Zeker weten. Voor Tibo enz stond je zomaar 2 uur in de rij

daar ben ik niet eens aan begonnen. Voor Frank heb ik ongeveer een half uur in de rij gestaan. Ergens vond ik dat ook heel erg absurd. Zeker als je nagaat dat de meeste fans die zijn komen opdagen graag hun boekje vol wilden hebben. Ik weet niet anders dan dat het op deze manier gaat. Althans, de eerste keer dat ik naar de Thuisdag ben geweest was het ook zo. Ik weet alleen niet meer of je destijds ook zo lang moest wachten.
Het irriteerde mij enorm dat alles en iedereen die zichtbaar gehandicapt was niet hoefde te wachten. Met alle respect.... ook wij werden nat en koud. Ze mochten dan nog begeleiders meepakken ook. Ze kwamen dan aan de zijkant en gingen meteen door. Ik vond dat echt niet juist. Laat hen dan op z'n minst even wachten maar laat het niet gebeuren dat zij overal eerst mogen en dat anderen nog langer moeten blauwbekken.
Enfin, ik ging voor een handtekening van Tom en die heb ik gekregen. Eentje in het boekje en eentje op mijn tas. Ik sta met hem op de foto, met dank aan de dochter van Ann+ Ik heb nog met Bart van Avermaet gesproken over een toneelstuk waarin hij heeft gespeeld. Dat was echt wel gezellig.