Guy De Herdt (Erik Goris)

Gesloten
Lazylady
x 435

Re: Guy De Herdt (Erik Goris)

Bericht door Lazylady »

Ann+ schreef:Ik vraag me af , wanneer zijn euro gaat vallen, dat hij een kruis mag maken, over een eventuele hernieuwde relatie met Julia...
Ik denk dat die sinds gisteravond gevallen is, aangezien hij in Luc's computer heeft gezien dat hij eigenlijk een afspraak had met Julia. (Ook niet slim van Luc om die pc zo te laten open staan...)
Alleen wordt het nu net nog erger. Nu zal hij wraak willen, vrees ik.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Lazylady schreef:
Ann+ schreef:Ik vraag me af , wanneer zijn euro gaat vallen, dat hij een kruis mag maken, over een eventuele hernieuwde relatie met Julia...
Ik denk dat die sinds gisteravond gevallen is, aangezien hij in Luc's computer heeft gezien dat hij eigenlijk een afspraak had met Julia. (Ook niet slim van Luc om die pc zo te laten open staan...)
Alleen wordt het nu net nog erger. Nu zal hij wraak willen, vrees ik.
Dat hij dan maar eens flink wraak neemt op Luc. Weet die ook meteen dat moordenaars niet voor niks in de gevangenis thuis horen... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik heb gisteren iets speciaals opgemerkt over Guy toen ik naar Thuis keek. In de begingeneriek lacht hij namelijk lichtjes... :thumbup:

Ik moet er wel aan toevoegen dat hij op dat moment een touw in zijn handen heeft, dus misschien is het een gewoon een grijns omdat hij iemand gaat ophangen :whistle:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
wateenbeesten
Nog geen rang

Bericht door wateenbeesten »

Crackers schreef:Ik heb gisteren iets speciaals opgemerkt over Guy toen ik naar Thuis keek. In de begingeneriek lacht hij namelijk lichtjes... :thumbup:

Ik moet er wel aan toevoegen dat hij op dat moment een touw in zijn handen heeft, dus misschien is het een gewoon een grijns omdat hij iemand gaat ophangen :whistle:
:lol: :lol: :lol:
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Voor de moord op Fien was Guy toch wel eens meer goedgezind, en toen lachte hij ook nog wel eens... en toen die brandweermannen hem nadien kwamen bezoeken , was hij ook wel best vrolijk!
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Wanneer gaat die flippo met zijn zure enge altijd dezelfde trekkende kop nu eindelijk eens uit Thuis?
Wat loopt hij daar eigenlijk nog te doen?
Of zou het de bedoeling zijn van de Thuis schrijvertjes dat hij nog een moord gaat plegen?
Dat hij die dan maar rap pleegt en voor eeuwig en drie dagen achter slot en grendel verdwijnd :razz:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Dat willen ze ons inderdaad doen denken, dat hij opnieuw gaat toeslaan, maar volgens mij gebeurt het niet.
0 x
fresia
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door fresia »

Ben ik niet zo zijn zeker van
Guy zijn brein is bijna aan het overkoken :twisted:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik vind die gast maar een griezel. Als ik hem in het donker op straat zou tegenkomen, ik zou als de gesmeerde bliksem wegstuiven al dan niet met een stofwolk achter mij aan.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
flupke
Nog geen rang

Bericht door flupke »

Luc schreef:Dat willen ze ons inderdaad doen denken, dat hij opnieuw gaat toeslaan, maar volgens mij gebeurt het niet.
Zo denk ik er ook over. Guy is een slechte verliezer en kan wel opvliegend zijn als hij komt vast te zitten. Dat hebben we reeds gezien toen Mayra de scheiding kwam bespreken en Julia niet geloofde dat hij niets met de dood van Fien te maken had. En als we Bram mogen geloven bevindt hij zich nu weer in zo'n situatie (Julia die niets met hem wil te maken hebben en Luc die kost wat het kost Julia aan de haak wil slaan). Maar een echte moordenaar is hij niet.

Het zou wel kunnen dat hij Luc hardhandig gaat aanpakken.
0 x
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door fan_van_marianne »

Komaan Guy, laat u es gaan man :lol: :lol:
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

flupke schreef:
Luc schreef:Dat willen ze ons inderdaad doen denken, dat hij opnieuw gaat toeslaan, maar volgens mij gebeurt het niet.
Zo denk ik er ook over. Guy is een slechte verliezer en kan wel opvliegend zijn als hij komt vast te zitten. Dat hebben we reeds gezien toen Mayra de scheiding kwam bespreken en Julia niet geloofde dat hij niets met de dood van Fien te maken had. En als we Bram mogen geloven bevindt hij zich nu weer in zo'n situatie (Julia die niets met hem wil te maken hebben en Luc die kost wat het kost Julia aan de haak wil slaan). Maar een echte moordenaar is hij niet.

Het zou wel kunnen dat hij Luc hardhandig gaat aanpakken.
Ja, zoals ik zei, een smerig spelletje van Luc. Eerst Guy zijn kop zot maken dat hij nog een kans maakt bij Julia en daarna zelf z'n kans gaan.

In Guy z'n plaats zou ik ook wel op Luc z'n gezicht willen slaan. ;-)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

flupke schreef: Maar een echte moordenaar is hij niet.
We hebben gezien dat je geen "échte" moordenaar moet zijn om iemand te vermoorden hé.
De moord op fien pleegde hij in een opwelling terwijl hij voor ogen had dat het Mayra was.
Het zou mijns inziens kunnen dat hij opnieuw hetzelfde doet in een opwelling uit frustratie en woede.
Maar dat zal dan wel voor volgend seizoen zijn...
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Allee Guy is dus duidelijk wel een moordenaar. (die niet gewacht heeft tot het volgende seizoen)
En opnieuw heeft hij de verkeerde te pakken.
Ben er zeker van dat hij dacht dat het Julia was ipv Simone, die dan al bij al niet dood zal zijn want grote sterren gaan NIET uit thuis weg dat weet het kleinste kind......
Zijn gezicht aan dat raam was wel creepy.
En nu maar hopen dat hij er dit keer weer niet mee weg komt.
0 x
pnele
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 7

Bericht door pnele »

Ganja schreef:Allee Guy is dus duidelijk wel een moordenaar. (die niet gewacht heeft tot het volgende seizoen)
En opnieuw heeft hij de verkeerde te pakken.
Ben er zeker van dat hij dacht dat het Julia was ipv Simone, die dan al bij al niet dood zal zijn want grote sterren gaan NIET uit thuis weg dat weet het kleinste kind......
Zijn gezicht aan dat raam was wel creepy.
En nu maar hopen dat hij er dit keer weer niet mee weg komt.
Was het niet Femke die Simonne omverreed?
0 x
Gesloten