Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
Wie laat Femke nu toe om in een taxibedrijf te werken. Medisch onderzoek, daar heeft Leo nog nooit van gehoord zeker en met alle fratsen die ze al uit gehaald heeft... Een gevaar op de weg!
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Lazylady
- x 435
Ik vind het ook erg jammer voor Femke. Ik dacht; ze heeft TIm nu toch die haar wél waardeert; wat moet ze zich nog aantrekken van die arrogante zak van een Peter, maar nee! 
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

Ik hoop da Miss snuif weer niet heel seizoen de hoofdrol ga spelen 
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

fresia schreef:Ik hoop da Miss snuif weer niet heel seizoen de hoofdrol ga spelen
Dat hoop ik ook. Ze speelt hier op het forum al de hoofdrol met al 60 pagina's. Niemand die er zo veel heeft.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ze speelt het wel met veel overtuiging vind ik.Crackers schreef:Dat hoop ik ook. Ze speelt hier op het forum al de hoofdrol met al 60 pagina's. Niemand die er zo veel heeft.
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

Dat bedoel ik niet
Ze speelt hare rol heel goed
wil enkel geen heel seizoen weer femke in allerlei omstandigheden in de hoofdrol zien
Zijn nog andere personages
Ze speelt hare rol heel goed
wil enkel geen heel seizoen weer femke in allerlei omstandigheden in de hoofdrol zien
Zijn nog andere personages
0 x
- eefjje
- Nog geen rang
- Sasha
- Poster rang 1

Vind Femke desondanks alles ook nog steeds het leukste personage. Maar voor mij hoeft ze ook niet heel het volgend seizoen de hoofdrol te spelen. En daarmee bedoel ik dat het geen kwaad kan om Femke eens een seizoen wat rust te gunnen , niet al die miserie constant.
Een beetje op de achtergrond , een beetje verliefd spelen met Tim is voor mij al voldoende.
Of als ze haar een prominente verhaallijn willen geven , geef ze dan iets positiefs aub !
Een beetje op de achtergrond , een beetje verliefd spelen met Tim is voor mij al voldoende.
Of als ze haar een prominente verhaallijn willen geven , geef ze dan iets positiefs aub !
0 x
-
eva verbist
- Nog geen rang
vind ik ook het is al zo lang dat ik haar personage het leukst vind maar postive dingen moeten ook kunnen
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Iedereen die wil, springt daar zomaar achter t stuur (idem Kasper). Moet je naast een rijbewijs niet x aantal jaren rijden en een blanco strafblad en een positief medisch onderzoek hebben ?Crackers schreef:Wie laat Femke nu toe om in een taxibedrijf te werken. Medisch onderzoek, daar heeft Leo nog nooit van gehoord zeker en met alle fratsen die ze al uit gehaald heeft... Een gevaar op de weg!
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vind Femke nu ook niet bepaald tof.
Ik vind het ook wel raar dat ze ineens van keukenhulpje uit een marginaal milieu en met een poedelkapsel zich opwerkt tot succesvolle 'zakenvrouw' met mooie kleedjes en een gestyled kapsel.
Ik vind het ook wel raar dat ze ineens van keukenhulpje uit een marginaal milieu en met een poedelkapsel zich opwerkt tot succesvolle 'zakenvrouw' met mooie kleedjes en een gestyled kapsel.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ik vind Femke niet het meest toffe personage maar ik heb ook geen hekel aan ze. Ik vind dat ze haar rol helemaal niet zo slecht vertolkt. Dat Leo haar niet door de medische molen heeft gehaald, daar kan zij vrij weinig aan doen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Crackers
- Poster rang 5

Weet er iemand hoe Femke voor het eerst in Thuis is gekomen?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Volgens mij als het klasgenootje van Sofie Bastiaens, en daarna als het vriendinnetje van Sofie's broer Sam.Crackers schreef:Weet er iemand hoe Femke voor het eerst in Thuis is gekomen?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5

En kwamen Nancy, Renzo en Eddy dan maar later in de reeks? Ik heb alle afleveringen van Thuis gezien maar dat is precies een zwart gat.
0 x