thuisdag 2012
-
fresia
- Poster rang 1

-
eva verbist
- Nog geen rang
- doken18
- Poster rang 2

Re: thuisdag 2012
Ben echt terug gekomen als een verzopen kip
Het was wel een erg toffe dag. Hier een klein verslagje:
Ik ben bij Frank, Bram, Jana, Franky, Tibo, Waldek, Rosa, Jenny en Leo geweest.
Overal zat de sfeer er erg goed in, zeker bij het groepje van Bram.
Voor Bram en co stond ik twee uur in de regen, om het half uur kwam Bram de mensen op de eerste rij een hand geven. Tibo heeft ook meermaals herhaalt dat hij echt respect had voor de fans die in de regen bleven staan.
Het eten was iets minder. Het was enkel lekker als ik door de verbrande smaak heen proefde
Het slotmoment met de acteurs op het podium vond ik helaas nogal kort. Met veel voorspelbare vragen.
* Sven de Leijer vroeg aan Franky en Tibo hoe ze hun huwelijksfeesten beleefd hebben (die vrijdag op televisie, en die op de thuisdag).
* Hij vroeg aan Rosa en Waldek of het nog goed komt met Kasper. (Die er trouwens niet was)
* Peggy en Tom vertelden nog maar eens dat ze niet goed begrijpen wat er met Femke allemaal aan de hand was.
* Femke wist zelf ook niet goed wat er met haar aan de hand was.
* Nancy en Eddy werden verkozen tot het best geklede koppel van het huwelijksfeest vrijdag.
En tot slot vroeg hij ook aan Tibo wat hij vond van de relatie tussen zijn dochter en Bram. Hij vond het niet echt leuk, maar kan er blijkbaar wel mee leven. (Dat was alvast mijn indruk).
Het was dus een erg geslaagde dag!
Foto's volgen...
Het was wel een erg toffe dag. Hier een klein verslagje:
Ik ben bij Frank, Bram, Jana, Franky, Tibo, Waldek, Rosa, Jenny en Leo geweest.
Overal zat de sfeer er erg goed in, zeker bij het groepje van Bram.
Voor Bram en co stond ik twee uur in de regen, om het half uur kwam Bram de mensen op de eerste rij een hand geven. Tibo heeft ook meermaals herhaalt dat hij echt respect had voor de fans die in de regen bleven staan.
Het eten was iets minder. Het was enkel lekker als ik door de verbrande smaak heen proefde
Het slotmoment met de acteurs op het podium vond ik helaas nogal kort. Met veel voorspelbare vragen.
* Sven de Leijer vroeg aan Franky en Tibo hoe ze hun huwelijksfeesten beleefd hebben (die vrijdag op televisie, en die op de thuisdag).
* Hij vroeg aan Rosa en Waldek of het nog goed komt met Kasper. (Die er trouwens niet was)
* Peggy en Tom vertelden nog maar eens dat ze niet goed begrijpen wat er met Femke allemaal aan de hand was.
* Femke wist zelf ook niet goed wat er met haar aan de hand was.
* Nancy en Eddy werden verkozen tot het best geklede koppel van het huwelijksfeest vrijdag.
En tot slot vroeg hij ook aan Tibo wat hij vond van de relatie tussen zijn dochter en Bram. Hij vond het niet echt leuk, maar kan er blijkbaar wel mee leven. (Dat was alvast mijn indruk).
Het was dus een erg geslaagde dag!
Foto's volgen...
0 x
Fanpagina Myriam Bronzwaar: https://www.facebook.com/MyriamBronzwaarFansite
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
-
rossefurie
- x 435
ja slotmoment mocht iets meer zijn . of iets meer betrekke van publiek... toch niks zo leuk als je op podiun mag gaan...
ik was kleddernat maar op het einde alle remmen los met een glaasje cava in de regen... zalig
ik was kleddernat maar op het einde alle remmen los met een glaasje cava in de regen... zalig
0 x
-
eva verbist
- Nog geen rang
- doken18
- Poster rang 2

