel mensen zijn, die verwacht hadden, dat Simonneke zou worden aangereden door Femke... dat die laatste met haar taxi een ongeval zou hebben, was dan voor mij wel weer duidelijk...
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Dat laatste was idd wel vrij duidelijk.
0 x
doken18
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door doken18 »

Volgens mee weet Simonne wel degelijk dat het Femke is dat haar heeft aangereden en niet Guy.
Maar wil ze Femke om de een of andere manier beschermen en misschien wil ze Guy zijn verdiende loon geven, hem in de gevangenis stoppen waar hij hoort.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

doken18 schreef:Volgens mee weet Simonne wel degelijk dat het Femke is dat haar heeft aangereden en niet Guy.
Maar wil ze Femke om de een of andere manier beschermen en misschien wil ze Guy zijn verdiende loon geven, hem in de gevangenis stoppen waar hij hoort.
Dat zou goed kunnen, maar het zou ook kunnen dat Guy die kwaad wegreed het laatste was wat ze nog herinnerde van die avond natuurlijk.

(Ik heb zelf een ongeval gehad, en kan me van de laatste momenten ervoor niets meer herinneren.)
0 x
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Ik denk inderdaad eerder dat het zoiets is, ze zal niet snel genoeg weten dat het Femke was, en dan zich nog bedenken dat Guy er ook was en dat hij toch eigenlijk verdiende in de gevangenis te zitten, om daarop dus te zeggen dat het Guy was. Dat is niet echt plausibel in haar toestand denk ik.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Lazylady schreef:
doken18 schreef:Volgens mee weet Simonne wel degelijk dat het Femke is dat haar heeft aangereden en niet Guy.
Dat zou goed kunnen, maar het zou ook kunnen dat Guy die kwaad wegreed het laatste was wat ze nog herinnerde van die avond natuurlijk.

(Ik heb zelf een ongeval gehad, en kan me van de laatste momenten ervoor niets meer herinneren.)
Ik vind het wel straf om de verklaringen van iemand die net uit coma is volledig te vertrouwen en n reden om Guy op te pakken (al dacht ik ook even dat hij de dader was).
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ben ik het volledig mee eens. Als je hersenletsel hebt en net uit een coma ontwaakt, weet je echt niet meer wat er gebeurd is.
En je zult er nooit meer achter komen, tenzij het je verteld wordt. Een soap is een soap, maar dit is wel erg onwaarschijnlijk.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Euh hallo er is nooit gezegd dat Simonne hersenletsel heeft hé.
Er is gezegd dat dit nog niet bekend is en dat het nog afwachten is of ze dat heeft.
Tot hier toe heeft ze alleen maar iets aan haar bekken.
0 x
KennethC
Nog geen rang

Bericht door KennethC »

Ganja schreef:Euh hallo er is nooit gezegd dat Simonne hersenletsel heeft hé.
Er is gezegd dat dit nog niet bekend is en dat het nog afwachten is of ze dat heeft.
Tot hier toe heeft ze alleen maar iets aan haar bekken.
Ze zal waarschijnlijk nooit meer normaal kunnen stappen, en het lijkt me vrij onmogelijk dat Guy de echte dader is. :wtf:
0 x
Plaats reactie