Franky en Tibo trouwen in de seizoensfinale !

Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Franky en Tibo trouwen in de seizoensfinale !

Bericht door Matthi »

Op vrijdag 1 juni, in de laatste aflevering van het zeventiende seizoen, geven Franky en Tibo elkaar hun jawoord in Thuis. Iedereen doet zijn uiterste best om er voor hen de mooiste dag van hun leven van te maken, maar zoals dat op trouwfeesten wel vaker gebeurt, komen later op de avond de onderliggende spanningen bovendrijven. In een ongemeen spannende dubbelaflevering zien de kijkers hoe de mooiste dag van Franky en Tibo helemaal anders uitdraait dan de kersverse bruidegoms hadden gedacht.

Afbeelding

Met de nodige zenuwen maar stralend van geluk treden Franky (Jef Hoogmartens) en Tibo (Maxime De Winne) op vrijdag 1 juni in het huwelijksbootje. Iedereen is aanwezig en alles loopt vlot. Voor Frank (Pol Goossen) blijft het vreemd om zijn zoon met een man te zien trouwen, maar tot grote opluchting van Simonne (Marleen Merckx) doet hij zijn best om zich te gedragen. Na het officiële moment op het stadhuis, trekt het hele gezelschap naar Zus & Zo voor het echte trouwfeest, met alles erop en eraan. Dj Bram (Bert Verbeke) verrast het pasgetrouwde koppel met een originele en vooral memorabele “speech”, en zorgt ervoor dat de sfeer er meteen goed inzit. Maar de onderliggende spanningen maken dat die gezellige sfeer wel eens snel zou kunnen omslaan …

Afbeelding

Afbeelding

PRIL HUWELIJKSGELUK BEDREIGD?
Terwijl Franky en Tibo met volle teugen genieten van hun dag, zetten enkele gebeurtenissen op het feest en daarbuiten ontwikkelingen in gang die het leven van alle betrokkenen voorgoed zullen veranderen:

EEN SLURFKE TE VER

Afbeelding

De Slurfkes die Frank op het feest iets te vlot achterover slaat om zich doorheen de dag te helpen, beginnen stilaan een invloed te hebben op zijn gedrag en zijn humeur. Simonne probeert zijn kuren zo veel mogelijk te negeren, want ze wil liever geen scène op het trouwfeest van haar zoon. Maar naarmate de avond vordert en Frank zich steeds asocialer gedraagt, groeit haar ergernis en kan ze een confrontatie niet meer vermijden.

DE VONK SLAAT OVER

Afbeelding

Geïnspireerd door de romantiek van het trouwfeest, laat Luc (Mark Willems) zich door Franky overtuigen om Julia (Myriam Bronzwaar) ten dans te vragen. Net dan duikt een verbitterde Guy (Erik Goris) als ongewenste gast op in Zus & Zo … Ook Bram en Jana (Joy Anna Thielemans) voelen de vlinders hevig fladderen, zeker nu ze al een hele dag hun uiterste best hebben gedaan om uit elkaars buurt te blijven om hun dartele verliefdheid verborgen te houden voor Tibo. Maar op het avondfeest vinden ze dan toch een moment om even alleen te zijn en van elkaars gezelschap te genieten. Helaas voor hen blijft hun intieme moment niet onopgemerkt …

KASPER HEEFT EEN PLAN

Afbeelding

Tussen het feestgedruis door maakt Kasper (Mattias Van de Vijver) zich klaar om te vluchten. Hij heeft een plan uitgewerkt om aan geld te raken, zijn schuldeisers af te betalen en dan als een dief in de nacht te vertrekken, buiten het medeweten van Rosa en Waldek om. Maar een onverwachte gebeurtenis maakt een abrupt einde aan zijn plannen.

FEMKE OP EEN EMOTIONELE ROLLERCOASTER

Afbeelding

Femke (Vanya Wellens) feest niet mee, zij houdt Taxi Leo draaiende. Een gezellige babbel met Tim (Jeroen Lenaerts) heeft haar een boost gegeven. Ze voelt zich eindelijk weer wat beter en is klaar om een nieuwe start te maken. Ze raapt al haar moed bij elkaar om de confrontatie met Peggy (Sally-Jane Van Horenbeeck) en Peter (Geert Hunaerts) aan te gaan en zich bij hen te verontschuldigen. Maar de confrontatie loopt helemaal uit de hand en Femke krijgt opnieuw een stevige mentale dreun. Alle positieve energie verdwijnt in één klap uit haar lichaam en ze wil niks liever dan naar huis gaan. Maar ze moet nog één rit doen. Om zich wat op te peppen, snuift ze een lijntje coke, maar dan loopt alles vreselijk mis …

DE PASSIE LAAIT HOOG OP

Afbeelding

Ten huize Marianne (Leah Thys) is er weinig sprake van romantiek. Sinds Geert (Peter Rouffaer) tegen de zin van Marianne heeft beslist om mee te investeren in de brouwerij, is de verstandhouding tussen Marianne en Geert tot ver onder het vriespunt gedaald. Marianne krijgt het steeds moeilijker om haar gevoelens voor David (Bob De Moor) onder controle te houden en Geert pikt het grillige gedrag van Marianne niet langer. Marianne veinst dat ze ziek is, zodat Geert alleen naar het trouwfeest van Franky en Tibo gaat. Ze maakt van de gelegenheid gebruik om David uit te nodigen bij haar thuis voor een romantisch onderonsje. De passie laait hoog op.

