Simonne verdwijnt uit Thuis???
-
dieken
- Nog geen rang
Simonne verdwijnt uit Thuis???
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marleen_Merckx
Simmoneke gaat wel degelijk uit thuis?
'In 2012 verdwijnt ze na 17 seizoenen zonder veel ruchtbaarheid uit 'Thuis'
staat er op de site te lezen...
Simmoneke gaat wel degelijk uit thuis?
'In 2012 verdwijnt ze na 17 seizoenen zonder veel ruchtbaarheid uit 'Thuis'
staat er op de site te lezen...
0 x
-
ZRT
- Nog geen rang
Re: Simonne verdwijnt uit Thuis???
Nederlandstalige wikipedia is nu niet meteen de meest betrouwbare bron, kan iedereen eender wat beweren.
0 x
-
eva verbist
- Nog geen rang
-
Sandertje
- Poster rang 1

- x 15
Wikipedia is geen betrouwbare bron. Iedereen kan dit veranderen. Volgens mij verdwijnt ze niet uit thuis. Ze heeft haar ganse carriere aan de serie te denken en in al haar interviews is ze vol lof over de serie en laat ze vaak vallen dat ze graag in de serie speelt. De schrijvers hebben haar ook graag, als je ziet aan de verhaallijnen die ze doorheen de jaren mocht spelen en dat voor een personage dat nooit gecreëerd werd met de bedoeling lang te blijven.
Marleen Merckx heeft vanmorgen op de radio al laten vallen terug te keren in september (ivm de verhaallijn rond de slurfkes). Mocht ze toch verdwijnen dan denk ik dat de media hier als een hongerige leeuw zou op springen. Want niemand zou het zien aan komen. Ze kunnen veel geheim houden maar dit toch niet geloof ik.
Bij imdb plaatsen ze enkel de periode dat de serie op tv is. Dus staat er bij iedereen -2012. En vanaf januari word dit dan -2013.
Marleen Merckx heeft vanmorgen op de radio al laten vallen terug te keren in september (ivm de verhaallijn rond de slurfkes). Mocht ze toch verdwijnen dan denk ik dat de media hier als een hongerige leeuw zou op springen. Want niemand zou het zien aan komen. Ze kunnen veel geheim houden maar dit toch niet geloof ik.
Bij imdb plaatsen ze enkel de periode dat de serie op tv is. Dus staat er bij iedereen -2012. En vanaf januari word dit dan -2013.
Laatst gewijzigd door Sandertje op za 02 jun 2012, 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Is inderdaad wel duidelijk dat een of andere grapperd dat daar aan toegevoegd heeft.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Sandertje
- Poster rang 1

- x 15
Heb het intussen bewerkt zodat het wat minder specifiek is. Zo zie je maar, zelf ik kan het veranderen!
0 x
-
runringsaround
- Nog geen rang
http://nl.wikipedia.org/wiki/Simonne_Backx
Hier heeft ook iemand het toegevoegd:
Simonne wordt sinds het begin van de serie gespeeld door Marleen Merckx en is tot het einde van seizoen 17 (juni 2012) te zien in de serie.
en op het einde:
Op het trouwfeest van haar zoon wordt ze doodgereden.
Hier heeft ook iemand het toegevoegd:
Simonne wordt sinds het begin van de serie gespeeld door Marleen Merckx en is tot het einde van seizoen 17 (juni 2012) te zien in de serie.
en op het einde:
Op het trouwfeest van haar zoon wordt ze doodgereden.
0 x
-
Nele_
- Nog geen rang
Vanmorgen was Marleen Merckx te gast in het Radio 2 ochtendprogramma en ze heeft daar zo goed als bekend gemaakt dat Simonneke niet uit de reeks verdwijnt..
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Simonneke, wat er ook met haar gebeurt in cliffhangers, sterven zal ze niet. De vrt moet ook aan de kijkers denken en ze weten goed genoeg dat de kijkers dat niet zouden appreciëren. Thuis zonder Simonne is zoals Thuis zonder Jenny, Rosa, Frank of Luc.
0 x
-
Ilsemieke
- Nog geen rang
Ik heb ook nooit geloofd dat ze eruit zou gaan. Zij is te populair. Tenzij ze het zelf wilt natuurlijk, dan zouden ze niet anders kunnen.
0 x