Ik vond het niet zo'n geslaagde seizoens finale
Wat ik gek vin is dat hier mensen spreken over een aanrijding terwijl het volgens mij om een moord poging ging, van Guy die op Julia wilde schieten maar per ongeluk Simonne trof. Want je zag toch duidelijk dat Simonne neer viel met bloed aan haar hoofd en dat krijg je niet van een aanrijding terwijl je recht staat mijn gedacht. Bovendien leunde Simonne tegen de muur en als je dan wordt aangereden lijkt het me eerder dat haar benen zouden gewond zijn en niet haar hoofd.
En op het moment dat er geschoten werd op Simonne reed Femke enkele ballonnen kapot.
Zo zou het dan nog kunnen dat Femke de schuld krijgt en Guy er weeral onder uit komt.
En verder weet het kleinste kind dat Simonne niet dood zal zijn want grote acteurs gaan NIET uit Thuis anders had dat wel in alle boekjes en kranten gestaan - het vertrek van een van de hoofdcast acteurs zou groot nieuws zijn.
En david is ook niet dood want die blijft er nog een tijdje in zijn vertrek is pas voor later...
Enfin ik vond het niet zo'n geslaagde seizoensfinale
Trouw franky té cliché met Tibo en zijn roze auto

en een kostuum dat te klein was en vol rimpels zat en blijkbaar bij spullenhulp was gekocht.