Beeldmateriaal © VRT
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
wateenbeesten
Nog geen rang

Re: Franky en Tibo trouwen in de seizoensfinale !

Bericht door wateenbeesten »

Kijk is aan! Tof om dit nu al te zien. Ik kan nu al niet meer wachten tot vrijdag!
0 x
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door fan_van_marianne »

Amai amai ons Marianne :shock:
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Het ziet er veel belovend uit
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Marianne daalt in mijn achting. In bed duiken met de vader van haar schoondochter!

En Femke zal tegen een muur of zo knallen zeker. Begin september weten we of ze nog leeft...
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

't belooft inderdaad spannend te worden.. de spoilers zijn m.i. zo opgemaakt, dat de zin om te kijken alleen maar groter wordt..
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

OMG :crazy: Het lijkt erop dat het een maffe seizoenseinde gaat worden. Wie had dit immers verwacht?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Benieuwd wat er verkeerd loopt met Femke aangezien ze zich eerst beter leek te voelen.
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Lazylady schreef:Benieuwd wat er verkeerd loopt met Femke aangezien ze zich eerst beter leek te voelen.
volgens mij een verkeersongeluk....
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ann+ schreef:
Lazylady schreef:Benieuwd wat er verkeerd loopt met Femke aangezien ze zich eerst beter leek te voelen.
Nee, ik bedoel tijdens die confrontatie met Peter en Peggy.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Lazylady schreef:
Ann+ schreef:
Nee, ik bedoel tijdens die confrontatie met Peter en Peggy.
Dat kan vanalles zijn denk ik. Femke is momenteel niet echt stabiel te noemen hè? Als Peter en Peggy haar excuses bijvoorbeeld niet accepteren en haar weer zoiets zeggen als wat Peggy haar pas te vertellen had, dan kan ik me zo voorstellen dat Femke binnen 2 minuten weer terug bij "af" is. Maar ik ben ook wel benieuwd hoor ;)

Dat geldt ook voor de rest van de gebeurtenissen trouwens. Ziet er best spannend uit!
Alleen dat gedoe met David en Marianne vind ik echt te idioot voor woorden... :crazy:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Stiekeme praktijken tussen het bedkatoen, snuivende hysterische taxichauffeuse, vluchtendrampenplan, stiekem gekus, drank in de man wijsheid in de kan.... het gaat een fuif worden!

Waarschijnlijk duiken de schuldeisers op. Misschien wordt er wel op Tibobobo geschoten... zo van BAM jonguh! Ik denk dat Femke op heterdaad wordt betrapt of dat ze out gaat. Een verkeersongeval zou wel heel erg voor de hand liggen en die hebben we al gehad in Thuis. Arme Leo, weer blikschade. Hij kan beter botsauto kopen of tanks, die kunnen wat meer hebben.

Frank en Simonneke... dat zal vuurwerk geven. Simonneke die weeral een badkuip volweent en Frank die er een aan slurfkes heeft leeggezopen. Hij is fijn.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Fantastisch zoals jij kan vertellen, Kwast....
0 x
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

Femke die net gesnoven heeft krijgt een oproep, ze vertrekt met de taxi,maar moet uitwijken voor Kasper, die als een dief in de nacht de Zus en Zo wil verlaten. Femke draait aan haar stuur... maar het is te laat. Aan een hoge snelheid vliegt ze tegen de muur van de Zus en Zo. Of de klap is zo hard dat ze de feestzaal in rijdt en dan pas tot stilstand komt, nadat ze enkele mensen heeft aangereden. laatste beelden: Femke levenloos met hoofd tegen het stuur. De auto in het midden van de feestzaal, met enkele gewonden rond. Een close-up van alle gewonden. EINDE AFLEVERING! Tot september :bye: Maar dat zou vast teveel kosten en ze gaan denk ik niet twee keer na elkaar in de seizoensfinale de broodwinning van Rosa & Jenny laten vernielen. Maar t leek mij anders wel een goed idee!
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

robmolle schreef:Femke die net gesnoven heeft krijgt een oproep, ze vertrekt met de taxi,maar moet uitwijken voor Kasper, die als een dief in de nacht de Zus en Zo wil verlaten. Femke draait aan haar stuur... maar het is te laat. Aan een hoge snelheid vliegt ze tegen de muur van de Zus en Zo. Of de klap is zo hard dat ze de feestzaal in rijdt en dan pas tot stilstand komt, nadat ze enkele mensen heeft aangereden. laatste beelden: Femke levenloos met hoofd tegen het stuur. De auto in het midden van de feestzaal, met enkele gewonden rond. Een close-up van alle gewonden. EINDE AFLEVERING! Tot september :bye: Maar dat zou vast teveel kosten en ze gaan denk ik niet twee keer na elkaar in de seizoensfinale de broodwinning van Rosa & Jenny laten vernielen. Maar t leek mij anders wel een goed idee!
:lol: :lol: :lol:

zolang ze het niet met een kartonnen auto doen zoals de brand van het vorige seizoen vind ik het goed :thumbup:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Gesloten