Volgens het nieuwsblad waren er 6500 fans aanwezig op de thuisdag.
FOTOSPECIAL. 6.500 fans trotseren rotweer op Thuis-dag in Beringen
BERINGEN - Ondanks de gietende regen zakten zondag toch zowat 6.500 fans af naar de Thuis-dag in B-Mine in Beringen, een derde minder dan bij de vorige editie. Toch waren de acteurs tevreden. ‘Ja, het was nat en kil, maar de warme reacties van ons publiek gaven ons nog een beter gevoel dan anders. Mensen die door de modder ploeteren voor een handtekening van ons, dat zijn de échte fans', klonk het.
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... id=1728251
FOTOSPECIAL. 6.500 fans trotseren rotweer op Thuis-dag in Beringen
BERINGEN - Ondanks de gietende regen zakten zondag toch zowat 6.500 fans af naar de Thuis-dag in B-Mine in Beringen, een derde minder dan bij de vorige editie. Toch waren de acteurs tevreden. ‘Ja, het was nat en kil, maar de warme reacties van ons publiek gaven ons nog een beter gevoel dan anders. Mensen die door de modder ploeteren voor een handtekening van ons, dat zijn de échte fans', klonk het.
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... id=1728251
0 x
Fanpagina Myriam Bronzwaar: https://www.facebook.com/MyriamBronzwaarFansite
-
eva verbist
- Nog geen rang
-
rossefurie
- x 435
dat is ook zo 
zeiknat en onder de modder... maar vr een handtekening van tom alles he
zeiknat en onder de modder... maar vr een handtekening van tom alles he
0 x
-
eva verbist
- Nog geen rang
-
eva verbist
- Nog geen rang
-
Ann+
- x 435
Hier even verslagje van Ann+ ... het was dus mijn allereerste Thuisdag (en tevens ook de allereerste keer dat ik naar een dergelijke fan-dag ging).. dus wist echt niet wat ik er van mocht verwachten..
De regen was een echte spelbreker... en 't was veel te koud!
Ik was verbaasd dat het toch zo druk was en bleef, ondanks die regen..
Wat mij in dit kader tegenviel, was dat de organisatoren -hoewel ze een week op voorhand al wisten dat het slecht weer zou zijn- daar niet op ingespeeld hebben(meer plaatsen voorzien om beschut te eten, bijvoorbeeld, een opwarmplaats..)
We zijn zelfs even gaan opwarmen in het Mijn-museum, en daarvoor kom je toch niet naar de Thuisdag...
Interessant om de acteurs in het echt te ontmoeten
We hebben het mijn terrein kunnen bekijken vanuit de lucht met een Sky Watch ( 43m hoog)
leuk om mede-forumleden (Kwast en doken18) ook eens in het echt te zien..
gepofte aardappel en boontjessalade waren niet lekker, de worst en de aardbeien wel!
We zijn in de Telenet-tent geweest, en hebben daar computerfoto's kunnen maken(van dochter met Tibo en met Franky)
We zijn aangeschoven bij Peggy- Peter- Wim /Paulien- Katrien- Tim/Luc- Yvette- Simonneke
Hebben enkel foto's genomen bij Tibo - Bram - Franky -Jana/Roza -Waldek -Leo -Jenny/Marianne -Geert -Ann -Mayra
We hadden geen tijd meer om tot bij Eddy - Nancy - Femke te geraken..
het slotmoment was best wel leuk, al hoewel voor mijn oude oren de muziek te luid stond...
Ik hoorde langs alle kanten vertellen dat "Wachtebeke" vorig jaar stukken beter was.. dochterlief had zelfs horen zeggen: dit is de slechtste Thuisdag die ik ooit heb meegemaakt..
De foto's die mijn dochter genomen heeft, staan nu op de USB-stick van Kwast, die ze ging proberen hier te plaatsen..
Algemene mening: Interessant om eens meegemaakt te hebben, maar ik denk dat ik volgend jaar toch eerst ga afwachten welk weer het is... aan de ingang waren immers ook kaarten verkrijgbaar..
Met droog en/of zonnig weer zal een Thuisdag echt wel veel leuker zijn!
De regen was een echte spelbreker... en 't was veel te koud!
Ik was verbaasd dat het toch zo druk was en bleef, ondanks die regen..
Wat mij in dit kader tegenviel, was dat de organisatoren -hoewel ze een week op voorhand al wisten dat het slecht weer zou zijn- daar niet op ingespeeld hebben(meer plaatsen voorzien om beschut te eten, bijvoorbeeld, een opwarmplaats..)
We zijn zelfs even gaan opwarmen in het Mijn-museum, en daarvoor kom je toch niet naar de Thuisdag...
Interessant om de acteurs in het echt te ontmoeten
We hebben het mijn terrein kunnen bekijken vanuit de lucht met een Sky Watch ( 43m hoog)
leuk om mede-forumleden (Kwast en doken18) ook eens in het echt te zien..
gepofte aardappel en boontjessalade waren niet lekker, de worst en de aardbeien wel!
We zijn in de Telenet-tent geweest, en hebben daar computerfoto's kunnen maken(van dochter met Tibo en met Franky)
We zijn aangeschoven bij Peggy- Peter- Wim /Paulien- Katrien- Tim/Luc- Yvette- Simonneke
Hebben enkel foto's genomen bij Tibo - Bram - Franky -Jana/Roza -Waldek -Leo -Jenny/Marianne -Geert -Ann -Mayra
We hadden geen tijd meer om tot bij Eddy - Nancy - Femke te geraken..
het slotmoment was best wel leuk, al hoewel voor mijn oude oren de muziek te luid stond...
Ik hoorde langs alle kanten vertellen dat "Wachtebeke" vorig jaar stukken beter was.. dochterlief had zelfs horen zeggen: dit is de slechtste Thuisdag die ik ooit heb meegemaakt..
De foto's die mijn dochter genomen heeft, staan nu op de USB-stick van Kwast, die ze ging proberen hier te plaatsen..
Algemene mening: Interessant om eens meegemaakt te hebben, maar ik denk dat ik volgend jaar toch eerst ga afwachten welk weer het is... aan de ingang waren immers ook kaarten verkrijgbaar..
Met droog en/of zonnig weer zal een Thuisdag echt wel veel leuker zijn!
0 x
- Luc
- Poster rang 4

-
eva verbist
- Nog geen rang
kvind het wel jammer dat ik niet kon gaan had zo graag femke in het echt gezien mja misschien volgende keer
0 x
-
eva verbist
- Nog geen rang