Wat vond je van de seizoensfinale?

Gesloten
MissLiss
Nog geen rang

Re: Wat vond je van de seizoensfinale?

Bericht door MissLiss »

Simonneke zal wel niet dood zijn, wat is thuis nu zonder haar... wie gaat er nu wenen? :D
Voor de rest had ik graag het verhaal rond Kasper nog wat uitgebreider gezien... Was hij van plan om 'voor goed' te vertrekken? Heeft hij nu zijn rekening volledig vereffend? Is hij echt onder druk, of gewoon een echte crimineel geworden...
En voor de rest was het vrij voorspelbaar...
0 x
Yes Man
Nog geen rang

Bericht door Yes Man »

Luc schreef:In Thuis kennen ze echt niks van special effects.
Hoeft ook niet, anders krijg je taferelen zoals in Familie waar "hoe gekker hoe beter is".

Het enige wat ik jammer vond aan dit seizoen was dat ze niet naar een climax / einde hebben opgebouwd. Er was geen lopende draad in dit seizoen. In feite werd alles pas opgebouwd in de laatste 15 minuten.

Misschien is dit wel bewust gedaan om het "spannender" te maken, maar ik heb er gemengde gevoelens bij. Al bij al is Thuis sterk aan het veranderen qua cinematografie en filmstijl. Het is mooi gefilmd, goed afgewerkt en de acteurs leven zich inmiddels volledig in hun personages, wat bij veel soaps ontbreekt (familie).

Ik denk dat de focus op het volgende seizoen minder op een opbouwende climax zal liggen maar meer op losse verhalen, zoals we dit jaar al zagen.

:)
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ik had graag Geert zien binnenstormen. Dan hadden we er misschien 2 met een hartaanval gehad :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Luc op vr 01 jun 2012, 21:25, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
Yes Man
Nog geen rang

Bericht door Yes Man »

Luc schreef:Ik had graag Geert zien binnenstormen. Dan hadden we er misschien 2 met een hartaanval gehad :mrgreen:
Hahahaha.

Wat Simone betreft, sowieso leeft ze nog, ze is vastgegroeid in Thuis. Dan heb ik nog liever dat Jenny/Rosa vertrekt.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Ik vond het niet zo'n geslaagde seizoens finale
Wat ik gek vin is dat hier mensen spreken over een aanrijding terwijl het volgens mij om een moord poging ging, van Guy die op Julia wilde schieten maar per ongeluk Simonne trof. Want je zag toch duidelijk dat Simonne neer viel met bloed aan haar hoofd en dat krijg je niet van een aanrijding terwijl je recht staat mijn gedacht. Bovendien leunde Simonne tegen de muur en als je dan wordt aangereden lijkt het me eerder dat haar benen zouden gewond zijn en niet haar hoofd.
En op het moment dat er geschoten werd op Simonne reed Femke enkele ballonnen kapot.
Zo zou het dan nog kunnen dat Femke de schuld krijgt en Guy er weeral onder uit komt.

En verder weet het kleinste kind dat Simonne niet dood zal zijn want grote acteurs gaan NIET uit Thuis anders had dat wel in alle boekjes en kranten gestaan - het vertrek van een van de hoofdcast acteurs zou groot nieuws zijn.

En david is ook niet dood want die blijft er nog een tijdje in zijn vertrek is pas voor later...

Enfin ik vond het niet zo'n geslaagde seizoensfinale
Trouw franky té cliché met Tibo en zijn roze auto :crazy: en een kostuum dat te klein was en vol rimpels zat en blijkbaar bij spullenhulp was gekocht.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Ik dacht dat het Guy was die wegreed in volle vaart - voor Simonne dat ongeluk had.
Van waar zou die dan geschoten hebben?
En ze stond niet tegen die muur, wel er vlakbij.
Dus dat bloed op de muur zou wel kunnen zijn van daar tegen te botsen.
Een hoofdwonde bloedt meestal snel.
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

en Guy heeft ook bijgetekend voor volgend seizoen... en aangezien ik niet denk dat ze hem vanuit de gevangenis gaan laten meespelen, komt hij er weer onderuit... maar ik heb dus niet gezien dat hij een pistool bij had...
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Simonneke is wel degelijk aangereden hoor: http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=4&t=900443#p287437
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Geschoten? Er is toch niet geschoten op het laatste? En wie zou schieten? Kasper heeft toch geen wapen? Guy ook niet? Misschien die drugsdealer maar die ziet toch wel het verschil tussen Kasper en Simonne zeker? En waarom zou hij op Kasper schieten?

