Speculaties/spoilers naar seizoen 18
-
Lazylady
- x 435
Re: Speculaties/spoilers naar seizoen 18
Aangezien er in een soap/serie altijd onverwachte wendingen zitten, zou ik er niet van schrikken dat Julia Guy plots tóch vergeeft. Niemand dat ziet aankomen en dat weten de scenario schrijvers!
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
En een hernieuwde relatie tussen Guy en Julia zou er ook mede kunnen voor zorgen dat Paulien en Katrien vertrekken en (tijdelijk) breken met hun moeder...
0 x
-
Lazylady
- x 435
Goeie bedenking! Dat zou nog zo gek niet zijn.Duimelijntje schreef:En een hernieuwde relatie tussen Guy en Julia zou er ook mede kunnen voor zorgen dat Paulien en Katrien vertrekken en (tijdelijk) breken met hun moeder...
Het feit dat ik dat dacht komt ook doordat ik in het spoiler filmpje van volgende week zag hoe Julia toch wel positief reageerde op Guy, toen hij plots in de Noorderzon stond.
0 x
-
Ann+
- x 435
Het zou inderdaad kunnen, en het feit dat Tina M. zegt ( in verschillende interviews etc) dat "Paulien" niet dood gaat in Thuis, maar op een andere manier verdwijnt uit de serie, is dan in overeenstemming met het bovenstaande.
0 x
-
Lazylady
- x 435
In dat geval zou Julia wel eens veel vrienden kunnen verliezen!
0 x
-
Ann+
- x 435
dat wordt dan misschien een verhaallijn in de loop van seizoen 18: Julia die gelukkig wordt met hare Guy, en vervolgens gaan ze samen op wereldreis, want er is niets meer dat hen bindt aan het Thuis-dorp: Julia heeft er geen kinderen meer, geen vrienden meer, en Guy heeft ook niemand meer , want Luc wil niets meer van hem weten, nu Guy Julia heeft...
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Als blijkt dat het begint te sneeuwen op de trouwdag in mei, komen de personages in opstand tegen de regisseur en doden hem door hem met zijn hoofd in het regisseur stoeltje te klemmen... In het volgende seizoen zal de regisseur worden vervangen dor het meisje dat nu Sandrientje speelt wat een slimme zet is omdat de VRT haar met lolly's kan betalen.
Maar ik denk ook dat de drugsdealers iemand verkeerdelijk zullen aanpakken... ik gok op Waldek of Tibo...
Maar ik denk ook dat de drugsdealers iemand verkeerdelijk zullen aanpakken... ik gok op Waldek of Tibo...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Of Julia kiest voor Luc, Guy kan dit niet verwerken en probeert Paulien en Katrien te vermoorden, om Julia te 'raken'.Duimelijntje schreef:En een hernieuwde relatie tussen Guy en Julia zou er ook mede kunnen voor zorgen dat Paulien en Katrien vertrekken en (tijdelijk) breken met hun moeder...
De moordpoging mislukt en de zussen moeten hele lange tijd in het buitenland revalideren.
Guy krijgt eindelijk zijn verdiende loon en Julia zweert alle mannen af, Luc inclusief.
Deze laatste kan het niet meer aan om voor de zoveelste keer afgewezen te worden en vertrekt op wereldreis, waarbij het cruiseschip verdwijnt in de Bermuda-driehoek.
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Als dit zo doorgaat met mensen die verhuizen of op wereldreis gaan dan kunnen we binnenkort een "Thuis: Buitenland" verwachten. 
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
Lazylady
- x 435
Bij soaps als Familie gingen ze trouwens regelmatig in het buitenland filmen.Peter Jansens schreef:Als dit zo doorgaat met mensen die verhuizen of op wereldreis gaan dan kunnen we binnenkort een "Thuis: Buitenland" verwachten.
0 x
-
sssilke
- Nog geen rang
Na gisteravond ben ik redelijk zeker dat Kasper zal proberen te verdwijnen met het geld dat Franky en Tibo krijgen voor hun trouw..
0 x
-
Ann+
- x 435
daar ben ik ook zeker van, en zelfs meer dan redelijk... vraag is alleen hoe het zal (mis)lukken?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Het zal niet genoeg zijn voor de dealer. Of - en ik denk dat het zo zal zijn - dat hij de dealer niet zal willen betalen omdat die toch altijd maar geld blijft vragen en dat hij de dealer te vlug zal willen af zijn, een voorraad geld (van het huwelijk) zal meenemen om te overleven en de wijde wereld zal willen in trekken, ergens waar de dealers hem niet kunnen vinden. Maar dat zal zonder de dealer zelf gerekend zijn en die zal Kasper wel een lesje leren.Ann+ schreef:daar ben ik ook zeker van, en zelfs meer dan redelijk... vraag is alleen hoe het zal (mis)lukken?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
flupke
- Nog geen rang
Kasper gaat op de vlucht met de centen van Tibo en Franky. Hij kijkt niet goed uit en wordt aangereden door Femke, die na een ferme cocaïnesnuif, onderweg was met de taxi. Femke botst daarop met de taxi tegen de muur en komt klem te zitten. Guy die net de Noorderzon heeft verlaten, na Luc een pandoering te hebben gegeven, komt, als ex-brandweerman, tussen en weet Femke uit het wrak te bevrijden. .......
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Of Femke rijdt Julia omver en Guy komt aan lopen, Femke is bewusteloos en Guy wordt er van verdacht Julia iets te hebben aangedaan.
Of de dealer rijdt Julia omver en pleegt vluchtmisdrijf. Guy komt aan lopen en iedereen verdenkt hem. En Katrien steekt Guy neer omdat ze denkt dat hij haar ma heeft aangerand.
Of de dealer rijdt Julia omver en pleegt vluchtmisdrijf. Guy komt aan lopen en iedereen verdenkt hem. En Katrien steekt Guy neer omdat ze denkt dat hij haar ma heeft aangerand.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!