Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door Christel »

smurfin schreef:
MissLiss schreef:Paulien die terug was van het feest, en het beu was en blij dat ze thuis was...
3 min. later staat ze terug foto's te trekken op het feest...
Echt? Dat heb ik gemist...
Paulien kwam eventjes naar huis om wat uit te puffen, omdat ze de hele dag al op haar benen gestaan had. Maar ze zei er tegen Katrien duidelijk bij dat ze nog terug moest voor het avondfeest. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Millie
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Millie »

Femke die iets met Tim ging drinken, ze drinkt 1 slok van haar glas cava en daarna moet ze al door.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Millie schreef:Femke die iets met Tim ging drinken, ze drinkt 1 slok van haar glas cava en daarna moet ze al door.
is toch niet iets dat niet klopt? Ik vind dat ook vrij belachelijk en drink mijn glas altijd helemaal leeg maar het is iets dat wel vaker in Thuis gebeurt.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Millie
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Millie »

Crackers schreef:
Millie schreef:Femke die iets met Tim ging drinken, ze drinkt 1 slok van haar glas cava en daarna moet ze al door.
is toch niet iets dat niet klopt? Ik vind dat ook vrij belachelijk en drink mijn glas altijd helemaal leeg maar het is iets dat wel vaker in Thuis gebeurt.
Het was iets dan mij was opgevallen, omdat ik vind dat het niet klopt met de werkelijkheid. Na minder dan 2 min. al vertrekken nadat je een glas cava kreeg? Het zal misschien aan mij liggen, maar toch vind ik dat zoiets niet klopt.
0 x
Valda
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Valda »

Ik zou nooit een glas afslaan en drink een glas cava graag leeg:-) Maar sommigen mensen doen dat gewoon niet... Ik heb iemand in mn vriendengroep waarbij het me opvalt dat hij zijn glas bijna nooit helemaal leegdrinkt...
0 x
tomorrow is another day...
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ze moest nog werken hé en Leo en Kasper waren al aan het wachten op haar. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Millie schreef:
Crackers schreef:
Het was iets dan mij was opgevallen, omdat ik vind dat het niet klopt met de werkelijkheid. Na minder dan 2 min. al vertrekken nadat je een glas cava kreeg? Het zal misschien aan mij liggen, maar toch vind ik dat zoiets niet klopt.
Ik vond eigenlijk ook dat dat niet klopte. Of dat het op zijn minst vrij onbeleefd was...
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik vond het vreemd dat Geert tegen David zei (terwijl Marianne stiekem naar hem belde) dat hij eens met hem wou praten over Marianne. David vond dat goed, maar daarna vertrok hij onmiddelijk!
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Dat van die cava was toch gewoon product placement voor de sponsor van de thuisdag, als ik me niet vergis is ook moldovino de revue gepasseerd in de laatste dagen voor de finale.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Valda schreef:Ik zou nooit een glas afslaan en drink een glas cava graag leeg:-) Maar sommigen mensen doen dat gewoon niet... Ik heb iemand in mn vriendengroep waarbij het me opvalt dat hij zijn glas bijna nooit helemaal leegdrinkt...
Mss trok de cava gewoon op niet veel. Op het werk ooit eens cava gedronken die naar kaas rook en dan is ieder excuus goed genoeg om weg te kunnen. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Lazylady schreef:Ik vond het vreemd dat Geert tegen David zei (terwijl Marianne stiekem naar hem belde) dat hij eens met hem wou praten over Marianne. David vond dat goed, maar daarna vertrok hij onmiddelijk!
Dat is mij ook opgevallen en het moet Geert toch ook zijn opgevallen.
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

smurfin schreef:
Lazylady schreef:Ik vond het vreemd dat Geert tegen David zei (terwijl Marianne stiekem naar hem belde) dat hij eens met hem wou praten over Marianne. David vond dat goed, maar daarna vertrok hij onmiddelijk!
Dat is mij ook opgevallen en het moet Geert toch ook zijn opgevallen.
Dat David ineens vertrok, vond ik niet zo vreemd. Hij zal met zijn hoofd bij Marianne gezeten hebben en vergeten zijn wat Geert 10 sec. ervoor gezegd heeft. :D
Dat Geert het niet opviel, was inderdaad een beetje raar. Misschien zal hij het ook vergeten zijn omdat het zo'n "leuk" feest was. ;)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Geert keek nog wel eventjes terloops rond toen hij de Zus&Zo uit liep, maar had ook haast om naar huis te gaan (en het goed te gaan maken met Marianne waarschijnlijk). Het is hooguit een beetje vreemd inderdaad, maar niet echt iets wat niet klopt hè? ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

In de aflevering van vrijdag.

Franky zegt tegen Femke: de dader is opgepakt, het was Guy.

Een paar scènes later zien we pas dat Guy uiteindelijk wordt opgepakt.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Inderdaad : dat is me ook opgevallen.

Franky zegt tegen Femke : de dader is Guy

Een paar scénes later fluistert Simonne Frank in het oor wat de naam van de dader is en wordt Guy opgepakt. Vind ik wel een blunder in de montage.
0 x
Plaats reactie