Ach ja, we zullen het maandag wel zien zeker? :mrgreen:

Ah neen, in september. Ik had anders hetzelfde gevoel als bij een gewone vrijdagse aflevering.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Matthi schreef:Simonneke is wel degelijk aangereden hoor: http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=4&t=900443#p287437
wat staat daar dat er op wijst dat ze omver is gereden?
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

satine schreef:Ik dacht dat het Guy was die wegreed in volle vaart - voor Simonne dat ongeluk had.
Ja hij reed weg maar hij kan toch gewoon terug gekomen zijn!!
En ik zag haar eerst vlakbij de muur staan maar vlak voor ze neer viel zagen we haar tegen de muur leunen.
En ik vond ook dat de knal klonk als een geweerschot en niet als gesprongen ballonnen.
Maar ja...we zullen zien hoe het verder gaat binnen enkele maanden hé

Ann+ schreef:en Guy heeft ook bijgetekend voor volgend seizoen... en aangezien ik niet denk dat ze hem vanuit de gevangenis gaan laten meespelen, komt hij er weer onderuit... maar ik heb dus niet gezien dat hij een pistool bij had...
Denk dus ook dat hij er weer onderuit zal komen.
Want ze hebben naar mijn gevoel te veel moeite gedaan om het te laten lijken op een auto ongeval veroorzaakt door Femke, die dan de schuld zal krijgen, en dan gaat dat weken lang duren eer het uit komt dat Guy het heeft gedaan en tegen die tijd zitten we dan weer een seizoen verder :D
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Matthi schreef:Simonneke is wel degelijk aangereden hoor: http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=4&t=900443#p287437
dat bewijst toch niets.
Bovendien reed femke helemaal niet overstuur weg
ze zat rustig in de taxi na het snuiven van een lijntje coke
ik heb ze niet overstuur zien weg rijden
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ganja schreef:
satine schreef:Ik dacht dat het Guy was die wegreed in volle vaart - voor Simonne dat ongeluk had.
Ja hij reed weg maar hij kan toch gewoon terug gekomen zijn!!
En ik zag haar eerst vlakbij de muur staan maar vlak voor ze neer viel zagen we haar tegen de muur leunen.
En ik vond ook dat de knal klonk als een geweerschot en niet als gesprongen ballonnen.
Maar ja...we zullen zien hoe het verder gaat binnen enkele maanden hé

Ann+ schreef:en Guy heeft ook bijgetekend voor volgend seizoen... en aangezien ik niet denk dat ze hem vanuit de gevangenis gaan laten meespelen, komt hij er weer onderuit... maar ik heb dus niet gezien dat hij een pistool bij had...
Denk dus ook dat hij er weer onderuit zal komen.
Want ze hebben naar mijn gevoel te veel moeite gedaan om het te laten lijken op een auto ongeval veroorzaakt door Femke, die dan de schuld zal krijgen, en dan gaat dat weken lang duren eer het uit komt dat Guy het heeft gedaan en tegen die tijd zitten we dan weer een seizoen verder :D
Na een volledig seizoen weten ze ook nog altijd niet dat Luc schuldig is aan doodslag op Freddy (uit de vorige seizoensfinale) dus alles kan. Femke reed wel zonder lichten, de domme ****
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Maar waarom zou Guy dat doen ? Ik heb het toch altijd begrepen als Femke die tegen haar rijdt ...
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Jana_tje
Nog geen rang
x 18
x 1

Bericht door Jana_tje »

Matthi schreef:Maar waarom zou Guy dat doen ? Ik heb het toch altijd begrepen als Femke die tegen haar rijdt ...
Ik ook!
0 x
Gesloten