Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Ik moet ook eventjes goed denken eerlijk gezegd.
Eerst kwamen Nancy en Eddy in de reeks, waarmee Femke in het begin al meteen heel veel problemen had. Ze ging toen tijdelijk bij Sam (& dus bij Marianne & Co.) wonen.
Daarna kwam Renzo pas in de serie, waarop de drugs-verhaallijn met Sofie volgde.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Eddy was toen alleszins veel agressiever dan nu. Vrijwel onhandelbaar zelfs.
Er stonden toen blijkbaar regelmatig sporen van zweepslagen met z'n riem op Femke haar rug.
Millie schreef:Haha
Maar ik sluit me aan bij de anderen, Femke's leven mag nu wat minder drama bevatten.
Ik vrees eerlijk gezegd dat het minder drama bevatten van Femke's leven nog niet voor direct is... ze moet nog afkicken van haar drugs, haar relatiebreuk met Peter en het einde van haar vriendschap met Peggy verwerken, en dan is er nog die historie met dat vluchtmisdrijf... ik denk dat haar in het begin van het volgend seizoen nog niet veel rust zal gegund zijn!
Jammer dat Femke weer in de miserie zit, ik vond haar zo'n goed personage. Vanya Wellens speelt het wel goed, beter dan dat pakweg Franky in de miserie zou zitten, die ziet er hetzelfde uit bij elk soort emotie.
Ik heb de spoilers wel al gelezen, maar ben toch benieuwd hoe ze het allemaal gaat aanpakken...
Hoewel Femke zich veel van haar problemen zelf op de nek heeft gehaald , vind ik toch dat het nu terug de betere kant mag opgaan met haar. Ze moet natuurlijk wel eerst bekennen dat zij Simonne heeft aangereden.
Maar er was wel ooit een tijd dat Femke voor zichzelf kon opkomen en ook van zich kon afbijten zonder als gemeen en een bitch over te komen. Een tijd dat ze een leuke , spontane , zelfzekere meid was met een ruig kantje. Niet die zielige hoop miserie die ze nu is. Hopelijk krijgen we die oude Femke ooit nog te zien. Die was veel leuker ! Maar het ziet er naar uit dat dat nog niet voor de komende weken is helaas.