Guy De Herdt (Erik Goris)

Gesloten
Ann+
x 435

Re: Guy De Herdt (Erik Goris)

Bericht door Ann+ »

Ganja schreef:Allee Guy is dus duidelijk wel een moordenaar. (die niet gewacht heeft tot het volgende seizoen)
En opnieuw heeft hij de verkeerde te pakken.
Ben er zeker van dat hij dacht dat het Julia was ipv Simone, die dan al bij al niet dood zal zijn want grote sterren gaan NIET uit thuis weg dat weet het kleinste kind......
Zijn gezicht aan dat raam was wel creepy.
En nu maar hopen dat hij er dit keer weer niet mee weg komt.
Heeft volgens jou Guy dan geschoten?
Ik heb geen pistoolschot gehoord!
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Ann+ schreef:[
Heeft volgens jou Guy dan geschoten?
Ik heb geen pistoolschot gehoord!
Ja 100% zeker er was duidelijk een knal te horen en toen viel simonne neer
en dan wilden ze ons laten geloven dat de knal afkomstig was van Femke die met haar auto ballonnen kapot reed, maar dat klinkt wel wat anders dan een geweerschot ;)
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Het was toch vrij duidelijk dat het Femke was die Simone omver reed. Dat je een knal hoort als je iemand aanrijdt is vrij normaal, nietwaar? ;)
0 x
Ilsemieke
Nog geen rang

Bericht door Ilsemieke »

Ik heb maar met een half oog gekeken maar heb het opgenomen. Ik dacht ook meteen aan Femke maar ik ga het sowieso tegoei bekijken. Ik dacht dat Guy al weg was.

En ik denk niet dat ze dood gaat zijn. Dan zou er al wel in de boekskes gestaan hebben dat ze eruit zou gaan. Die zit er al veel te lang in.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Omega schreef:Volgens mij zie je spoken. Het was toch vrij duidelijk dat het Femke was die Simone omver reed.
Sorry ik vond dat alles behalve duidelijk
Femke zat rustig in de auto na het snuiven van een lijntje
ze reed rustig wat achteruit en dan hoor je knal en dan ziet ze ballonnen
en tegelijkertijd werd er geschoten
maar ach we zullen het binnen enkele maanden zien en als ik het dan fout heb gezien is dat stom van mij hé
vond het in ieder geval allemaal niet zo duidelijk wat er gebeurd is en dat is volgens mij wel de bedoeling geweest.
0 x
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Binnenkort zal het wel bij de video's staan en dan bekijken we het zo'n 10 keer, mss brengt dat duidelijkheid :)
0 x
Ilsemieke
Nog geen rang

Bericht door Ilsemieke »

Ik zal eens 10 keer kijken; Ik denk dat het de bedoeling is dat het onduidelijk is. En misschien dat het Guy was en dat Femke een tijd de schuld gaat krijgen....
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Ilsemieke schreef:Ik zal eens 10 keer kijken; Ik denk dat het de bedoeling is dat het onduidelijk is. En misschien dat het Guy was en dat Femke een tijd de schuld gaat krijgen....
Voilla dat is ook wat ik dus denk en daar blijf ik bij. En als ik het dan fout heb is dat stom van me hé
Maar als het niet zo is dan weten we dat binnen enkele maanden.
Het is wel typisch voor thuis om er zo iets in te steken waarover er vele meningen kunnen ontstaan nadien,
en dat zal dan wel weer de bedoeling zijn zekers - zodat wij het forum hier lekker kunnen vol schrijven :D
0 x
Ilsemieke
Nog geen rang

Bericht door Ilsemieke »

Als alles duidelijk zou zijn in de laatste aflevering dan is het niet spannend meer natuurlijk. Er moet altijd enige spanning blijven hangen tot in september.
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

^^Of zoals vroeger hoe ze bij de preview van de eerste aflevering in september (die ze onmiddellijk na de seizoensfinale uitzonden) soms cliffhangers meteen ontkrachten. :lol: Gelukkig deze keer geen preview.
0 x
runringsaround
Nog geen rang

Bericht door runringsaround »

Allemaal goed en wel dat Guy geschoten heeft, maar bij mijn weten heeft die geen pistool? Hoe zou die daaraan geraken.. Dat is ook echt nooit in beeld geweest... (de drugsbende van Kasper misschien? )
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Misschien had Guy het pistool van Tim? Die is toch de enige met een pistool lijkt mij? Weet iemand waar Tim was op het moment van de omverrijding of de moord op Simonne?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Tim, die was aan het werken , uiteraard.. een van de eerste personages die we in september zullen zien, is Tim, die de vaststellingen komt doen!
0 x
rossefurie
x 435

Bericht door rossefurie »

tim zal femke wel vrij spreken...
0 x
Ilsemieke
Nog geen rang

Bericht door Ilsemieke »

rossefurie schreef:tim zal femke wel vrij spreken...
Zou straf zijn, Tim heeft Femke niet vrij te spreken. Hij kan misschien sommige bewijzen wel achterhouden maar dat is ook alles.
0 x
Gesloten