De nieuwe Franky.

Gesloten

Wat vind je van Jef Hoogmartens als Franky?

Zeer goed, zelfs beter dan Braam.
4
14%
Aangenaam, één van de meer aangename personages.
3
11%
Ik ben hem intussen gewoon.
8
29%
Heb tof liever Braam.
8
29%
Jef is helemaal niet geschikt om Franky te spelen.
5
18%

Totaal aantal stemmen: 28

Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

De nieuwe Franky.

Bericht door Sandertje »

Toen bijna een jaar geleden één aankondigde dat Jef Hoogmartens de rol van Franky zou overnemen van Braam Verreth kunnen we gerust stellen dat dit alles behalve warm onthaald werd. De eerste aflevering met Franky #3 werden dan ook uitvoerig besproken. Meningen waren nog al verdeeld van: "Hij doet het niet slecht" tot "Dit is het ergste dat thuis ooit is overkomen." Na een bijna vol seizoen nieuwe Franky is het misschien eens leuk om terug te kijken en te bepalen of Jef er in geslaagd is een geloofwaardige Franky neer te zetten.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Re: De nieuwe Franky.

Bericht door satine »

Toch niet opnieuw he? :roll:

Waarom die oude koeien niet gewoon laten liggen waar ze liggen? In de gracht....
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik vind deze Franky nog altijd een ramp. Ik erger mij kapot aan deze Franky. Het was dan ook een hele ommezwaai... maar hoe het ook zij, we moeten het met deze Franky doen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Er ontbreekt natuurlijk 1 optie... er zijn mensen die nooit de andere Franky hebben gekend! Ze kunnen dus niet meestemmen,de mensen die pas vanaf dit seizoen kijken...
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

En kunnen we dan misschien meteen ook beginnen ... over de nieuwe Tom?
djeezes, ik ben van 't zelfde gedacht als Satine, vooral omdat we ons maar al te goed het gezaag over Franky herinneren.
Laat zitten aub! De acteur die vroeger Tom speelde is niet meer en de acteur die een schitterende Franky neerzette, is vrijwillig weggegaan om niet meer terug te keren(denk ik). Over iemand die een andere (en een betere) job kiest moeten wij kijkers, toch niets zeggen? En de huidige acteur doet ook (maar) zijn job.. :denk:
Wat heeft dergelijk topic voor zin?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Sluit ik me bij aan. Bovendien is er van de huidige Franky een minder sympathieke persoon gemaakt als toen Braam die rol nog speelde. Heeft niks met de acteur te maken. :mrgreen: En de "nieuwe" Franky is niet nieuw meer.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Goh, de huidige en de vorige Franky zijn ok en de allereerste (Josip ...) kon niet acteren.
Braam en Jef zijn allebei goeie acteurs met hun eigen trekjes. Nooit echt dankbaar om een rol over te nemen omdat er dan altijd vergeleken wordt (en van dit soort polls ontstaan).
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

lord F. schreef:Goh, de huidige en de vorige Franky zijn ok en de allereerste (Josip ...) kon niet acteren.
Braam en Jef zijn allebei goeie acteurs met hun eigen trekjes. Nooit echt dankbaar om een rol over te nemen omdat er dan altijd vergeleken wordt (en van dit soort polls ontstaan).
de eerste was ook nog een kind :denk:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Crackers schreef:
lord F. schreef:Goh, de huidige en de vorige Franky zijn ok en de allereerste (Josip ...) kon niet acteren.
de eerste was ook nog een kind :denk:
Ik denk niet dat de eerste het echt in zich had om een groot acteur te worden.
0 x
Yes Man
Nog geen rang

Bericht door Yes Man »

De allereerste Franky kon school niet meer combineren met Thuis.
De tweede Franky is er vrijwillig uitgestapt.

Ik vind de nieuwe eigenlijk beter, de vorige Franky vond ik maar een leeg personage.
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Deze Franky is duidelijk niet de 'oude' Franky die een hetero voorbeeldzoontje was (min of meer)... maar als een gestampte boer, het evenbeeld van zijn pa eigenlijk, kan deze wel tellen.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
Gesloten