Kazàn 'Kasper' Adayef (Matthias Van de Vijver)
- Kimmeke
- Poster rang 4
- x 1
Re: Kazàn 'Kasper' Adayef (Matthias Van de Vijver)
Denk ook niet dat Kasper eraan gaat. Paulien gaat eruit in september. Vrijdag is het aflevering 3200 en op wiki (ik weet dat het niet altijd betrouwbaar is ) staat dat Paulien in aflevering 3215 eruit gaat. Maar dacht ergens gelezen te hebben dat haar personage niet sterft
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Kasper gaat er met de huwelijksbuit vandoor, ik zeg het je. 

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar lijkt het wel sterk op ja.Kwast schreef:Kasper gaat er met de huwelijksbuit vandoor, ik zeg het je.

Ik zou er totaal niet mee zitten als blijkt dat ze hem maar voor eventjes terug hebben laten keren, om het seizoenseinde lekker bloederig af te kunnen sluiten ofzo. Wat een ettertje!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Kwast
- Poster rang 5
Echt miserabel is dat, als hij dat zou doen. Pfff maar ja hij stond toch niet zomaar te luistervinken. Ik vond het al verdacht genoeg dat hij gisteren bij die kassa stond.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Tsja, sinds Waldek zijn voorraad poedersuiker als gazonmest gebruikt heeft, moet hij toch iets anders verzinnen om aan zijn geld te komen. Aangezien die diefstallen mislukt zijn en hij uit de kassa van de Zus&Zo ook niet zo gek veel geld kan halen, ziet het er inderdaad somber uit voor de huwelijksopbrengst.
Hij belde daarna ook meteen met zijn schuldeiser om te zeggen dat hij het geld morgen bij elkaar heeft hè?
Hij belde daarna ook meteen met zijn schuldeiser om te zeggen dat hij het geld morgen bij elkaar heeft hè?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Ganja
- Poster rang 3
Eerst dacht ik Kasper gaat het geld stelen van Franky en Tibo, omdat hij zo stond te luistervinken toen Tibo kwam vragen om iets om geld in te zamelen voor hun huwelijk ipv cadeau's - Maar toen pakte hij zijn rugzak en dacht ik oei die gaat er blijkbaar van onder door muizen... Nu ja het kan alle kanten uit we zullen het morgen zien - in de laatste aflevering 

0 x
-
- Poster rang 5
hij heeft 'maar' €750,- nodig zeker? 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Crackers
- Poster rang 5
eerst het geld ontfutselen en er dan van onder muizen zal hij doen.Ganja schreef:Eerst dacht ik Kasper gaat het geld stelen van Franky en Tibo, omdat hij zo stond te luistervinken toen Tibo kwam vragen om iets om geld in te zamelen voor hun huwelijk ipv cadeau's - Maar toen pakte hij zijn rugzak en dacht ik oei die gaat er blijkbaar van onder door muizen... Nu ja het kan alle kanten uit we zullen het morgen zien - in de laatste aflevering
Worden cadeau's of enveloppen niet bewaard aan de ingang door zo'n ceremoniemeester of iets dergelijks? Of gaat Rosa daar werkelijk een visbokaal aan de deur zetten? Slim

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 3
Kasper zal zich wel "opofferen" om een oogje op het geld te houden zeker.Crackers schreef:eerst het geld ontfutselen en er dan van onder muizen zal hij doen.Ganja schreef:Eerst dacht ik Kasper gaat het geld stelen van Franky en Tibo, omdat hij zo stond te luistervinken toen Tibo kwam vragen om iets om geld in te zamelen voor hun huwelijk ipv cadeau's - Maar toen pakte hij zijn rugzak en dacht ik oei die gaat er blijkbaar van onder door muizen... Nu ja het kan alle kanten uit we zullen het morgen zien - in de laatste aflevering
Worden cadeau's of enveloppen niet bewaard aan de ingang door zo'n ceremoniemeester of iets dergelijks? Of gaat Rosa daar werkelijk een visbokaal aan de deur zetten? Slim

0 x

- Luc
- Poster rang 4
Alsof er veel geld gaat zijn: wie gaat er op die trouw zijn ? Alle Thuispersonages die er wat mee te maken hebben, want Tibo heeft familie noch vrienden
.

0 x
-
- Nog geen rang
Ik denk ook dat Kasper met het geld op de loop zal gaan. Maar misschien zal de buit niet groot genoeg zijn om zijn "schuldeisers" af te betalen.
0 x
-
- x 435
Misschien is ie gewoon van plan om er vanonder te muizen zonder zijn schulden te betalen?flupke schreef:Ik denk ook dat Kasper met het geld op de loop zal gaan. Maar misschien zal de buit niet groot genoeg zijn om zijn "schuldeisers" af te betalen.

't Is nu nog een kwestie van enkele uren voor we weten wat er zal gebeuren.

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Als iedereen 50 euro en naaste familie en vrienden 100 euro of meer geeft, zal hij wel vlug aan 750 euro komen he. Dan moeten er maar 10 à 12 mensen komen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Nog geen rang
Als het maar over een schuld van enkele duizenden euro's gaat kan hij dat toch gewoon gaan lenen bij de bank? Hij heeft toch een job. Veel drama terwijl het perfect te vermijden valt ... 

0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Wel een frisse sjarel die Kasper zo maar gaan lopen met het geld voor het huwelijk van het roze koppel
En waar gaat hij naar toe gaan? terug gaan varen?
Denk dat hij na enkele dagen terug thuis zal zijn want hij speelde toch nog enkele maanden mee dacht ik.

En waar gaat hij naar toe gaan? terug gaan varen?
Denk dat hij na enkele dagen terug thuis zal zijn want hij speelde toch nog enkele maanden mee dacht ik.
0 x